Multaradar -fotka

Data: 2012-07-19 19:34:00
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka
Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myślicie że można się do czegoś przyczepić?

Data: 2012-07-19 19:03:05
Autor: to
Multaradar -fotka
begin Arbiter
myÂślicie Âże moÂżna siĂŞ do czegoÂś przyczepiĂŚ?

Kilka aut na zdjęciu i nie widać kierowcy.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-19 19:45:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Multaradar -fotka
Hello Arbiter,

Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70
http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG
myślicie że można się do czegoś przyczepić?

Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-19 19:50:42
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka
RoMan Mandziejewicz wrote:

Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?

Dzięki, poprawię się:D

Cały mandat jest dość ok, ograniczenie sensowne, kwota nieduża za przekroczenie w górnym progu.

Ale jak sa możliwości powalczenia to chetnie powalczę:)

Data: 2012-07-19 20:00:55
Autor: J.F
Multaradar -fotka
Użytkownik "Arbiter"  napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:ju9hdi$8bv$1@inews.gazeta.pl...
Cały mandat jest dość ok, ograniczenie sensowne, kwota nieduża za przekroczenie w górnym progu.
Ale jak sa możliwości powalczenia to chetnie powalczę:)

Drugie auto w polu pomiaru, a przynajmniej widzenia !

Prawde mowiac to pewnie nic nie wywalczysz, skieruja sprawe do sadu, sad cie uzna winnym z automatu, zaplacisz w trybie nakazowym wiecej .... ale ta satysfakcja ze sie musieli narobic za darmo, bo kara nie wplynie do kasy gminy.
I moze to ich skloni do tego aby wniosku nie wysylac :-)

A pretekst swietny do odmowienia jest.
Wiec  musisz sam sie spytac czy wazniejszy honor czy pieniadze, albo jak to mowia - lepiej byc czy miec ... :-)

Odmow, w imie zasad :-)

J.

Data: 2012-07-19 20:08:50
Autor: jerzu
Multaradar -fotka
On Thu, 19 Jul 2012 20:00:55 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Drugie auto w polu pomiaru, a przynajmniej widzenia !

Ma określony kierunek poruszania się auta, które zostało zmierzone. Na
czarnym pasku, pozycja DIR.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-19 21:18:13
Autor: J.F
Multaradar -fotka
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
On Thu, 19 Jul 2012 20:00:55 +0200, "J.F"
Drugie auto w polu pomiaru, a przynajmniej widzenia !
Ma określony kierunek poruszania się auta, które zostało zmierzone. Na
czarnym pasku, pozycja DIR.

Niewazne - tamto auto moglo zaklocic pomiar.

No i metalowe elementy w polu pomiarowym, ale to niech juz instrukcja wyjasni ... choc w sumie jest szansa ze mocno zawyza odczyt.

J.

Data: 2012-07-19 20:10:04
Autor: 'Tom N'
Multaradar -fotka
J.F w <news:ju9i0t$t67$1inews.gazeta.pl>:

Prawde mowiac to pewnie nic nie wywalczysz, skieruja sprawe do sadu, sad cie uzna winnym z automatu, zaplacisz w trybie nakazowym wiecej

Skąd to przekonanie, że więcej?

Znajomy dostał powiastkę z SM na 500, poszedł do nich, nie przyjął mandatu,
i w nakazowym dostał 100 oraz zwolnienie z kosztów.

Róg Sobieskiego/Sikorskiego w DC

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-19 21:16:06
Autor: J.F
Multaradar -fotka
Użytkownik "'Tom N'"  napisał w wiadomości grup
[...]

A kim byl dla sadu ? :-)

SM chce 100, sad da 100, ale niby czemu ma byc zwolniony z kosztow.
30 zl za wyrok nakazowy ?

J.

Data: 2012-07-19 21:24:41
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:ju9i0t$t67

Odmow, w imie zasad :-)

Odmawiać bez argumentów nie bedę. Prawdęmówišc nie czuję się za bardzo skrzywdzony tym pomiarem. Jedyne co mi przychodzi to że zdjęcie jest kadrowane a wolniejszym pasem mógł ktoœ jechać szybciej ode mnie i to jego pomiar. Ale czy to realne że fotka jest kadrowana?

I pomyœleć że mimi ecodrivingu
http://www.spritmonitor.de/en/detail/493252.html
cišgle mandaty...
CB radio nie pomogło. Nawet nie wiem kiedy tš fotke zrobili. Jak żyć?

Data: 2012-07-19 23:16:36
Autor: J.F.
Multaradar -fotka
Dnia Thu, 19 Jul 2012 21:24:41 +0200, Arbiter napisał(a):
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
Odmow, w imie zasad :-)

Odmawiać bez argumentów nie bedę. Prawdęmówišc nie czuję się za bardzo skrzywdzony tym pomiarem.

Zaplacisz, to z zarobionych pieniedzey kupia sobie drugi FR, twoj wybor :-)

A argument podsunalem.

Jedyne co mi przychodzi to że zdjęcie jest kadrowane a wolniejszym pasem mógł ktoœ jechać szybciej ode mnie i to jego pomiar. Ale czy to realne że fotka jest kadrowana?

Raczej nie, bo napisy z lewego gornego rogu chyba powinny przypadac na lewy
gorny rog.

I pomyœleć że mimi ecodrivingu
http://www.spritmonitor.de/en/detail/493252.html
cišgle mandaty...
CB radio nie pomogło. Nawet nie wiem kiedy tš fotke zrobili. Jak żyć?

Jezdzic jeszcze bardziej ekologicznie :-P

J.

Data: 2012-07-19 21:49:56
Autor: elmer radi radisson
Multaradar -fotka
On 2012-07-19 20:00, J.F wrote:

Drugie auto w polu pomiaru, a przynajmniej widzenia !

Jak na multanove, to fotka jest wzorcowo niepodwazalna - obraz
ma taka skale podzialu, ze pojazd zlapal sie w centralne 1/3
kadru, a to w tym urzadzeniu oznacza prawidlowy pomiar.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-07-19 22:04:01
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>

Jak na multanove, to fotka jest wzorcowo niepodwazalna - obraz
ma taka skale podzialu, ze pojazd zlapal sie w centralne 1/3
kadru, a to w tym urzadzeniu oznacza prawidlowy pomiar.

Multaradar to nowa wersja Multanovy?

Przyszła mi jeszcze jedna myœl - skoro jestem tak pięknie w kadrze a nic nie było wycinane, to co - samochod jadšcy wolnym pasem przy tej samej ogniskowej w ogole nie był by mierzony i fotografowany? Nie zmieœciłby się w kadrze. Więc moze troszkę podcieli zdjęcie, a na wolnym pasie moze wtedy kogos widac? :D

Data: 2012-07-20 12:31:32
Autor: J.F
Multaradar -fotka
Użytkownik "elmer radi radisson"  napisał
On 2012-07-19 20:00, J.F wrote:
[...]

Niewazne. Wazne ze jest pretekst, a teraz SM bedzie musiala argumentowac na pismie, tylko po to zeby nic z tego nie miec :-)

J.

Data: 2012-07-20 09:40:40
Autor: Kowal
Multaradar -fotka
Prawde mowiac to pewnie nic nie wywalczysz, skieruja sprawe do sadu, sad cie uzna winnym z automatu, zaplacisz w trybie nakazowym wiecej

Z własnego niewielkiego doœwiadczenia.
2 razy sšd dał o 50zł mniej niż chcieli leniwce tzn SM. Koszty przeszły na skarb państwa.

Data: 2012-07-20 10:08:04
Autor: Big Jack
Multaradar -fotka
W wiadomości
*Kowal* napisał(-a):

Z własnego niewielkiego doœwiadczenia.
2 razy sšd dał o 50zł mniej niż chcieli leniwce tzn SM. Koszty
przeszły na skarb państwa.

A ile chcieli straszacy i za przekroczenie o ile? BTW, ustaw sobie kodowanie w czytniku.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-19 21:09:15
Autor: DoQ
Multaradar -fotka
W dniu 19-07-2012 19:50, Arbiter pisze:
Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?
Dzięki, poprawię się:D

Ale po co? Myślisz że ktoś zapamięta Twój numer i przez to będzie zwracał uwagę?:)

--
Pozdr.

Data: 2012-07-20 04:10:54
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Multaradar -fotka
Powitanko,

Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?

A co w tym zlego? Po co mialby to robic?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-07-20 10:27:00
Autor: SW3
Multaradar -fotka
Tego, że nie zamazales numeru rejestracyjnego na głównym zdjęciu?

A co w tym zlego? Po co mialby to robic?

Może po to, żeby nie powiązać nicku z fizycznym przedmiotem.
Zresztą nieważne, skoro w innych miejscach zamazał to widzę tu pewną  niekonsekwencję :)

--
SW3
-- --

Data: 2012-07-19 19:46:44
Autor: PH
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
Dosta³em fotkê od wieœniaków, cena doœÌ uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myÂślicie Âże moÂżna siĂŞ do czegoÂś przyczepiĂŚ?

Tak, do kodowania i jak już zamazałeś numer rejestracyjny na dokumencie to trzeba było machnąć też na zdjęciu ;-)

Data: 2012-07-19 20:05:33
Autor: 'Tom N'
Multaradar -fotka
PH w <news:ju9h64$hdu$1node2.news.atman.pl>:

[...]

No i na zdjęciu nie widać, że samochód jedzie (tak przy okazji twierdzenia
przez SM, że na zdjęciu nie widać sygnałów błyskowych i nie słychac sygnałów
dźwiękowych eRki) ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-19 19:59:45
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myślicie że można się do czegoś przyczepić?

Za takie samo przekroczenie od PP z Rypina dostałem 50zł + 2pkt :P

Pozdrawiam !

Data: 2012-07-19 19:05:20
Autor: Rafał Grzelak
Multaradar -fotka
Cezary Daniluk wrote:

W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
> Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za
> 88/70

Poczta Polska?

Moga juz wystawiac mandaty? Co nastepne? Bron dostana? :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-19 21:12:18
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 21:05, Rafał Grzelak pisze:
Cezary Daniluk wrote:

[...]

Policja Państwowa :P

Pozdro !

Data: 2012-07-19 21:13:32
Autor: J.F
Multaradar -fotka
Użytkownik "Rafał Grzelak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0i0s9t7k4kkrn000@news.gazeta.pl...
Za takie samo przekroczenie od PP z Rypina dostałem 50zł + 2pkt :P

Poczta Polska?
Moga juz wystawiac mandaty? Co nastepne? Bron dostana? :>

No ba, sprawdzone wzorce
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Postal_Inspection_Service

Przyjda noca, kolbami w drzwi zalomoca ... czy zaplacil pan abonament RTV ? :-)

J.

Data: 2012-07-19 19:32:36
Autor: Rafał Grzelak
Multaradar -fotka
J.F wrote:

No ba, sprawdzone wzorce
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Postal_Inspection_Service

Przyjda noca, kolbami w drzwi zalomoca ... czy zaplacil pan abonament
RTV ? :-)

Lomotac to i unas beda (albo strasza, ze beda).
No ale to by bylo na tyle.

Chyba, ze ktos ich wpusci do mieszkania, to jego problem.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-19 21:16:40
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

Użytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości

Za takie samo przekroczenie od PP z Rypina dostałem 50zł + 2pkt :P

jakos od czerwca jest nowy taryfikator i teraz to juz jest 100-200. ale nadal 2pkt

Data: 2012-07-19 21:26:17
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 21:16, Arbiter pisze:
[...]

Dostałem go jakoś w drugiej połowie czerwca.

Pozdro !

Data: 2012-07-19 21:29:31
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
[...]

Dokładnie 23.06

Pozdro !

Data: 2012-07-19 21:32:41
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

Użytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości

Dokładnie 23.06

data wykroczenia czy data pisma?

"Kierowco, uważaj! Już od 9 czerwca obowiązują nowe przepisy o ruchu drogowym"
Tak czy inaczej nic tylko się cieszyc z 50 zł.

Może i ja zadzwonię pogadać z nimi? :)

Data: 2012-07-20 00:05:37
Autor: Czarek Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu czwartek, 19 lipca 2012 21:32:41 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
Użytkownik &quot;Cezary Daniluk&quot; &lt;czarek@nospamcedaniluk.com&gt; napisał w wiadomości

&gt; Dokładnie 23.06

data wykroczenia czy data pisma?

&quot;Kierowco, uważaj! Już od 9 czerwca obowiązują nowe przepisy o ruchu drogowym&quot;
Tak czy inaczej nic tylko się cieszyc z 50 zł.

Może i ja zadzwonię pogadać z nimi? :)

Suszarka dnia 23.06 ;)
Dostałem 50zł i 2pkt. 68 na 50 ;) było z górki i już było widać koniec zabudowanego ;)
Wylot z Rypina na Golub Dobrzyń :)

Pozdro !

Data: 2012-07-19 20:20:08
Autor: Big Jack
Multaradar -fotka
W wiadomości
*Arbiter* napisał(-a):

Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za
88/70
http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myślicie że można się do czegoś przyczepić?

Chyba do tego, że ze zdjęcia wnioskuję że to nie Ty ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-19 20:26:59
Autor: Pabl_o
Multaradar -fotka
Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ju9gea$3rq$1inews.gazeta.pl...
Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myślicie że można się do czegoś przyczepić?

Nie widac facjaty...

--
Picasso

Data: 2012-07-19 20:43:31
Autor: jerzu
Multaradar -fotka
On Thu, 19 Jul 2012 20:26:59 +0200, "Pabl_o" <nielubie@spamu.pl>
wrote:

Nie widac facjaty...

Nie ma takiej potrzeby.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-19 21:41:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 20:43, jerzu pisze:

Nie widac facjaty...
Nie ma takiej potrzeby.

No jeśli sam jeździ autem - to i owszem :)

Data: 2012-07-19 21:45:03
Autor: jerzu
Multaradar -fotka
On Thu, 19 Jul 2012 21:41:19 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

No jeśli sam jeździ autem - to i owszem :)

Nie ma żadnego znaczenia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-19 21:02:17
Autor: Adam Wysocki
Multaradar -fotka
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

No jeśli sam jeździ autem - to i owszem :)

Nie ma żadnego znaczenia.

Mozesz cos wiecej? Kto dostanie punkty jak nie wiadomo kto jechal?

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

Data: 2012-07-21 10:25:02
Autor: jerzu
Multaradar -fotka
On Thu, 19 Jul 2012 21:02:17 +0000 (UTC),
gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid (Adam Wysocki) wrote:

Mozesz cos wiecej? Kto dostanie punkty jak nie wiadomo kto jechal?

Pytaj się ITD albo SM/SG. Ja nie wiem. Ale ITD ma teraz manię robienia
zdjęć od tyłu.

Mistrzostwo świata to jest na tym zdjęciu:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/385652_459303800762394_1085549480_n.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-23 16:08:23
Autor: elmer radi radisson
Multaradar -fotka
On 2012-07-21 10:25, jerzu wrote:

Mistrzostwo świata to jest na tym zdjęciu:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/385652_459303800762394_1085549480_n.jpg

Ten hydrant to pojechal ostro po bruździe.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-07-20 13:58:34
Autor: Pabl_o
Multaradar -fotka
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości news:t9lg08ts3prtcaj2090lt5sffl3c1jake54ax.com...
On Thu, 19 Jul 2012 20:26:59 +0200, "Pabl_o" <nielubie@spamu.pl>
wrote:

Nie widac facjaty...

Nie ma takiej potrzeby.

Jest potrzeba aby jakis uparciuch mogl udowodnic w sadzie, ze to wlasnie on jechal samochodem... Jesli nie widac facjaty, zawsze moze nim jechac Marek Narożny zamieszkaly Munchen Ul. Błotna nr zachlapany. Sa na tyle leniwi, ze nie wysylaja niczego za  granice.

Z ciekawosci  nie tylko swoje ale i znajomych korespondencje ze strazy biznesowych polecam wysylac pod swoj niemiecki adres. Na circa 20 przypadkow ani razu nie wyslali nic do DE...

--
Picasso

Data: 2012-07-19 21:12:12
Autor: Ghost
Multaradar -fotka

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ju9gea$3rq$1inews.gazeta.pl...
Dostałem fotkę od wieśniaków

Rzekl kierowca skody, wolak.

Data: 2012-07-19 21:19:30
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myślicie że można się do czegoś przyczepić?

SM Kamienica Polska ?
Kolega też kiedyś dostał od nich fotkę :) tyle że jak on dostał to było widać i kto kierował i kto siedział obok ;)

Pozdro !

Data: 2012-07-19 21:33:22
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

Użytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości

SM Kamienica Polska ?

zgadza się

Kolega też kiedyś dostał od nich fotkę :) tyle że jak on dostał to było widać i kto kierował i kto siedział obok ;)

na moim nic nie widac- samochod elegancko ale na zblizeniu to jedyne co widac to zarys kierownicy:)

Data: 2012-07-19 21:51:11
Autor: Jasio
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 21:33, Arbiter pisze:
na moim nic nie widac- samochod elegancko ale na zblizeniu to jedyne co
widac to zarys kierownicy:)

Jeśli Ty prowadziłeś to mandat się należy, szkoda, że nie podwiozłeś Ahmeda zamieszkałego w Somalii i nie dałeś mu poprowadzić, wtedy on by dostał mandat. No ale jeśli to Ty prowadziłeś, to pech i trzeba płacić.

Data: 2012-07-20 08:54:55
Autor: Cavallino
Multaradar -fotka

Użytkownik "Jasio" <niemam@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju9oo0$p57$1@node2.news.atman.pl...
[...]

KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2012-07-20 11:49:29
Autor: Jasio
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-20 08:54, Cavallino pisze:

[...]

szkoda debilu, że wyciąłeś połowę tekstu.
a jeszcze bardziej szkoda, że nie umiesz czytać między wierszami.

Data: 2012-07-19 21:43:11
Autor: jerzu
Multaradar -fotka
On Thu, 19 Jul 2012 21:19:30 +0200, Cezary Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

SM Kamienica Polska ?

Raczej SG a nie SM. Niebieskie Kangoo głęboko schowane :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-19 23:32:50
Autor: Michał Paszek
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 21:43, jerzu pisze:
On Thu, 19 Jul 2012 21:19:30 +0200, Cezary Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.com> wrote:

SM Kamienica Polska ?

Raczej SG a nie SM. Niebieskie Kangoo głęboko schowane :)

Trójnóg. W Wanatach obowiązkowo max 80, tam nie wiadomo za którym słupkiem, koszem na śmieci czy barierką stoi ten trójnóg. I stoi praktycznie codziennie przez ładnych parę godzin. Lokalni i TIRowcy już nawet na CB nie informują. Tak samo, jak o bardzo często załadowanym FR na skrzyżowaniu przy Polaczku (salon Opla).

Data: 2012-07-20 00:08:57
Autor: Czarek Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu czwartek, 19 lipca 2012 21:43:11 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
On Thu, 19 Jul 2012 21:19:30 +0200, Cezary Daniluk
&lt;czarek@nospamcedaniluk.com&gt; wrote:

&gt;SM Kamienica Polska ?

Raczej SG a nie SM. Niebieskie Kangoo głęboko schowane :)

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -&gt; U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -&gt; M-Tech Legend II + ML145

Gminna zgadza się ;)

[...]

Zgadza się gminna.
Jak my jechaliśmy to raczej stał trójnóg ;) ale to było ze 4 lata temu :D

Pozdro !

Data: 2012-07-21 10:20:10
Autor: jerzu
Multaradar -fotka
On Fri, 20 Jul 2012 00:08:57 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
<czarek@cedaniluk.com> wrote:

Zgadza się gminna.
Jak my jechaliśmy to raczej stał trójnóg ;) ale to było ze 4 lata temu :D

Stoi trójnóg, taki jak ten
http://images49.fotosik.pl/69/b69921136ddc41e6med.jpg
Kangoor schowany w bocznej drodze. Tak jak napisał Hommer - stoi
praktycznie codziennie, od rana do późnego popołudnia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-21 10:33:18
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

[...]

czy jest tablica "uwaga pomiar predkosci"? MOze jest na stałe?

Data: 2012-07-21 10:53:06
Autor: jerzu
Multaradar -fotka
On Sat, 21 Jul 2012 10:33:18 +0200, "Arbiter" <niemam@hotmail.com>
wrote:

czy jest tablica "uwaga pomiar predkosci"? MOze jest na stałe?

Jest na stałe.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-21 16:09:00
Autor: Michał Paszek
Multaradar -fotka
wrote:

czy jest tablica "uwaga pomiar predkosci"? MOze jest na stałe?

Jest na stałe.

Na odcinku 800m.

Data: 2012-07-19 22:53:15
Autor: MM
Multaradar -fotka
Dnia 19-07-2012 o 19:34:00 Arbiter <niemam@hotmail.com> napisał(a):

Dosta³em fotkê od wieœniaków, cena doœÌ uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myÂślicie Âże moÂżna siĂŞ do czegoÂś przyczepiĂŚ?

jedziesz lewym pasem tylko 88

Data: 2012-07-19 23:57:20
Autor: G-Jaro
Multaradar -fotka
On 19 Lip, 19:34, "Arbiter" <nie...@hotmail.com> wrote:
Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myślicie że można się do czegoś przyczepić?

Ja bym powiedzial, że ewidentnie pamiętasz, że zatrzymałeś się żeby
przepuścic pieszego nadchodzącego z lewej strony (co widac na zdjęciu)
i właśnie S(t)rasz to bezczelnie wycięła. Być może ten pieszy to tak
na prawde był rowerzysta wbrew przepisom przejeżdżający przez pasy i
to właśnie on zrobił te 88 km/h ;-)

Pzdr,
g-jaro

Data: 2012-07-20 10:27:23
Autor: Dman-666
Multaradar -fotka
Tak se patrze i patrze jak Arbiter nawija makaron na uszy:

myslicie że można się do czegos przyczepić?

Ano jakos nietwarzowo wyszedles na szocie ;-P

--
Dman-666
AUY ASB

Multaradar -fotka