Multaradar -fotka

Data: 2012-07-19 19:59:45
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za 88/70

http://arbiter.pl/files/g/0_1983479529_IMG_8051.JPG

myślicie że można się do czegoś przyczepić?

Za takie samo przekroczenie od PP z Rypina dostałem 50zł + 2pkt :P

Pozdrawiam !

Data: 2012-07-19 19:05:20
Autor: Rafał Grzelak
Multaradar -fotka
Cezary Daniluk wrote:

W dniu 2012-07-19 19:34, Arbiter pisze:
> Dostałem fotkę od wieśniaków, cena dość uczciwa - 100PLN i 2PKT za
> 88/70

Poczta Polska?

Moga juz wystawiac mandaty? Co nastepne? Bron dostana? :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-19 21:12:18
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 21:05, Rafał Grzelak pisze:
Cezary Daniluk wrote:

[...]

Policja Państwowa :P

Pozdro !

Data: 2012-07-19 21:13:32
Autor: J.F
Multaradar -fotka
Użytkownik "Rafał Grzelak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0i0s9t7k4kkrn000@news.gazeta.pl...
Za takie samo przekroczenie od PP z Rypina dostałem 50zł + 2pkt :P

Poczta Polska?
Moga juz wystawiac mandaty? Co nastepne? Bron dostana? :>

No ba, sprawdzone wzorce
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Postal_Inspection_Service

Przyjda noca, kolbami w drzwi zalomoca ... czy zaplacil pan abonament RTV ? :-)

J.

Data: 2012-07-19 19:32:36
Autor: Rafał Grzelak
Multaradar -fotka
J.F wrote:

No ba, sprawdzone wzorce
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Postal_Inspection_Service

Przyjda noca, kolbami w drzwi zalomoca ... czy zaplacil pan abonament
RTV ? :-)

Lomotac to i unas beda (albo strasza, ze beda).
No ale to by bylo na tyle.

Chyba, ze ktos ich wpusci do mieszkania, to jego problem.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-19 21:16:40
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

Użytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości

Za takie samo przekroczenie od PP z Rypina dostałem 50zł + 2pkt :P

jakos od czerwca jest nowy taryfikator i teraz to juz jest 100-200. ale nadal 2pkt

Data: 2012-07-19 21:26:17
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu 2012-07-19 21:16, Arbiter pisze:
[...]

Dostałem go jakoś w drugiej połowie czerwca.

Pozdro !

Data: 2012-07-19 21:29:31
Autor: Cezary Daniluk
Multaradar -fotka
[...]

Dokładnie 23.06

Pozdro !

Data: 2012-07-19 21:32:41
Autor: Arbiter
Multaradar -fotka

Użytkownik "Cezary Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości

Dokładnie 23.06

data wykroczenia czy data pisma?

"Kierowco, uważaj! Już od 9 czerwca obowiązują nowe przepisy o ruchu drogowym"
Tak czy inaczej nic tylko się cieszyc z 50 zł.

Może i ja zadzwonię pogadać z nimi? :)

Data: 2012-07-20 00:05:37
Autor: Czarek Daniluk
Multaradar -fotka
W dniu czwartek, 19 lipca 2012 21:32:41 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
Użytkownik &quot;Cezary Daniluk&quot; &lt;czarek@nospamcedaniluk.com&gt; napisał w wiadomości

&gt; Dokładnie 23.06

data wykroczenia czy data pisma?

&quot;Kierowco, uważaj! Już od 9 czerwca obowiązują nowe przepisy o ruchu drogowym&quot;
Tak czy inaczej nic tylko się cieszyc z 50 zł.

Może i ja zadzwonię pogadać z nimi? :)

Suszarka dnia 23.06 ;)
Dostałem 50zł i 2pkt. 68 na 50 ;) było z górki i już było widać koniec zabudowanego ;)
Wylot z Rypina na Golub Dobrzyń :)

Pozdro !

Multaradar -fotka