Multi AQ - zwolnienie z oplaty

Data: 2010-05-30 12:16:03
Autor: Marcin
Multi AQ - zwolnienie z oplaty
Witam

Czy w Multi Aquarius by byc zwolnionym z oplaty za konto wystarczy przelac pieniadze na swoj inny rachunek w innym banku i pozniej ponownie do Multi? Moze ktos to praktykuje i moze to potwierdzic?
Czy ewentualnie jest jakas roznica miedzy warunkami zwrotu oplaty przy taryfie Classic i Intensive, oczywiscie poza kwota?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-05-30 12:21:06
Autor: MarekZ
Multi AQ - zwolnienie z oplaty

Wystarczy. Nie ma.

Data: 2010-05-30 19:42:54
Autor: wromek
[...]

warunki: classic - 8000 obrotu, intensive - 12000 obrotu o ile dobrze pamietam, kurde sie zagapilem i mnie skasowali 19,50 za maj....

Data: 2010-05-30 19:53:38
Autor: Mithos
W dniu 2010-05-30 19:42, wromek pisze:
warunki: classic - 8000 obrotu, intensive - 12000 obrotu o ile dobrze
pamietam, kurde sie zagapilem i mnie skasowali 19,50 za maj....

Masz Classic ? Po co ? Przecież to konto jest bardzo słabe.

--
Mithos

Data: 2010-05-30 22:47:14
Autor: wromek

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:htu8n5$a8$1news.onet.pl...
[...]

limit kredytowy 30 kpln na 10 proc., mam hipo i kk. golda i aquariusa, konto euro, usd z obslugą kasową.
są inne lepsze konta w multi?

pozdro, wromek

Data: 2010-05-30 23:31:54
Autor: Mithos
Multi AQ - zwolnienie z oplaty
W dniu 2010-05-30 22:47, wromek pisze:
są inne lepsze konta w multi?

Aquarius Intensive.

Kredyt odnawialny faktycznie ciekawy ale ofertę KK to akurat Multi ma kiepską.

--
Mithos

Data: 2010-05-31 00:15:49
Autor: wromek
Multi AQ - zwolnienie z oplaty
Aquarius Intensive.

tak sie wlasnie zastanawiam nad  apgrejdem...

Kredyt odnawialny faktycznie ciekawy ale ofertę KK to akurat Multi ma kiepską.

Gold 9,9 proc.- czasem korzystam, AQ 16,9-nie korzystam ale na czarna godzine moze byc...

pozdro, wromek

Multi AQ - zwolnienie z oplaty