Multi - kolejna taryfa

Data: 2009-06-03 22:32:50
Autor: Sławomir Szyszło
Multi - kolejna taryfa
W Multibanku pojawiła się kolejna taryfa opłat - i znów zero informacji w
serwisie transakcyjnym oraz informacyjnym. Przeginają.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-03 22:44:30
Autor: Marcin
Multi - kolejna taryfa
Witam

Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@CIACHTOlist.pl> napisał w wiadomości news:h06tmi.2m8.1slaszyszCIACHTO.list.pl...
W Multibanku pojawiła się kolejna taryfa opłat - i znów zero informacji w
serwisie transakcyjnym oraz informacyjnym. Przeginają.

Czy juz ktos wie co zdrozalo?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-03 20:58:23
Autor: Olgierd
Multi - kolejna taryfa
Dnia Wed, 03 Jun 2009 22:44:30 +0200, Marcin napisał(a):

W Multibanku pojawiła się kolejna taryfa opłat - i znów zero informacji
serwisie transakcyjnym oraz informacyjnym. Przeginają.

Czy juz ktos wie co zdrozalo?

Prowizja za wypłatę gotówki w placówkach banku kartą VE do Multikonta Active -- 950 zł (s. 35, poz. 20) ;-))))))))))

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-03 22:54:56
Autor: Wojciech Bancer
Multi - kolejna taryfa
On 2009-06-03, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

Czy juz ktos wie co zdrozalo?
Prowizja za wypłatę gotówki w placówkach banku kartą VE do Multikonta Active -- 950 zł (s. 35, poz. 20) ;-))))))))))

LOL

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-04 07:42:00
Autor: Olgierd
Multi - kolejna taryfa
Dnia Thu, 04 Jun 2009 00:54:56 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Prowizja za wypłatę gotówki w placówkach banku kartą VE do Multikonta
Active -- 950 zł (s. 35, poz. 20) ;-))))))))))

LOL

I znów będą musieli zmieniać TOiP. Chyba że zrobią "przewał na Aliora". Ale wówczas się ich za....ie ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-06-04 03:08:37
Autor: Jarek Andrzejewski
Multi - kolejna taryfa
On Jun 4, 9:42 am, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> LOL

I znów będą musieli zmieniać TOiP. Chyba że zrobią "przewał na Aliora".
Ale wówczas się ich za....ie ;-)

Ja na wszelki wypadek pożegnałem się z Multi (właściwie: z BRE, bo w
mBanku też wypowiedziałem) całkowicie. Co prawda (na razie) za
rachunki walutowe nie ma opłat, ale kto wie, co BRE wymyśli, żeby
jeszcze troszkę kasy "skosić". Po co mam się stresować...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-06-04 13:46:11
Autor: Olgierd
Multi - kolejna taryfa
Dnia Thu, 04 Jun 2009 07:42:00 +0000, Olgierd napisał(a):

[...]

I zrobili przewał na Aliora. To jest granda.

Data: 2009-06-04 19:46:34
Autor: Sławomir Szyszło
Multi - kolejna taryfa
Dnia Thu, 4 Jun 2009 13:46:11 +0000 (UTC), Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>
wklepał(-a):

I zrobili przewał na Aliora. To jest granda.

Wysłałem zapytanie do KNF w tej sprawie.

Teraz wiem dlaczego na różnych ulotkach i instrukcjach piszą "treść może ulec
zmianie bez powiadomienia". :)

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-03 23:04:03
Autor: Sławomir Szyszło
Multi - kolejna taryfa
Dnia Wed, 3 Jun 2009 22:44:30 +0200, "Marcin" <unknow@unknown.eu> wklepał(-a):

Czy juz ktos wie co zdrozalo?

Pojawiły się m.in. opłaty za wydanie/roczne używanie karty Visa Electron - 30
zł! Za to nie ma opłat miesięcznych.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-03 23:27:45
Autor: Mariusz
Multi - kolejna taryfa
Użytkownik "Sławomir Szyszło" <slaszysz@CIACHTOlist.pl> napisał w wiadomości news:h06vh4.2m8.1slaszyszCIACHTO.list.pl...
Pojawiły się m.in. opłaty za wydanie/roczne używanie karty Visa Electron - 30
zł! Za to nie ma opłat miesięcznych.

eee... w taryfie od 29.05. nic takiego nie widzę, w przeciwieństwie do opłaty za VClassic.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-03 23:33:34
Autor: Sławomir Szyszło
Multi - kolejna taryfa
Dnia Wed, 3 Jun 2009 23:27:45 +0200, "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl>
wklepał(-a):

[...]

Faktycznie nie ma, pomyliły mi się strony.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-03 22:49:30
Autor: Sławomir Szyszło
Multi - kolejna taryfa
Dnia Wed, 03 Jun 2009 22:32:50 +0200, Sławomir Szyszło <slaszysz@CIACHTOlist.pl>
wklepał(-a):

W Multibanku pojawiła się kolejna taryfa opłat - i znów zero informacji w
serwisie transakcyjnym oraz informacyjnym. Przeginają.

Przesłałem do rzecznika BRE i na kontakt<at>multibank.pl coś takiego. Zrzutu
oczywiście tu nie dołączam, ale mam jakby co.

<cite>
Szanowni Państwo,

po raz drugi w tym roku BRE Bank S.A., a dokładnie Multibank, nie informuje
swoich klientów o zmianie taryfy opłat i prowizji.

Pierwszy raz to wprowadzenie taryfy obowiązującej od 15.05.2009, a
drugi - taryfy obowiązującej od 29.05.2009.

Ani w serwisie transakcyjnym, ani na stronie informacyjnej
https://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci nie pojawiły się żadne
informacje o tej zmianie.

Skoro zgodnie z Art. 111. Prawa bankowego bank ma prezentować stawki
prowizji i opłat w miejscu wykonywania czynności, to oczekuję - skoro
udostępniony jest dostęp do banku poprzez sieć Internet - również
rzetelnej informacji w serwisie internetowym.

Wprowadzanie zmian bez poinformowania klientów rodzi przypuszczenia,
że są one dokonywane na niekorzyść klientów, tym bardziej że nie mają
oni szansy zapoznania się ze zmianami przed rozpoczęciem ich
obowiązywania.

Dodatkowo skomplikowanie tej taryfy coraz bardziej się powiększa - kto
ma czas i chęci aby przeglądać 121 stron w poszukiwaniu zmian?

W załączeniu zrzut ekranu ze strony informacyjnej Multibanku, stan na
dzień 03.06.2009 godz. 22:30.
</cite>

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-03 23:12:56
Autor: xbartx
Multi - kolejna taryfa
On Wed, 03 Jun 2009 22:49:30 +0200
Sławomir Szyszło <slaszysz@CIACHTOlist.pl> wrote:

Przesłałem do rzecznika BRE i na kontakt<at>multibank.pl coś takiego.
Zrzutu oczywiście tu nie dołączam, ale mam jakby co.

Dawaj z tym od razu do UOKiK.

Xenocide

Data: 2009-06-04 12:42:15
Autor: Sebcio
Multi - kolejna taryfa
Sławomir Szyszło pisze:

Przesłałem do rzecznika BRE i na kontakt<at>multibank.pl coś takiego. Zrzutu
oczywiście tu nie dołączam, ale mam jakby co.

Odpowiedzi możesz oczekiwać za około miesiąc, oczywiście z tradycyjnymi przeprosinami za czas oczekiwania i dopiskiem na końcu "W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt."

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Multi - kolejna taryfa