Multi padł!!!

Data: 2009-07-16 10:42:11
Autor: RobertS
Multi padł!!!
na całego!
nie wyświetla się strona informacyjna, można się tylko zalogować do systemu transakcyjnego...chciałem wykonać przelew i "wysłanie kodu sms jest teraz niemożliwe, aby zatwierdzić skontaktuj się z Multilinią" a Multilinia pracuje tylko w charakterze informacji ;-(

więc teraz przelewu nie wykonam...

RobertS

Data: 2009-07-16 10:44:26
Autor: MarekZ
Multi padł!!!
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h3mp5c$1bpa$1opal.icpnet.pl...
[...]

Obydwa m padły około 30 minut temu.

Data: 2009-07-16 10:48:35
Autor: RobertS
Multi padł!!!

więc teraz przelewu nie wykonam...

Obydwa m padły około 30 minut temu.

a jednak się udało, wprowadziłem przelew w systemie, zatwierdzenia dokonała multilinka...upierdliwe, ale dobrze, że chociaż tak można coś zrobić

i "awaria zostanie za chwilę usinięta"...zobaczymy jak długa będzie ta chwila

RobertS

Data: 2009-07-16 10:56:32
Autor: MarekZ
Multi padł!!!
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h3mphd$1c71$1opal.icpnet.pl...

i "awaria zostanie za chwilę usinięta"...zobaczymy jak długa będzie ta chwila

Większość rzeczy już działa, to był krótki pad.

Multi padł!!!