Multi skan wielu kart na raz

Data: 2017-12-19 11:02:39
Autor: Marek
Multi skan wielu kart na raz
Jak w portfelu trzyma się kilka kart zbliżeniowych obok siebie, to nieę da się zapłacić zbliżając sam portfel do terminala - krzyczy, że błąd. Natomiast dzisiaj w wiadomościach podali, że dla skimerow to nie c problem, ich terminalom to nie przeszkadza, faktycznie są w stanie "gadać" tylko z jedną kartą, gdy druga też jest w zasięgu?

--
Marek

Data: 2017-12-19 02:09:32
Autor: Dawid Rutkowski
Multi skan wielu kart na raz
Terminal w sklepie też potrafi - a błąd wywala właśnie dlatego, że odczytał kilka kart i nie wie, którą ma obciążyć.

Data: 2017-12-20 17:01:53
Autor: Krzysztof Halasa
Multi skan wielu kart na raz
Marek <fake@fakeemail.com> writes:

[...]

Są w stanie gadać z każdą kartą oddzielnie, po kolei.
Aczkolwiek są tu ograniczenia praktyczne, normalny terminal ma problemy
już powyżej 2-3 kart, brakuje mu mocy w "antenie".
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2017-12-20 09:43:17
Autor: Dawid Rutkowski
Multi skan wielu kart na raz
Widać kasowniki i bramki w metrze silniejsze - mam w "wizytowniku" 5 kart pikaczowych oraz kartę wiejską i spoko działa - tzn. tylko bilet, bo płacenie oczywiście nie.

Data: 2017-12-27 01:21:36
Autor: turkowski
Multi skan wielu kart na raz
W dniu środa, 20 grudnia 2017 18:43:19 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Widać kasowniki i bramki w metrze silniejsze - mam w "wizytowniku" 5 kart pikaczowych oraz kartę wiejską i spoko działa - tzn. tylko bilet, bo płacenie oczywiście nie.

a którą kartę obciąża? na kogo wypadnie na tego bęc? :)
a może wszystkie jednocześnie? :)

Data: 2017-12-27 01:43:48
Autor: Dawid Rutkowski
Multi skan wielu kart na raz
W dniu środa, 27 grudnia 2017 10:21:38 UTC+1 użytkownik turk...@poczta.pl napisał:
> [...]

a którą kartę obciąża? na kogo wypadnie na tego bęc? :)

Kasownik???

Multi skan wielu kart na raz