Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...

Data: 2013-10-29 02:56:47
Autor: luc
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
http://www.mbank.pl/jedenbank/list/

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-29 03:09:06
Autor: az.anonim
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu wtorek, 29 pa¼dziernika 2013 09:56:47 UTC u¿ytkownik luc napisa³:
http://www.mbank.pl/jedenbank/list/

pzdrwm

luc

Multi to chyba jedyny bank w którym nie zale¿y mi na za³ataniu lub zmodernizowaniu systemu transakcyjnego :)

Wydaje siê jednak, ¿e jeszcze nie jest jasne kiedy stary system pojdzie w odstawkê, niech wiêc nam ¿yje jak najd³u¿ej!

Data: 2013-10-29 03:37:25
Autor: luc
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu wtorek, 29 pa¼dziernika 2013 11:20:24 UTC+1 u¿ytkownik Wojciech Bancer napisa³:
On 2013-10-29, az.anonim <azo80@o2.pl> wrote:

[...]

> Wydaje siê jednak, ¿e jeszcze nie jest jasne kiedy stary system pojdzie w odstawkê, niech wiêc nam ¿yje jak najd³u¿ej!

O to to. :)

Sto lat, sto lat niech ¿yje nam ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-12 18:48:48
Autor: Wojciech Bancer
Multi - trzy słowa od prezesa Cezarego...
On 2013-10-29, luc <bananek@gmx-topmail.de> wrote:

[...]

Sto lat, sto lat niech ¿yje nam ;-)

Chyba faktycznie zrobili "cichy update" pewnej formatki.
A podobno mieli nie ruszaæ...

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2013-11-13 19:49:15
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-11-12, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:

[...]

Chyba faktycznie zrobili "cichy update" pewnej formatki.
A podobno mieli nie ruszaæ...

Swoj± drog± - ciekawe czy jakby prze³o¿yæ np. firebugiem formatkê z dzia³aj±cego (np. z do³adowania tel) ekranu na ten z BC i pu¶ciæ, to czy to by przesz³o...

Tylko nie wiem jak wygl±da kwestia legalno¶ci takiego
rêcznego przestawienia formatki. :)

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2013-10-29 06:50:35
Autor: OdlotyzRZEszowa.pl
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu wtorek, 29 pa¼dziernika 2013 11:09:06 UTC+1 u¿ytkownik az.anonim napisa³:

Multi to chyba jedyny bank w którym nie zale¿y mi na za³ataniu lub zmodernizowaniu systemu transakcyjnego :)

Mo¿esz rozwin±æ temat? :)

Data: 2013-10-29 15:04:15
Autor: mx
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
"OdlotyzRZEszowa.pl"  wrote
Multi to chyba jedyny bank w którym nie zale¿y mi na za³ataniu lub zmodernizowaniu systemu transakcyjnego :)

Mo¿esz rozwin±æ temat? :)

$$$$$$$$$$
Oczywi¶cie nie, o takich sprawach na grupie siê nie dyskutuje. W swoim czasie mBank by³ przed modernizacj±, ale krótko.

Data: 2013-10-29 17:32:00
Autor: Waldek
W dniu 2013-10-29 15:04, mx pisze:

Oczywi¶cie nie, o takich sprawach na grupie siê nie dyskutuje. W swoim
czasie mBank by³ przed modernizacj±, ale krótko.

No nie mow ze tam jeszcze dziala m-transfer ;)

Pozdro

Data: 2013-11-01 12:00:09
Autor: wromek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ja bym tylko chcial zostac dluzej zalogowanym, zbyt szybko wylogowuje z systemu, szybciej w jak w mbanku.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-11-09 02:13:51
Autor: paul
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...

No i chyba po zabawie.... ;(

W dniu pi±tek, 1 listopada 2013 12:00:09 UTC+1 u¿ytkownik wromek napisa³:

Data: 2013-11-12 02:13:49
Autor: Zibo
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu sobota, 9 listopada 2013 11:13:51 UTC+1 u¿ytkownik paul napisa³:

Tzn?

Data: 2013-11-15 07:38:40
Autor: svettev
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu sobota, 9 listopada 2013 11:13:51 UTC+1 u¿ytkownik paul napisa³:
No i chyba po zabawie.... ;(

prêdzej my¶la³em ¿e blue wycofa promocjê ni¿ multi ograniczy, oj szkoda zw³aszcza ¿e podwy¿szy³em sobie limit którego nie zd±¿y³em uruchomiæ :(,
Niech pr±d popie¶ci aspiro które siê z moim wnioskiem bawi³o chyba z 3 tygodnie, a¿ w koñcu musia³em samemu podwy¿szyæ w multi.

No, ale po tym jak by³o z mBankiem  by³o wiadomo ¿e prêdzej czy pó¼niej to utn± -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

pytanie do obeznanych chcia³bym jeszcze raz siê zabawiæ i wyci±gn±æ tym razem  z allegro, wiem ¿e oni to ucinaj± b³yskawicznie. To jest zabawa jednorazowa, ale korci mnie zaryzykowaæ.

Data: 2013-11-16 12:30:25
Autor: Zibo
> [...]

pytanie do obeznanych chcia³bym jeszcze raz siê zabawiæ i wyci±gn±æ tym razem  z allegro, wiem ¿e oni to ucinaj± b³yskawicznie. To jest zabawa jednorazowa, ale korci mnie zaryzykowaæ.

O nie ...
Rzeczywi¶cie jedna opcja na kombo zniknê³a :(
Nie chce siê wierzyæ...
Mo¿e co¶ przywróc±... Mo¿e to chwilowe...

A mia³o byæ tak piêknie, wywiady mia³y byæ...

Data: 2013-11-17 00:32:10
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-11-16, Zibo <z.zibo.z@gmail.com> wrote:

[...]

O nie ...
Rzeczywi¶cie jedna opcja na kombo zniknê³a :(
Nie chce siê wierzyæ...
Mo¿e co¶ przywróc±... Mo¿e to chwilowe...

Nie liczy³bym na to. Na innych serwisach ta opcja jest.
Zreszt± - wstawiæ selecta, czy podmieniæ warto¶æ to nie jest ¿aden problem, tylko nie wiem czy prawnie potem za to nie ¶cign± jak siê znajdzie obej¶cie
i przypadkiem siê oka¿e, ¿e ono dzia³a.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2013-11-17 11:22:52
Autor: Zibo
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu niedziela, 17 listopada 2013 00:32:10 UTC+1 u¿ytkownik Wojciech Bancer napisa³:
On 2013-11-16, Zibo <z.zibo.z@gmail.com> wrote:

[...]

> [...]

Zreszt± - wstawiæ selecta, czy podmieniæ warto¶æ to nie jest ¿aden problem, tylko nie wiem czy prawnie potem za to nie ¶cign± jak siê znajdzie obej¶cie

To prawda, technicznie da siê obej¶æ. Co do legalno¶ci to tutaj jaki¶ prawnik
by siê przyda³. Podejrzewam, ¿e nawet gdyby przekopaæ regulamin to wprost
nie ma wzmianki na ten temat.
Bêdziesz ryzykowa³?

Data: 2013-11-19 08:09:20
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-11-17, Zibo <z.zibo.z@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Raczej nie, bo to by³o dla mnie tylko ¼ród³o inwestycyjne, a nie kredytowe.
Przynajmniej odblokujê sobie teraz trochê zdolno¶æ jak pozamykam karty,
bo takiego limitu jak mam to nie mam zamiaru wydawaæ. :)

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2013-11-19 01:02:05
Autor: Michal Pl
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
No to teraz zepsujemy wyniki pracownikom banku :-D Jak wszyscy rzuc± siê do oddzia³ów zamykaæ konta i karty ;-)

Data: 2013-11-23 09:03:51
Autor: Zibo
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 10:02:05 UTC+1 u¿ytkownik Michal Pl napisa³:
No to teraz zepsujemy wyniki pracownikom banku :-D Jak wszyscy rzuc± siê do oddzia³ów zamykaæ konta i karty ;-)

Tutaj akurat stanowimy zdecydowan± mniejszo¶æ (gdyby by³o inaczej du¿o wcze¶niej by to zablokowali) wiêc raczej nie odczuj±.

Data: 2013-11-28 10:15:22
Autor: svettev
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
W dniu pi±tek, 15 listopada 2013 16:38:40 UTC+1 u¿ytkownik sve...@gmail..com napisa³:
> [...]

pytanie do obeznanych chcia³bym jeszcze raz siê zabawiæ i wyci±gn±æ tym >razem  z allegro, wiem ¿e oni to ucinaj± b³yskawicznie. To jest zabawa >jednorazowa, ale korci mnie zaryzykowaæ.

wpad³em na inny pomys³, pomy¶la³em ¿e mo¿e uda siê jeszcze odwlec o 54 dni tj. otworzê kartê w mBanku i sp³acê limitem kartê multibanku, kiedy¶ tak ju¿ zrobi³em.

Data: 2013-10-29 16:21:28
Autor: xbartx
Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...
Dnia Tue, 29 Oct 2013 06:50:35 -0700, OdlotyzRZEszowa.pl napisał(a):

W dniu wtorek, 29 października 2013 11:09:06 UTC+1 użytkownik az.anonim
napisał:

Multi to chyba jedyny bank w którym nie zależy mi na załataniu lub
zmodernizowaniu systemu transakcyjnego :)

Możesz rozwinąć temat? :)

Skoro siÄ™ poÅ‚Ä…czyli a mBank wydaÅ‚ niedawno caÅ‚kiem niemaÅ‚e pieniÄ…dze, jak podejrzewam, na nowy system to wiadomo, że bÄ™dÄ… dążyć do unifikacji. Mniejsze koszty, mniej problemów na gÅ‚owie generalnie same zalety ;) o nowych problemach nie wspominam, bo ona zawsze bÄ™dÄ… tak czy siak he he.  --

Xenocide

Multi - trzy s³owa od prezesa Cezarego...