Multi - zmiana toip

Data: 2009-09-29 15:33:09
Autor: Kamil Jońca
Multi - zmiana toip

Przed chwilą zalogowałem się do Multibanku, tam przywitało mnie:
======================
Informujemy, że od dnia 1 października 2009 r. MultiBank wprowadza zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku.

Szczegółowe informacje o zmianach znajdują się w aktualnościach na
stronie internetowej MultiBanku www.multibank.pl
=====================
Niestety na stronie "aktualności" nic nie ma. Ktoś coś wie?
KJ

--
yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.

Data: 2009-09-29 15:38:20
Autor: wromek
Multi - zmiana toip

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87eippzxii.fsfalfa.kjonca...

[...]

tez mnie to przed chwila przywitalo i tez nie wiem o co chodzi i oczywiscie pewnie trzeba sie przekopac przez jakies 100 stron pdfa.

pozdrawiam, wromek

Data: 2009-09-29 15:42:10
Autor: MarekZ
Multi - zmiana toip
"wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote in message news:h9t384$kek$1nemesis.news.neostrada.pl...

tez mnie to przed chwila przywitalo i tez nie wiem o co chodzi i oczywiscie pewnie trzeba sie przekopac przez jakies 100 stron pdfa.

Może wreszcie coś na korzyść klientów!

Żartowałem! :D

Data: 2009-09-29 14:52:05
Autor: jacko
Multi - zmiana toip
Może wreszcie coś na korzyść klientów!

Tak, przy kazdym logowaniu zimne piwko :-)

Data: 2009-09-29 15:48:38
Autor: wiatrak
Multi - zmiana toip

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:h9t2k7$uog$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

A  ja juz myślałem, że na głowę upadłeś.

wiatrak

Data: 2009-09-29 15:55:08
Autor: wromek
Multi - zmiana toip
tez mnie to przed chwila przywitalo i tez nie wiem o co chodzi i oczywiscie pewnie trzeba sie przekopac przez jakies 100 stron pdfa.

Może wreszcie coś na korzyść klientów!

Żartowałem! :D

aaaaahahahah :)
110/100 :)

Data: 2009-09-29 16:39:12
Autor: filip lach
Multi - zmiana toip
wromek pisze:
[...]

Doradca AQ też nie wie czego dotyczą zmiany. Ja już nie wiem, czy śmiać się, czy płakać nad polityką informacyjną Multi

Data: 2009-09-30 01:19:10
Autor: luc
Multi - zmiana toip
On 29 Wrz, 16:39, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:
wromek pisze:

> [...]

> pozdrawiam, wromek

Doradca AQ też nie wie czego dotyczą zmiany. Ja już nie wiem, czy śmiać
się, czy płakać nad polityką informacyjną Multi- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Dodatkowe dojenie kredytobiorców:

2009-09-28 09:41:00.0

Informujemy, że w od 1 października 2009r. MultiBank wprowadza zmiany
w Taryfie Prowizji i Opłat Bankowych.

Zmiany obejmują:

 - w zakresie MultiPlanu i MultiPlanu walutowego:

a) usunięcie opłaty z tytułu ubezpieczenia spłaty kredytu (punkt 4
obecnych tabel dotyczących MultiPlanu)
b) dodanie opłaty za Ubezpieczenie od ryzyka utraty stałego źródła
dochodu wskutek utraty pracy  - dla uruchomionych kredytów (prowizja
pobierana miesięcznie od wartości zadłużenia przed pobraniem raty) -
0,04% (obowiązuje od 2 listopada 2009r.)

Trzeba się temu uważniej przyjrzeć...

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-30 10:09:04
Autor: Mron
Multi - zmiana toip

"filip lach" <filip6198@gazeta.pl> wrote in message news:h9t666$s01$1inews.gazeta.pl...
wromek pisze:
[...]

Ja tylko krótko podsumuje.
Jakoś czy jakość? - Inaczej nie umiemy :)

Data: 2009-09-29 16:33:12
Autor: Kamil Jońca
Multi - zmiana toip
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

Przed chwilą zalogowałem się do Multibanku, tam przywitało mnie:
[...]

Niestety na stronie "aktualności" nic nie ma.

Pojawił się też wniosek o wysyłanie harmonogramów kredytu na
email. Można więc podejrzewać, że chodzi o wprowadzenie opłaty za
papierowe harmonogramy. Ciekawe czy przemycą coś jeszcze ...
KJ

--
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Data: 2009-09-29 19:47:47
Autor: Marcin Krzyzanowski
Multi - zmiana toip
On 2009-09-29 15:33:09 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) said:

[...]

na stronie
http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oplaty_i_prowizje/
tez nie ma nic co obowiazywaloby od 1 października.

Dezinformują.

Data: 2009-09-29 19:53:03
Autor: MarekZ
Multi - zmiana toip
"Marcin Krzyzanowski" <mkrzyzanowski@gazeta.pl> wrote in message news:h9th83$do0$1inews.gazeta.pl...

na stronie
http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oplaty_i_prowizje/
tez nie ma nic co obowiazywaloby od 1 października.

Dezinformują.

Chciałbym napisać, że ja na żadnym z kont nie mam takiego komunikatu o jakim piszecie. :)

Data: 2009-09-29 21:55:45
Autor: Mariusz
Multi - zmiana toip
Chciałbym napisać, że ja na żadnym z kont nie mam takiego komunikatu o jakim piszecie. :)

Ja też, to wygląda na specjalną, limitowaną ofertę :-)

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-09-29 21:57:46
Autor: Kamil Jońca
Multi - zmiana toip
"Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> writes:

Chciałbym napisać, że ja na żadnym z kont nie mam takiego komunikatu
o jakim piszecie. :)

Ja też, to wygląda na specjalną, limitowaną ofertę :-)

Może wysłali to tylko posiadaczom kredytów hipotecznych?
KJ

--
The world is coming to an end.  Please log off.

Data: 2009-09-29 22:09:00
Autor: MarekZ
Multi - zmiana toip
"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87ljjxv805.fsfalfa.kjonca...

Może wysłali to tylko posiadaczom kredytów hipotecznych?
KJ

Na jednym z kont mam WWJ. No chyba, że tylko Multiplanów dotyczą zmiany, bo dla WWJ nie istnieje nic w rodzaju harmonogramu (oprócz jednorazowo ustalanego harmonogramu redukcji wysokości linii).

Data: 2009-09-29 23:03:29
Autor: Marcin Krzyzanowski
Multi - zmiana toip
On 2009-09-29 22:09:00 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> said:

[...]

nieee... ja nie mam kredytu tylko zwykle konto. poprostu ukrywają tę zmianę skoro nawet nie zamieścili jej na stronie. Pojutrze okaze sie ze prowadzenie konta kosztuje 50 pln ;) a cennik umieszcza w listopadzie.

Data: 2009-09-29 23:20:28
Autor: MarekZ
Multi - zmiana toip
"Marcin Krzyzanowski" <mkrzyzanowski@gazeta.pl> wrote in message news:h9tsn1$58e$1inews.gazeta.pl...

nieee... ja nie mam kredytu tylko zwykle konto. poprostu ukrywają tę zmianę skoro nawet nie zamieścili jej na stronie. Pojutrze okaze sie ze prowadzenie konta kosztuje 50 pln ;) a cennik umieszcza w listopadzie.

A za zamknięcie rachunku podobno ma być pół tysiąca! Mithos się załapał jako jeden z ostatnich na darmowe zamykanie! :D

Multi - zmiana toip