Multi - zmiana toip

Data: 2009-09-29 19:47:47
Autor: Marcin Krzyzanowski
Multi - zmiana toip
On 2009-09-29 15:33:09 +0200, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) said:

Przed chwilą zalogowałem się do Multibanku, tam przywitało mnie:
======================
Informujemy, że od dnia 1 października 2009 r. MultiBank wprowadza zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku.

Szczegółowe informacje o zmianach znajdują się w aktualnościach na
stronie internetowej MultiBanku www.multibank.pl
=====================
Niestety na stronie "aktualności" nic nie ma.
Ktoś coś wie?
KJ

na stronie
http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oplaty_i_prowizje/
tez nie ma nic co obowiazywaloby od 1 października.

Dezinformują.

Data: 2009-09-29 19:53:03
Autor: MarekZ
Multi - zmiana toip
"Marcin Krzyzanowski" <mkrzyzanowski@gazeta.pl> wrote in message news:h9th83$do0$1inews.gazeta.pl...

na stronie
http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/oplaty_i_prowizje/
tez nie ma nic co obowiazywaloby od 1 października.

Dezinformują.

Chciałbym napisać, że ja na żadnym z kont nie mam takiego komunikatu o jakim piszecie. :)

Data: 2009-09-29 21:55:45
Autor: Mariusz
Multi - zmiana toip
Chciałbym napisać, że ja na żadnym z kont nie mam takiego komunikatu o jakim piszecie. :)

Ja też, to wygląda na specjalną, limitowaną ofertę :-)

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-09-29 21:57:46
Autor: Kamil Jońca
Multi - zmiana toip
"Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> writes:

Chciałbym napisać, że ja na żadnym z kont nie mam takiego komunikatu
o jakim piszecie. :)

Ja też, to wygląda na specjalną, limitowaną ofertę :-)

Może wysłali to tylko posiadaczom kredytów hipotecznych?
KJ

--
The world is coming to an end.  Please log off.

Data: 2009-09-29 22:09:00
Autor: MarekZ
Multi - zmiana toip
"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87ljjxv805.fsfalfa.kjonca...

Może wysłali to tylko posiadaczom kredytów hipotecznych?
KJ

Na jednym z kont mam WWJ. No chyba, że tylko Multiplanów dotyczą zmiany, bo dla WWJ nie istnieje nic w rodzaju harmonogramu (oprócz jednorazowo ustalanego harmonogramu redukcji wysokości linii).

Data: 2009-09-29 23:03:29
Autor: Marcin Krzyzanowski
Multi - zmiana toip
On 2009-09-29 22:09:00 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> said:

[...]

nieee... ja nie mam kredytu tylko zwykle konto. poprostu ukrywają tę zmianę skoro nawet nie zamieścili jej na stronie. Pojutrze okaze sie ze prowadzenie konta kosztuje 50 pln ;) a cennik umieszcza w listopadzie.

Data: 2009-09-29 23:20:28
Autor: MarekZ
Multi - zmiana toip
"Marcin Krzyzanowski" <mkrzyzanowski@gazeta.pl> wrote in message news:h9tsn1$58e$1inews.gazeta.pl...

nieee... ja nie mam kredytu tylko zwykle konto. poprostu ukrywają tę zmianę skoro nawet nie zamieścili jej na stronie. Pojutrze okaze sie ze prowadzenie konta kosztuje 50 pln ;) a cennik umieszcza w listopadzie.

A za zamknięcie rachunku podobno ma być pół tysiąca! Mithos się załapał jako jeden z ostatnich na darmowe zamykanie! :D

Multi - zmiana toip