MultiBank - kredyt hipoteczny - 2 ubezpieczenia bez OWU?!

Data: 2011-06-09 10:07:30
Autor: Kris
MultiBank - kredyt hipoteczny - 2 ubezpieczenia bez OWU?!

Użytkownik "Marcin" <pl.biznes.banki@comarch.net> napisał w wiadomości news:d01921c0-1e71-463d-8d60-3976903dc4fcgh5g2000vbb.googlegroups.com...
Witam.

Czyli mam z tego wnioskować,  że ubezpieczającym i ubezpieczonym jest
bank - jeśli tak, to kim ja w tej umowie ubezpieczenia
jestem skoro płacę za bank składkę ubezpieczeniową?

Osoba płacącą składke;))

Krzysiek

Data: 2011-06-10 01:02:52
Autor: Marcin
> [...]
>bank - jeśli tak, to kim ja w tej umowie ubezpieczenia
>jestem skoro płacę za bank składkę ubezpieczeniową?

Czyli co? Bank płaci od tego (mojego świadczenia na rzecz Banku)
podatek dochodowy?

Marcin

Data: 2011-06-10 12:35:59
Autor: Kris
Użytkownik "Marcin" <pl.biznes.banki@comarch.net> napisał w wiadomości news:2b0fb18e-be29-4ca8-b13d-81223952838cj25g2000vbr.googlegroups.com...
Czyli co? Bank płaci od tego (mojego świadczenia na rzecz Banku)
podatek dochodowy?

Bo w sumie tam strona nie jestes. ani z zadnym roszczeniem przy tych polisach nie wystapisz przweciez. W przypadku pierwszej polissy bank zabezpiecza sie przed tym że dał Tobie kase już a może nie dojśc do prawomocnego wpisuy do hipoteki- albo inaczej- dzięki tej polisie otrzymałes kasę zanim uprawomocnił się wpis hipoteki(a to moze trwac i do roku czasu)
W drugim przypadku dzięi polisie dostales więcej kasy bez tzw wkłądu własnego,. I tez nie jestes stroną. Więc po co Tobie OWU

Krzysiek

MultiBank - kredyt hipoteczny - 2 ubezpieczenia bez OWU?!