MultiBank - problemy z systemem?

Data: 2011-08-16 02:38:37
Autor: Marcin
MultiBank - problemy z systemem?
Wczoraj MB nie ściągnał w terminie zapadalności raty kapitałowo-
odsetkowej oraz opłat (ubezpieczeń).
Jakieś problemy z systemem mają czy może jakiś "zaklepywacz" na
urlopie jest?

Data: 2011-08-16 11:43:45
Autor: Kamil Jońca
Marcin <pl.biznes.banki@comarch.net> writes:

Wczoraj MB nie ściągnał w terminie zapadalności raty kapitałowo-
odsetkowej oraz opłat (ubezpieczeń).
Jakieś problemy z systemem mają czy może jakiś "zaklepywacz" na
urlopie jest?

U mnie przy hipoteccznym, jak rata przypada na niedzielę/święto (nie
wiem czy w sobotę też) to ściągają następnego dnia wieczorem.

KJ

--
Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-08-16 03:04:43
Autor: Marcin
MultiBank - problemy z systemem?
> Wczoraj MB nie ci gna w terminie zapadalno ci raty kapita owo-
> odsetkowej oraz op at (ubezpiecze ).
> Jakie problemy z systemem maj czy mo e jaki "zaklepywacz" na
> urlopie jest?

U mnie przy hipoteccznym, jak rata przypada na niedziel / wi to (nie
wiem czy w sobot te ) to ci gaj nast pnego dnia wieczorem.

ahhh, jasne, przeciez wczoraj w Polsce bylo swieta.
sorry, ja w innym kraju zyje - wczoraj normalnie pracowalem :)

z drugiej strony to troche glupie - skoro wiadomo, ze jest swieta
czemu w systemie transakcyjnym nie widnieje "prawidlowa" (skorygowana)
data?

MultiBank - problemy z systemem?