MultiBank, wkrótce mBank

Data: 2013-10-19 03:33:02
Autor: luc
MultiBank, wkrótce mBank
W dniu sobota, 19 października 2013 12:10:34 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

A czego konkretnie koniec?

Nazwa się tylko zmienia.

Na razie tylko nazwa. Tylko dlaczego mój doradca zrezygnował z pracy w Multi na rzecz innego banku na M? pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr. Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

Data: 2013-10-19 12:55:05
Autor: Kamil Jońca
MultiBank, wkrótce mBank

On 2013-10-19, luc <bananek@gmx-topmail.de> wrote:

[...]

A czego konkretnie koniec?
Nazwa się tylko zmienia.

Na razie tylko nazwa.

W związku z czym czego konkretnie koniec?
Multibanku w takiej formie jaką znamy. Ale nie, nie wiem czy agonia
będzie trwała 2 miesiące czy 2 lata.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Others can stop you temporarily, only you can do it permanently.

Data: 2013-10-19 14:20:37
Autor: MarekZ
MultiBank, wkrótce mBank
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnl64qf4.24d.proteus@pl-test.org...

Nie ma co dramatyzować. Na zmianę nazwy decydowali się spokojnie
ponad 2 lata.

Dokładnie, nie dramatyzujmy.

Te łowickie paski jakoś przebolejemy, o konkretnych (groźniejszych) zmianach na razie nic nie wiadomo poza ujednolicaniem regulaminów.

MultiBank, wkrótce mBank