Data: 2009-12-03 10:22:10 | |
Autor: Friend | |
MultiBank wykonuje zlecenia stale po terminie ważnosci? | |
Miałem potrzebę przelania co miesiąc kwoty 99 PLN.
Kwota miała być przelewana od stycznia do października (10 razy). Zdefiniowałem zlecenie stałe z terminem ważności. - daty przelewów 3 każdego miesiąca - koniec zlecenia 4 października I oto co się stało: - listopad, zlecenie wykonano 3 listopada, następnie 4 listopada wróciło To było bez mojej ingerencji, weryfikacja daty końcowej jw. - grudzień, zlecenie wykonano 3 grudnia..., ZMIENIONO datę końcową zlecenia! Zadzwoniłem na linię. Zlecenia nie kasuję aby nie utrudniać śledztwa. Obrazka z prawidłową datą zlecenia nie mam, a szkoda. Co dalej można z tym pasztetem zrobić? Ktoś potwierdzi? Proszę sprawdzić takie zlecenia czy nie wychodzą dalej. -- Friend |
|