MultiBank wykonuje zlecenia stale po terminie ważnosci?

Data: 2009-12-03 10:22:10
Autor: Friend
MultiBank wykonuje zlecenia stale po terminie ważnosci?
Miałem potrzebę przelania co miesiąc kwoty 99 PLN.
Kwota miała być przelewana od stycznia do października (10 razy).
Zdefiniowałem zlecenie stałe z terminem ważności.
- daty przelewów 3 każdego miesiąca
- koniec zlecenia 4 października

I oto co się stało:
- listopad, zlecenie wykonano 3 listopada, następnie 4 listopada wróciło
To było bez mojej ingerencji, weryfikacja daty końcowej jw.
- grudzień, zlecenie wykonano 3 grudnia..., ZMIENIONO datę końcową zlecenia!

Zadzwoniłem na linię.

Zlecenia nie kasuję aby nie utrudniać śledztwa.
Obrazka z prawidłową datą zlecenia nie mam, a szkoda.

Co dalej można z tym pasztetem zrobić?
Ktoś potwierdzi? Proszę sprawdzić takie zlecenia czy nie wychodzą dalej.

--
Friend

MultiBank wykonuje zlecenia stale po terminie ważnosci?