MultiBox Orange SMS na nr "specjalny"

Data: 2010-08-29 01:57:40
Autor: bastek72
MultiBox Orange SMS na nr "specjalny"
wysłanie sms-a ze skrzynki internetowej Multibox
Orange jest wygodne, a jeśli 9 cyfr nr poprzedze
znakami +48 (lub innym właściwym kodem kraju) to
odbiorca otrzyma bez reklamowego gówna, "normalny" sms, niczym nieodróżnialny od wysłanego z komórki

niestety, próbowałem wysłać sms na nr "specjalne"
ot, choćby 102, 401, 8088, niestety "nie da się" :(

czy jest jakiś patent aby to obejść?

gotów jestem nawet wysyłać te sms-y ODPŁATNIE: byle tylko były wysłane z MultiBox-a a NIE z komórki

ktokolwiek widział ktokolwiek wie jak rozwiązać
mój problem, proszony jest o wypowiedzenie się...

Data: 2010-08-29 12:45:21
Autor: robertcb
[...]

Nie ma i nigdy nie było żadnej możliwości wysłania z internetu sms-ów na numery skrócone (w tym premium)

Data: 2010-08-30 18:11:12
Autor: SDD

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:63df.0000023d.4c79a274newsgate.onet.pl...
[...]

A to nie jest tak, ze na niektore sieci ten SMS przychodzi rzeczywiscie jako nieodroznialny od tego z komorki ale na inne sieci przychodzi jako wyslany z numeru typu 1001236251428 ?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-30 22:56:38
Autor: robertcb
> [...]

A to nie jest tak, ze na niektore sieci ten SMS przychodzi rzeczywiscie jako nieodroznialny od tego z komorki ale na inne sieci przychodzi jako wyslany z numeru typu 1001236251428 ?

tak, ale nadal można go wysłać tylko na 9 cyfrowe numery komórkowe, a nie na skrócone.

Data: 2010-08-30 23:10:43
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-08-30 22:56, robertcb@mailinator.com pisze:

[...]

tak,