MultiBox Orange SMS na nr "specjalny"

Data: 2010-08-29 12:45:21
Autor: robertcb
MultiBox Orange SMS na nr "specjalny"
wysłanie sms-a ze skrzynki internetowej Multibox
Orange jest wygodne, a jeśli 9 cyfr nr poprzedze
znakami +48 (lub innym właściwym kodem kraju) to
odbiorca otrzyma bez reklamowego gówna, "normalny" sms, niczym nieodróżnialny od wysłanego z komórki

niestety, próbowałem wysłać sms na nr "specjalne"
ot, choćby 102, 401, 8088, niestety "nie da się" :(

czy jest jakiś patent aby to obejść?

gotów jestem nawet wysyłać te sms-y ODPŁATNIE: byle tylko były wysłane z MultiBox-a a NIE z komórki

ktokolwiek widział ktokolwiek wie jak rozwiązać
mój problem, proszony jest o wypowiedzenie się...

Nie ma i nigdy nie było żadnej możliwości wysłania z internetu sms-ów na numery skrócone (w tym premium)

--

MultiBox Orange SMS na nr "specjalny"