MultiPOP

Data: 2009-06-07 13:08:16
Autor: Luki
MultiPOP
Mam takie pytanko:

Jeżeli mam aktywne konkto w POPie na połączenia przychodzące i doładuję konto z telefonu z abonamentem na kwotę 6 zł to jak wykupię MultiPOPa to będę mógł dzwonić na Orange i stacjonarne przez 30 dni?
Czy tylko przez 2 dni w związku z tym, że takie małe doładowanie przedłuża rozmowy wychodzące tylko o 2 dni?

Z góry dzięki za odpwoiedź.
Pozdrowienia dla grupowiczów.

Data: 2009-06-07 13:39:46
Autor: ToMasz
MultiPOP
Luki pisze:
[...]

przez 30 dni. Ale jak zadzwonisz do obcej sieci to usłyszysz brak
srodkow na koncie...

ToMasz

Data: 2009-06-07 13:43:20
Autor: ToMasz
MultiPOP
ToMasz pisze:
Luki pisze:
Mam takie pytanko:

Jeżeli mam aktywne konkto w POPie na połączenia przychodzące i doładuję konto z telefonu z abonamentem na kwotę 6 zł

tylko zostaw w spokoju ten telefon z abonamentem, tylko kup doładowanie
przelewem sms, na kwote 6zł za 4.5zł...

ToMasz

Data: 2009-06-08 00:09:49
Autor: ToMasz
MultiPOP
Luki pisze:
[...]

sory, na allegro kup. Są aukcje typu 2zł- lub krotność za 1.5zł -przelew
sms. Dalej pytaj sprzedawców. pakiet bedziesz musiał kupić ze strony
orange, bo na smsa Ci braknie
ToMasz

Data: 2009-06-08 00:33:49
Autor: Luki
MultiPOP
[...]

Heh... dobre.
Dzięki - nie wiedziałem o tym.

Data: 2009-06-10 19:39:51
Autor: frutis
MultiPOP

Heh... dobre.
Dzięki - nie wiedziałem o tym.

oblukaj teraz promocja że za 6 zł masz nie 30minut ale godzina a i włączenie pakiedu odbywa się kombinacją klawiszy

f.

MultiPOP