Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej

Data: 2010-02-09 11:00:49
Autor: Rafal M
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Hej

Zna ktos moze jakis sposob na popedzenie Multibanku przy reklamacji
natury technicznej (a nie finansowej)? Czekam juz 3,5 miesiaca na
rozpatrzenie tej reklamacji.

A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.
Niby prosty blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.

Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-09 11:23:56
Autor: filip lach
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Rafal M pisze:
Hej A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
[...]

Mam ten sam problem, doszedłem do wniosku, że szybciej się dogadam z pocztą niż z Multi
i po prostu przekierowują pocztę do mojej miejscowości.

Data: 2010-02-09 20:32:30
Autor: XYZ
On 2010-02-09 20:23, filip lach wrote:
Rafal M pisze:
[...]

pocztÄ… niĹĽ z Multi
i po prostu przekierowują pocztę do mojej miejscowości.
Dziwne to. Chyba muszą w ogóle nie przechowywać miejscowości w bazie.

Data: 2010-02-09 12:28:11
Autor: Rafal M
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
On 9 Lut, 20:32, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

Dziwne to. Chyba musz± w ogóle nie przechowywać miejscowo¶ci w bazie.

Nie wiem w ogole skad oni maja ta swoja baze kodow/miejscowosci. Bo
ona jest nie zgodna ze spisem kodow pocztowych prowadzonym przez
Poczte Polska.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-09 22:23:09
Autor: xbartx
Dnia Tue, 09 Feb 2010 11:00:49 -0800, Rafal M napisał(a):

[...]

Czytając tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie, że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co miesiąc wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)

A to co powyżej to już w ogóle jakieś kuriozum i lekka kpina z klientów. Oj sypią się ostatnio owoce BRE sypią - czyżby to jesień średniowiecza? ;)

--
xbartx

Data: 2010-02-09 16:20:10
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Czytaj±c tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie,
że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co
miesi±c wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)

A to co powyżej to już w ogóle jakie¶ kuriozum i lekka kpina z klientów.
Oj sypi± się ostatnio owoce BRE sypi± - czyżby to jesień ¶redniowiecza? ;)

--
xbartx

Nie strasz :)
Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje terminów rozpatrywania reklamacji.
Mało tego. Znajomy do¶wiadczył odmowy przyjęcia reklamacji przez
Multilinię AQ.

Data: 2010-02-10 08:05:22
Autor: RobertS
[...]

bo jakie¶ dziwne te reklamacje składacie, widocznie maj± problem z systemem i kody pocztowe nie odpowiadaj± odpowiednim miejscowo¶ci±...szkoda tylko, że bank się nie potrafi do tego przyznać

składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w akceptowalnym przeze mnie trybie

RobertS

Data: 2010-02-10 03:04:17
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 10 Lut, 08:05, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Nie strasz :)
> Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje termin w rozpatrywania reklamacji.
> Ma o tego. Znajomy do wiadczy odmowy przyj cia reklamacji przez
> Multilini AQ.

bo jakie dziwne te reklamacje sk adacie, widocznie maj problem z
systemem i kody pocztowe nie odpowiadaj odpowiednim
miejscowo ci ...szkoda tylko, e bank si nie potrafi do tego przyzna

sk ada em ju kilka reklamacji w Multi i by y rozpatrywane w
akceptowalnym przeze mnie trybie

RobertS

Moje reklamacje nie dotyczyły kodów pocztowych :)
Odniosłem się tylko do terminów rozpatrywania reklamacji, nie tre¶ci.

Data: 2010-02-10 07:26:19
Autor: xbartx
Dnia Wed, 10 Feb 2010 08:05:22 +0100, RobertS napisał(a):

składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
akceptowalnym przeze mnie trybie

A terminie?

Data: 2010-02-10 09:09:43
Autor: RobertS
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej

składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
akceptowalnym przeze mnie trybie

A terminie?

nie pamiętam jak długo czekałem na odp. ale raczej sprawa została załatwiona dość szybko, bo nie kojarzę, abym się przy tej okazji jakoś mocno stresował...
poza tym byłem w stałym kontakcie z doradcą AQ i wiedziałem jak się sprawy mają ;-)

RobertS

Data: 2010-02-10 12:40:04
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-02-10, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

poza tym byłem w stałym kontakcie z doradc± AQ i wiedziałem jak się sprawy maj± ;-)

Ty - Poznań, oni to pewnie Warszawa. ;)
Tak obserwuję i s± to dla mnie dwa różne ¶wiaty... :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-02-10 14:57:33
Autor: RobertS
[...]

racja, kiedy chciałem co¶ załatwić w placówce Multi w stolycy to zostałem ¶licznie olany...w Poznaniu nie miałem jeszcze takiej sytuacji, może na jednego doradcę przypada tutaj mniejsza liczba klientów?

RobertS

Data: 2010-02-10 08:10:07
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Rafal M pisze:

A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku.

To sk±d wiesz, że Ci nie odpowiedzieli? Może wysłali odpowiedĽ poczt±? ;-)))

--
MiCHA

Data: 2010-02-10 09:52:28
Autor: Rafal M
On 10 Lut, 08:10, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

To sk±d wiesz, że Ci nie odpowiedzieli? Może wysłali odpowiedĽ poczt±? ;-)))

Nie no, tez o tym pomyslalem i dodalem adres korespondencyjny ;-)

Pozdrawiam
Rafal

Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej