Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej

Data: 2010-02-09 22:23:09
Autor: xbartx
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Dnia Tue, 09 Feb 2010 11:00:49 -0800, Rafal M napisał(a):

Hej

Zna ktos moze jakis sposob na popedzenie Multibanku przy reklamacji
natury technicznej (a nie finansowej)? Czekam juz 3,5 miesiaca na
rozpatrzenie tej reklamacji.

A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku. Niby prosty
blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.

Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?

Czytając tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie, że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co miesiąc wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)

A to co powyżej to już w ogóle jakieś kuriozum i lekka kpina z klientów. Oj sypią się ostatnio owoce BRE sypią - czyżby to jesień średniowiecza? ;)

--
xbartx

Data: 2010-02-09 16:20:10
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
Czytaj±c tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie,
że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co
miesi±c wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)

A to co powyżej to już w ogóle jakie¶ kuriozum i lekka kpina z klientów.
Oj sypi± się ostatnio owoce BRE sypi± - czyżby to jesień ¶redniowiecza? ;)

--
xbartx

Nie strasz :)
Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje terminów rozpatrywania reklamacji.
Mało tego. Znajomy do¶wiadczył odmowy przyjęcia reklamacji przez
Multilinię AQ.

Data: 2010-02-10 08:05:22
Autor: RobertS
[...]

bo jakie¶ dziwne te reklamacje składacie, widocznie maj± problem z systemem i kody pocztowe nie odpowiadaj± odpowiednim miejscowo¶ci±...szkoda tylko, że bank się nie potrafi do tego przyznać

składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w akceptowalnym przeze mnie trybie

RobertS

Data: 2010-02-10 03:04:17
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 10 Lut, 08:05, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Nie strasz :)
> Potwierdzam. Multi nie dotrzymuje termin w rozpatrywania reklamacji.
> Ma o tego. Znajomy do wiadczy odmowy przyj cia reklamacji przez
> Multilini AQ.

bo jakie dziwne te reklamacje sk adacie, widocznie maj problem z
systemem i kody pocztowe nie odpowiadaj odpowiednim
miejscowo ci ...szkoda tylko, e bank si nie potrafi do tego przyzna

sk ada em ju kilka reklamacji w Multi i by y rozpatrywane w
akceptowalnym przeze mnie trybie

RobertS

Moje reklamacje nie dotyczyły kodów pocztowych :)
Odniosłem się tylko do terminów rozpatrywania reklamacji, nie tre¶ci.

Data: 2010-02-10 07:26:19
Autor: xbartx
Dnia Wed, 10 Feb 2010 08:05:22 +0100, RobertS napisał(a):

składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
akceptowalnym przeze mnie trybie

A terminie?

Data: 2010-02-10 09:09:43
Autor: RobertS
Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej

składałem już kilka reklamacji w Multi i były rozpatrywane w
akceptowalnym przeze mnie trybie

A terminie?

nie pamiętam jak długo czekałem na odp. ale raczej sprawa została załatwiona dość szybko, bo nie kojarzę, abym się przy tej okazji jakoś mocno stresował...
poza tym byłem w stałym kontakcie z doradcą AQ i wiedziałem jak się sprawy mają ;-)

RobertS

Data: 2010-02-10 12:40:04
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-02-10, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

poza tym byłem w stałym kontakcie z doradc± AQ i wiedziałem jak się sprawy maj± ;-)

Ty - Poznań, oni to pewnie Warszawa. ;)
Tak obserwuję i s± to dla mnie dwa różne ¶wiaty... :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-02-10 14:57:33
Autor: RobertS
[...]

racja, kiedy chciałem co¶ załatwić w placówce Multi w stolycy to zostałem ¶licznie olany...w Poznaniu nie miałem jeszcze takiej sytuacji, może na jednego doradcę przypada tutaj mniejsza liczba klientów?

RobertS

Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej