Multibank Aquarius

Data: 2009-11-07 19:05:06
Autor: Tomek
Multibank Aquarius
Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc obecnie wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze oprocentowania niż w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac do klientafundusze, struktury etc  czy tez jest to poziom z Raiffeisena Club gdzie probowali mi wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko oprocentowane w porownaniu z konkurencja produkty. Jak z Kartami Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o klienta"?Prosze o opinie osoby ktore maja doswiadcznie lub korzystaja aktualnie z tego Banku juz jakis czas i moga podzielic sie cenna wiedza. Z gory dziekuje.

Data: 2009-11-07 20:01:37
Autor: Mithos
Multibank Aquarius
Tomek pisze:
[...]

Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba, doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.

Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem przygotował ją z błędami.

Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co namieszał doradca w oddziale.

Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.

Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to chyba możesz o tym zapomnieć.

--
Mithos

Data: 2009-11-08 01:05:53
Autor: MattS
Multibank Aquarius
Mithos wrote:
Tomek pisze:
[...]

Jestem klientem AQ od kilku lat. Potwierdzam wszystko, co napisał Mithos, tak samo to u mnie wygląda.

Matt

Data: 2009-11-08 01:25:02
Autor: Grzegorz Mazur
Multibank Aquarius
MattS (MattS@ms.ms) wrote in news:4af60b61$1news.home.net.pl:
Mithos wrote:
Tomek pisze:
[...]

No właśnie tego nie rozumiem... Ja jestem klientem AQ od paru lat. I owszem - zdarza się, że coś jest nie halo, ale na ogół reklamacja załatwia sprawę. Z niekompetencją doradców też nie jest tak "binarnie" - jak się dobrze trafi, to i wszystko udaje się załatwić, i jeszcze przy okazji paru rzeczy dowiedzieć :)

Więc w sumie - narzekają ludzie na ten Multibank i Aquariusa, a ja się czasem zastanawiam, czy po prostu tylko mi tak dobrze, czy może jestem zbyt tolerancyjny? :)

G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP  t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Data: 2009-11-08 00:32:25
Autor: Wojciech Bancer
Multibank Aquarius
On 2009-11-08, Grzegorz Mazur <news2@gregu.ihateunwantedmail.cjb.net> wrote:

[...]

Więc w sumie - narzekają ludzie na ten Multibank i Aquariusa, a ja się czasem zastanawiam, czy po prostu tylko mi tak dobrze, czy może jestem zbyt tolerancyjny? :)

Z moich obserwacji wynika że to kwestia lokalna (z lektury grupy wynika,
że warszawskie oddziały mają kiepską obsługę). Ja też nie mam prawa narzekać
na AQ. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-11-08 09:43:37
Autor: MattS
Multibank Aquarius
On 2009-11-08, Grzegorz Mazur<news2@gregu.ihateunwantedmail.cjb.net>  wrote:

[...]

[...]

Możliwe, że w innych miastach jest lepiej. Ja jestem z Wrocławia i niestety, nie mogę polecić AQ w tych oddziałach, z których korzystam. Pracownicy Multi kilkukrotnie już wkurzyli mnie swoją niekompetencją i brakiem zainteresowania klientem.

Matt

Data: 2009-11-08 12:06:36
Autor: Marcin
Multibank Aquarius
Witam

Użytkownik "MattS" <MattS@ms.ms> napisał w wiadomości news:4af684b9$1news.home.net.pl...

Możliwe, że w innych miastach jest lepiej. Ja jestem z Wrocławia i

Hisoryjka z Krakowa.
Podczas zakladania konta w Multi wyszlo, ze mam tez konto w mB.
Pani z Multi na to, ze dobrze robie, ze przenosze pieniadze do Multi,
bo mB ma duzo gorszy portfel kredytowy i moze upasc.
Na moja uwage, ze przeciez to sa tylko oddzialy BRE i nie moga
upasc oddzielnie pani sie zarzkala, ze jednak Multi to osobny podmiot.
Poniewaz wiedzialem, ze sie myli to nie dalem sie przekonac, nawet
pokazalem pierwsze zdanei z umowy ktora wlasnie pani podpisala
w imieniu BRE:).
Pani prosila kolezanki o pomoc, w tym m.in. z AQ. Wszystkie
twierdzily, ze Multi to osbny bank i sa sa osbne gwarnacje
BFG. Albo chcialy mnie 'oszukac'
albo nie widzialy jaki bank reprezentuja. W obydwu
wypadkach to jednak zenada.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-11-08 03:52:05
Autor: ;-))
Multibank Aquarius
On 8 Lis, 12:06, "Marcin" <nom...@nospam.de> wrote:
Witam

Użytkownik "MattS" <Ma...@ms.ms> napisał w wiadomościnews:4af684b9$1news.home.net.pl...

> [...]

twierdzily, ze Multi to osbny bank i sa sa osbne gwarnacje
BFG. Albo chcialy mnie 'oszukac'
albo nie widzialy jaki bank reprezentuja. W obydwu

Na tego typu idiotów w placówkach jest jedno wyjście - zadzwoń na
MultiLinię i złóż reklamację na niekompetencję obsługi. Co innego, gdy
pracownik się pomyli, ale do błędu się przyzna i będzie starał się go
naprawić, bo przecież każdy błędy popełnia, a co innego, gdy trwa w
błędzie i okłamuje klienta. Grupa BRE posiada gwarancje BFG, ale jeśli
ma się konto w mB i MB to jest jedna ochrona - czyli do 50 tys. EUR
dla depozytów łącznie zgromadzonych w mB i MB.

Data: 2009-11-08 17:26:13
Autor: RobertS
Multibank Aquarius

[...]

no to w Poznaniu jest lepiej, na pracowników nie narzekam...doradca AQ dzwoni czasem w sprawie różnych ofert, ale już mi nie suszy głowy strukturami jak mu powiedziałem, że nie życzę sobie tego rodzaju ofert!

RobertS

Data: 2009-11-08 20:20:37
Autor: robbi
Multibank Aquarius
RobertS pisze:

no to w Poznaniu jest lepiej, na pracowników nie narzekam...doradca AQ dzwoni czasem w sprawie różnych ofert, ale już mi nie suszy głowy strukturami jak mu powiedziałem, że nie życzę sobie tego rodzaju ofert!

Mam takie samo doświadczenie z poznańskimi poddziałami AQ - zarówno tym na Garbarach jak i na Św.Marcinie.
I akurat zawsze potrafili mnie jako klienta mile zaskoczyć czymś ponad standardowa oferta. Wniosek - poziom obsługi i podejście ma wybitnie charakter geograficzny ;)

--
pzdr
robbi

Data: 2009-11-08 21:07:05
Autor: RobertS
Multibank Aquarius

[...]

najwidoczniej, byłem jeszcze na Głogowskiej i na Wyspiańskiego i też ok ;-)

RobertS

Data: 2009-11-08 09:48:53
Autor: MarekZ
Multibank Aquarius
Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.

Data: 2009-11-08 10:01:35
Autor: MattS
Multibank Aquarius
MarekZ wrote:
Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.

Ponadto BRE Bank ma tak duże problemy finansowe, że aż regularnie podnosi opłaty za usługi. Popatrz jak się zmieniała opłata za wydawanie różnych zaświadczeń w Multi, popatrz na opłatę za niewykorzystany limit kredytowy w mbanku. Wszystkie wcielenia BRE Banku, łącznie z korporacyjnym, gdzieś od roku-dwóch w sposób bardziej dużo barzdiej nieprzyjemny niż zwykle, doją klientów, nawet nie zważając na straty w opinii i reputacji.

Matt

Data: 2009-11-08 10:06:34
Autor: Mithos
Multibank Aquarius
MarekZ pisze:
Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.

Powiedzmy sobie wprost : nie ma dobrego rozwiązania :)

--
Mithos

Data: 2009-11-08 10:15:39
Autor: MarekZ
Multibank Aquarius
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hd61n4$q47$1@news.onet.pl...
MarekZ pisze:
Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.

Powiedzmy sobie wprost : nie ma dobrego rozwiązania :)

Ja też uważam, że nie ma. W ogóle te oferty typu niby-p/b straciły kompletnie sens w 90% przypadków. To znaczy jedyny ich sens jaki pozostał to blichtr. Klient inteligentny spokojnie znajdzie sobie samodzielnie lepsze oferty w ramach ofert standardowych różnych banków. Klient mniej inteligentny i tak i tak zostanie wrobiony w jakieś głupoty. Klient kompletnie leniwy najprawdopodobniej tak czy inaczej w ogóle nie załapie co się wokół niego dzieje. Czysto ekonomicznie oferta jest na pewno bez sensu.

Pozostaje jeszcze pytanie czego w zasadzie klient oczekuje w ramach oferty p/b. Bo jak np. telefonu w każdy czwartek wczesnym po południem do Dużego Pokoju z pytaniem doradcy: "czy u Pana wszystko w porządku", to może i niektóre z ofert p/b spełnią takie oczekiwania. Ale nawet w takim przypadku stawiałbym z tych dwóch rozwiązań na R-Club.

Data: 2009-11-08 20:51:00
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Multibank Aquarius
Tomek pisze:
Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki?

Lepiej przelej na kilka oszczędnościowych w Eurobanku. Niektórzy się
śmieją z ich plastikowych stoisk w supermarketach, ale ten plastik da Ci
dużo większe odsetki niż marmur - i to się tak naprawdę liczy... :-)

--
MiCHA

Multibank Aquarius