/Multibank/ Okres rozliczeniowy na KK

Data: 2012-06-28 10:27:39
Autor: MK
/Multibank/ Okres rozliczeniowy na KK
Zauwazylem dziwna zmiane okresu rozliczeniowego na KK. Do tej pory wyciagi  byly u mnie generowane 28 dnia m-ca lub nastepnego dnia roboczego jesli 28  wypadal w dzien wolny. W tym miesiacu wyciag przyszedl za okres 29 maja do  26 czerwca. Termin splaty takze przesuniety o 2 dni...
Czy to jakas zakrojona na wieksza skale akcja?

MK

Data: 2012-06-28 08:38:25
Autor: Olgierd
On Thu, 28 Jun 2012 10:27:39 +0200, MK wrote:

W tym miesiacu wyciag przyszedl za okres 29 maja do 26 czerwca. Termin
splaty takze przesuniety o 2 dni...

17 czerwca było jeszcze normalnie. Następne emocje, którymi będę mógł się podzielić, przyjdą do mnie 2 września, więc do tego czasu wstrzymam się z rozważaniami...

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-06-28 10:47:17
Autor: Kamil Jońca
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

U mnie jest dokładnie tak samo jak u Ciebie.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
guru, n:

Data: 2012-06-28 02:16:49
Autor: luc
On 28 Cze, 10:47, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
MK <ma...@interia.pl> writes:
> [...]
> przesuniety o 2 dni...
> Czy to jakas zakrojona na wieksza skale akcja?

U mnie jest dokładnie tak samo jak u Ciebie.

Tak samo.

pzdrwm
luc

/Multibank/ Okres rozliczeniowy na KK