Multibank - "Super" oferta

Data: 2009-02-26 20:53:54
Autor: RobertS
Multibank - "Super" oferta
Mithos pisze:
Dzisiaj zadzwonił do mnie Multibank z propozycją wznowienia mojej karty jaką miałem wcześniej tj. nim zamieniłem ją na Aquariusa. Propozycja była na tyle szczodra, że warunkiem otrzymania poprzedniej karty była konieczność poniesienia opłaty za wydanie karty czyli 150 zł. Oczywiście nie ma mowy o zwolnieniu z opłaty. Multibankowi gratuluję pomysłowości.

dobrze, że mi przypomniałeś! prawie zapomniałem, że muszę zamknąć czarną kk w Multi, nie jest mi potrzebna a 250zł to jakaś masakra...

RobertS

Multibank - "Super" oferta