Multibank - archiwizacja operacji

Data: 2010-07-28 16:22:00
Autor: Piotrek
Multibank - archiwizacja operacji
Witam,

Czy może ktoś ma pomysł na zarchiwizowanie około 3000 operacji przeprowadzonych na rachunku w Multibanku?

Dla każdej operacji chciałbym mieć potwierdzenie "wydrukowane" do PDF.

Oczywiście pytam o sprytne rozwiązanie. Posadzeni kogoś, co by klikał w ten ichni system to raczej słaby pomysł.

Jestem techniczny, tak więc jestem w stanie coś tam nawet napisać.
Ale wolałbym nie wymyślać koła na nowo, zwłaszcza jeśli ktoś już się zmierzył z takim problemem.

Piotrek

Data: 2010-07-28 16:40:56
Autor: Piotrek
On 2010-07-28 16:22, Piotrek wrote:
Witam,

[...]

Oczywiście wszystko już zostało napisane ...
Sorki za lenistwo i zapytanie zanim spojrzałem do Google.

Piotrek

Data: 2010-07-29 11:07:34
Autor: witrak()
On 2010-07-28 16:22, Piotrek wrote:
Witam,

Czy może kto¶ ma pomysł na zarchiwizowanie około 3000 operacji
przeprowadzonych na rachunku w Multibanku?
Piotrek

Oczywi¶cie wszystko już zostało napisane ...
Sorki za lenistwo i zapytanie zanim spojrzałem do Google.

Piotrek

Hm, a jak już za¶mieciłe¶ listę, nie mogłe¶ podać tego linka ?
:-)

witrak()

Data: 2010-07-30 12:44:45
Autor: Piotrek
On 2010-07-29 11:07, witrak() wrote:

Hm, a jak już za¶mieciłe¶ listę, nie mogłe¶ podać tego linka ?
:-)

witrak()

Okazuje się, że pytanie jest dalej aktualne ponieważ software, który znalazłem (emSzmal) nie umożliwia archiwizowania potwierdzenia operacji w takiej postaci jak to generuje bank.

Ale powiedzmy, że co¶ tam kończę dłubać tak więc sam się obsłużę.

Piotrek

Data: 2010-07-30 14:47:54
Autor: MariuszR
W dniu 2010-07-30 12:44, Piotrek pisze:
On 2010-07-29 11:07, witrak() wrote:

[...]

Ja znalazłem co¶ takiego: http://www.bankonet.pl/

Możliwo¶ci spore, niestety wersja demo działaj±ca miesi±c, ale wystarczy aby zrobić archiwizację wszystkiego co najbardziej potrzebne.

Zestawienie wszystkich transakcji wyszło mi na 600 stron:-)

Ale ładnie, po 2 transakcje na stronie, ze wszystkimi detalami.

--
MariuszR
https://www.mcpvirtualbusinesscard.com/VBCServer/mariuszr/profile

Multibank - archiwizacja operacji