Multibank - awizo wyplaty

Data: 2011-07-04 20:12:04
Autor: Marcin
Multibank - awizo wyplaty
Witam

Czy w systemie Multibanku da sie gdzies przez internet wyklikac awizo wyplaty gotowkowej? Bo cos znalesc nie moge... I nie wiem czy lepsze okulary potrzebne czy trzeba bedzie dzwonic na multilinie.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-07-04 22:59:03
Autor: wromek
Multibank - awizo wyplaty
Czy w systemie Multibanku da sie gdzies przez internet wyklikac awizo wyplaty gotowkowej? Bo cos znalesc nie moge... I nie wiem czy lepsze okulary potrzebne czy trzeba bedzie dzwonic na multilinie.

cos tam zalezy od kwoty, na pewno trzeba dzwonic na linie...

--
pozdrawiam, wromek

Multibank - awizo wyplaty