Multibank - exodus (blog)

Data: 2010-08-25 14:43:03
Autor: News
Multibank - exodus (blog)
Wczoraj zamykałem rachunek w Multibanku w Warszawskim oddziale na Emilii Plater, z powodu wprowadzenia absurdalnych opłat za karty debetowe i prowadzenie rachunku.
Przede mną 1 osoba zamykająca rachunek, w ciągu około 10 minut weszły jeszcze 4 osoby, każda z nich pytała o zamknięcie rachunku.

Ciekawe ile osób im uciekło przed wprowadzeniem opłat, a ile jeszcze ucieknie jak zobaczy pierwsze opłaty we wrześniu.

Podsumowując - byłem klientem Multibanku od października 2002 r., Multikonto ja, korzystałem z dosyć wysokiego limitu kredytowego, do rachunku miałem kartę Visa, przez ponad rok miałem u nich rachunek firmowy, teraz już na mnie nie zarobią.

Wprowadzenie 60 zł rocznej opłaty za kartę debetową do rachunku - ZDZIERSTWO! (nic poza chciwością i żądzą zysku nie uzasadnia wzrostu opłaty z 35 zł na 60zł)
Prowadzenie rachunku z taryfą comfort wzrosło z 0 zł/rok na 54 zł/rok., rachunek oprocentowany na 0,00%, prowadzenie rachunku z taryfą active wzrosło z 0 zł na 108,00 zł/rok, bank nie otwiera już rachunków z taryfą comfort. ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ.

N.

Data: 2010-08-25 18:28:28
Autor: MAR
Multibank - exodus (blog)
On Wed, 25 Aug 2010 14:43:03 +0200, News wrote:

Wprowadzenie 60 zł rocznej opłaty za kartę debetową do rachunku - ZDZIERSTWO! (nic poza chciwością i żądzą zysku nie uzasadnia wzrostu opłaty z 35 zł na 60zł)

25 zł rocznie to zdzierstwo ?

[...]

Nic niezwykłego, nawet nie są wysokie te kwoty.

ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ.

To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

--
Mar.

Data: 2010-08-25 19:01:05
Autor: Bogdan B.
Multibank - exodus (blog)
W dniu 2010-08-25 18:28, MAR pisze:

To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

Ja znam. Ale jak już było w reklamie proszku: po co przepłacać?

Data: 2010-08-25 19:42:31
Autor: Krzysztof
Multibank - exodus (blog)

"MAR" <MAR100610@spox.org> wrote in message news:1umbdxcatrycx$.1dkdpiqmbixjv$.dlg40tude.net...
To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

Tylko po co placic za uslugi, ktore mozna miec w innym banku za darmo. A jak ten sam towar w kilku sklepach widzisz po roznych cenach to tez wybierasz najdrozsza oferte??

Data: 2010-08-25 21:02:49
Autor: Mithos
Multibank - exodus (blog)
W dniu 2010-08-25 18:28, MAR pisze:
Nic niezwykłego, nawet nie są wysokie te kwoty.
To taki żarcik, czy też nie znasz banków liczących sobie więcej ?

Kwoty jako same kwoty to wysokie nie są ale jak na usługi bankowe to są całkiem spore. W dodatku oferta dużo gorsza niż u konkurencji. Reasumując : gdzie indziej dostajemy lepsze usługi dużo taniej. Po co komu Multibank ?

Miałem tam rachunki od konta studenckiego do Aquariusa. Od ponad roku nie mam z Multibankiem nic wspólnego. I ani razu za nim nie zatęskniłem.

Skoro bank chce budować swój prestiż na podnoszeniu opłat i odpływie klientów to jest to oczywiście jego prawo. Tyle, że lansowany przez Multi Aquarius to jedna wielka kupa - jakość obsługi tragiczna, oferta w zasadzie taka sama jak wszędzie tylko u konkurencji jest czasem lepiej i prawie zawsze taniej (i nie trzeba robić jakichś dziwnych akcji typu przelewanie 3 x wynagrodzenia, żeby nie płacić opłaty). Multibank od jakiegoś czasu to jest kompletna porażka.

W tym prestiżowym Aquariusie jak masz imię + nazwisko na więcej niż 19 znaków (ze spacją) to imię skróca do jednej literki i są szczęśliwi. A jak masz nazwisko 2 członowe (częste u kobiet) to w ogóle porażka.
To już nawet mBank sobie z tym radzi, a przecież to teoretycznie mniej prestiżowe ramię BRE.

--
Mithos

Data: 2010-08-26 01:33:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Multibank - exodus (blog)

"Mithos" i53pct$t89$1@news.onet.pl

Skoro bank chce budować swój prestiż na podnoszeniu opłat i odpływie klientów to jest to oczywiście jego prawo. Tyle, że lansowany przez

Selekcjonują klientów! Stawiają na jakość, nie na ilość. :)

Data: 2010-08-25 19:56:43
Autor: lukket
Multibank - exodus (blog)
W dniu 2010-08-25 14:43, News pisze:
[...]

Chyba są zdesperowani, bo gdy ja zamykałem tydzień temu swój rachunek, pracownik wprost zasugerował że mogę przecież sobie poprzelewać parę razy w tą i z powrotem moje dochody, żeby wyrobić obrót uprawniający do aquariusa. Żałuję, że się spóźniłem o te kilkanaście dni, i będę im musiał zapłacić część opłaty za wrzesień.

A tak swoją drogą, jestem ciekawy kiedy Multi wprowadzi kolejną w ciągu ostatnich paru lat radykalną zmianę cennika opłat i prowizji, żeby uratować chociaż kilku klientów po takim spadku...

pozdr
ŁukaszT

Data: 2010-08-26 01:32:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Multibank - exodus (blog)

"lukket" i53lh0$k4a$1@inews.gazeta.pl

ostatnich paru lat radykalną zmianę cennika opłat i prowizji, żeby uratować chociaż kilku klientów po takim spadku...

Rok 2011... Sierpień... Multi odrabia straty... Ma już trzech klientów!!! ;)
(w tym jeden korzysta aż z dwóch usług naraz!!! -- czyli jakby aż czterech)

Data: 2010-08-26 00:37:13
Autor: Rafal M
Multibank - exodus (blog)
On 25 Sie, 14:43, News <n...@domain.invalid> wrote:

[...]

Ja bede skakal do AQ - koszt 36 zl rocznie, wiec jeszcze ok.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-08-31 08:16:42
Autor: Stiwi
Multibank - exodus (blog)
Ja bede skakal do AQ - koszt 36 zl rocznie, wiec jeszcze ok.

W AQ Intensive masz prowadzenie i kartę VC Classic bez opłat.

lukket <luket@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Chyba ostateczny termin jest do dzisiaj, więc jeszcze masz szanse.

Data: 2010-08-31 21:24:36
Autor: lukket
Multibank - exodus (blog)
W dniu 2010-08-31 10:16, Stiwi pisze:
[...]

  Jeśli do konta była wydana jakakolwiek karta, obowiązuje 30 dniowe wypowiedzenie, więc załapie się na opłatę za wrzesień. Na wypowiedzenie umowy z powodu zmiany cennika był czas 14 dni od ogłoszenia informacji, czyli gdzieś pi razy oko do końca lipca.

Data: 2010-08-26 01:29:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Multibank - exodus (blog)

"News" i5334q$i9f$1@node1.news.atman.pl

: Podsumowując - byłem klientem Multibanku od października 2002 r.,

A ja byłem już trzy razy ich klientem. :)
Pierwszym razem okradli mnie na 2 złote.
Drugim na więcej. (ale nadal na kilka złotych)
A trzecim razem wydali złotą kartę kredytową, z której nie mają zysku. :)
Zgodnie z regulaminem mogą zastrzec zabrany w sklepie plastik (za free)
i wydać (też za free) duplikat, ale nie chcą. :) Wolą nie mieć zysku -- dziwny bank. :)

Citi dał mi nagrodę (75 zł) za kartę dodatkową i cofnął opłatę (85 zł) roczną -- chyba
Citi chce zarabiać. Zaś Multi proponuje mi zapłacenie (niezgodne z regulaminem i TOiP)
za wydanie plastyku (50 zł) w miejsce zrabowanego w Auchan. BTW... Auchan też nie chce
zarabiać... :) Ale na szczęście Carrefour chce -- i Mille (z Impresją) chce. :) Trudno
dociec, dlaczego Multi nie chce zarabiać. :) Mille zwraca 5% od tego, co zapłacę w PiP
oraz w Empiku. Carrefour zwraca ileś, gdy kupuję w niedzielę i w piątek oraz ileś, gdy
kupuję to, co jest markowane przez Carrefour. Wczoraj kupiłem na 105 w C, ale niestety
nie dostałem 5% zwrotu, bo wczoraj była środa... To piszę ku przestrodze impresyjnych.
(a kupowałem same drogie ;) rzeczy: banany po mniej niż 2 złote; koszulki po mniej niż
3 złote; świeżuteńkie mleczko 3.2% w aluminiowanych kartonach po chyba 1.68 zł :) oraz
,,szkolny'' plecak z dwiema ,,komorami'' i z saszetką za 4.98 złotych -- ceny powalają
dosłownie)

Data: 2010-08-26 21:27:43
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Multibank - exodus (blog)
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

>  Wczoraj kupiłem na 105 w C, ale niestety
nie dostałem 5% zwrotu, bo wczoraj była środa...

No proszę, a przysiągłbym, że jeszcze kilka dni temu warunku piątku/niedzieli nie było...

--
MiCHA

Data: 2010-08-26 23:21:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Multibank - exodus (blog)

"Przemyslaw Kwiatkowski" i56f7f$q18$2@inews.gazeta.pl

>  Wczoraj kupiłem na 105 w C, ale niestety
nie dostałem 5% zwrotu, bo wczoraj była środa...

No proszę, a przysiągłbym, że jeszcze kilka dni temu warunku piątku/niedzieli nie było...

Więc jak to jest? Mam dostać? Przyznam, że nie 5%, ale 75% ,,zwrotu''
już ujęto w cenach. :) W Suwałkach za banany trzeba płacić w galerii
6 złotych, nie 2... Podobnie z innymi cenami. :)

Nie ma w tej galerii bankomatu Euronetu. :)
(nie można pobrać z oszczędnego z Polbanku)
Ale jest Mille -- z czasowymi zamkami...

 -- trzeba zaczekać; dwie minuty
 -- zawsze i wszędzie trzeba?
 -- tak
 -- w Białymstoku jest spokojniej, nie trzeba...
 -- trzeba zawsze i wszędzie, a że nie wszyscy tego przestrzegają...
    jeszcze 6 sekund
 -- 5, 4, 3, 2, 1
 -- już!!! [hura!!!]

A ja byłem już i tak mocno spóźniony... Najpierw dziady z Plusa
zablokowały telefon bez uprzedzenia (i nie o to chodzi, że nie
płaciłem od dawna, ale o złą kolejność księgowania związaną
z wcześniejszymi nadpłatami, za których powstanie nie ja
odpowiadam) a później droga przez mękę (15 minut jazdy i 2 km
przejechane -- tak wygląda Białystok za kadencji Truskolaskiego)
i wreszcie traktory blokujące drogę (30 km/h -- usypia!!!) po
których ten bankomat, czy raczej jego brak...

Czy dużo pobierałem w Mille? Brałem z oszczędnego, a tam jest
miesięczna kapitalizacja, więc nie miałem dużo!!! Ale i tak
trzeba czekać... :) Pobrałem 300 złotych. :)

Spóźniłem się 3 minuty... (miałem widełki od 18 do 19 i przyjechałem około 19:03)
Po raz pierwszy (chyba) przekroczyłem dziś szybkość 190 km/h... :)
Ciekawe, czy kiedykolwiek tym samochodem osiągnę pułap[k]owe 205...

-=-

Przyjechałem, aby szukać wspomnień. Gdy je odnajdę -- pozabijam je. :)
Gdy nocką chodziłem (po zmierzchu) po terenie poklasztornego zespołu,
czułem się tak, jakbym chodził po cmentarzu, po grobach... Szmal się
leje strumieniami dookoła, koncert na świeżym powietrzu za 40 złotych,
ale czułem się tam jak w grobowcu...

Nigdy już nie będzie tam tak, jak było kilkanaście lat temu. :)
I chwała Bogu!!! Tylko dlaczego będąc tam, szukam wciąż ludzi
i sytuacji, których nie tylko tam już nie znajdę, ale których
nawet znaleźć już nie chcę. :)

Kiedyś Wigry były ode mnie tak niedaleko, jak sklep spożywczy. :)
Dziś jest inaczej... Sam wyjazd z Białegostoku to horror i wydarzenie!!!
Niegdyś najgorszy (długi, gdzie trzeba było zwolnić) etap, Suchowala,
jawi się dziś jak przeźroczyste miejsce... (można jej nie dostrzec,
przejeżdżając przez nią)

Data: 2010-08-27 22:35:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Multibank - exodus (blog)

"Eneuel Leszek Ciszewski" i56m5k$kea$1@inews.gazeta.pl

[...]

Okazało się, że akredytowani mają wejście za darmo. Aby otrzymać akredytację,
należało zejść z otwartego terenu zespołu pokamedulskiego stosownymi schodami
prowadzącymi już na teren ,,zamknięty''. Wszedłem tamtędy, popatrzyłem na...
Jakby tu napisać bez urażania ludzi zgromadzonych na solidnym deszczu...
Popatrzyłem kilkanaście minut i poszedłem całkowicie przemoczony do wyjścia
pilnowanego, gdzie upewniłem się co do tego, że wejście tamtędy naprawdę
kosztuje aż 40 złotych. :) Na moich oczach ludzi tyle płacili!!!
(a ja tak po prostu wychodziłem stamtąd)

Gdyby mi ktoś solidnie zapłacił -- może bym został. :)
Teraz leje (jestem kilka km od zespołu pokamedulskiego)
tak solidnie, że trudno uwierzyć. :)

Kiedyś do Wigier mogłem dojechać bez trudu w 75 minut.
Rok temu tyle zajmowała droga do Suchowoli, zaś teraz
w 75 minut można spokojnie dojechać do Augustowa...
....za którym wciąż tęsknię i który stale oglądam ,,oczami
wyobraźni'', i który mi wszystko dookoła przypomina...

Data: 2010-08-31 08:41:41
Autor: Stiwi
Multibank - exodus (blog)
Jeszcze ciekawi mnie co z tymi co zapłacili niedawno 30 pln za wydanie karty Visa Classic, czy teraz będą płacić co miesiąc? Jeśli tak, to chyba bank powinien zwrócić opłatę za jej wydanie.

Data: 2010-08-31 21:23:22
Autor: lukket
Multibank - exodus (blog)
W dniu 2010-08-31 10:41, Stiwi pisze:
Jeszcze ciekawi mnie co z tymi co zapłacili niedawno 30 pln za wydanie karty Visa Classic, czy teraz
będą płacić co miesiąc? Jeśli tak, to chyba bank powinien zwrócić opłatę za jej wydanie.

  Ktoś na grupie pisał w lipcu, że uzyskał mailową informację iż opłata będzie proporcjonalnie zwracana. Chciałem potwierdzić tę kwestię w placówce, i pani zapałała oburzeniem i stwierdziła, że w żadnym przypadku nie będzie zwrotów. Nawet jeśli, to ja już się nie załapię, bo wypowiedzenie kończy się w połowie września, a karta już jest zastrzeżona.

pozdr
Ł.

Multibank - exodus (blog)