Multibank -> mBank

Data: 2015-10-06 19:53:10
Autor: Wojciech Bancer
Multibank -> mBank
Ehlo,

A takie coś mnie powitało niedawno:

-- --
19 października br. serwis transakcyjny mBanku zastąpi serwis dawnego MultiBanku.
-- --

Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont
itd. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-10-06 19:00:21
Autor: Budzik
Multibank -> mBank
Użytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ...

[...]

A moze nie pozenia tylko wszystko zostanie tak jak teraz czyli tu i tu masz osobne konta.
A jedyne co sie zmieni to layout w serwisie multi.
Tak ja bym podejrzewał skoro nie pisza ze to banki się łącza, tylko ze serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

Data: 2015-10-06 21:21:17
Autor: Wojciech Bancer
Multibank -> mBank
On 2015-10-06, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

A jedyne co sie zmieni to layout w serwisie multi.
Tak ja bym podejrzewał skoro nie pisza ze to banki się łącza, tylko ze serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

Jakieś przygotówki do scalenia robią, skoro mi zamknęli SFI w jednym z kont,
tłumacząc właśnie tym, że mam w drugim i że będą scalać. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-10-07 01:47:33
Autor: MK
Multibank -> mBank
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
U?ytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ...

Ehlo,

A takie co? mnie powita?o niedawno:

-- --
19 pa?dziernika br. serwis transakcyjny mBanku zast?pi serwis dawnego MultiBanku.
-- --

Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi po?eni?
[...]

Tak ja bym podejrzewa? skoro nie pisza ze to banki si? ??cza, tylko ze serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

Przecie? to od zawsze by? jeden bank, wiec nie mog? pisa? o
 po??czeniu banków. --
MK

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-10-07 03:00:03
Autor: Budzik
Multibank -> mBank
Użytkownik MK macka@interia.pl ...

Przecie? to od zawsze by? jeden bank, wiec nie mog? pisa? o
 po??czeniu banków.

No pacz pan! Nie wiedziałem :)

Data: 2015-10-06 20:09:31
Autor: RobertS
Multibank -> mBank

[...]

dzisiaj byłem w Multi w celu przepięcia SFI, bo nie można mieć dwóch;

ponoć wszystkie konta będą na interfejsie mBanku

RobertS

Data: 2015-10-06 20:10:51
Autor: Kamil Jońca
Multibank -> mBank
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

[...]

Wszystkich.

ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont
itd. :)
Na razie oba, jako odrębni klienci. Później może się jakoś scali.
Ja jestem ciekawy czy  Kamil Jońca z Multibanku, będzie mógł udzielić
pełnomocnictwa Kamilowi Jońcy z mBanku ...
KJ

The only thing that experience teaches us is that experience teaches us nothing.
-- Andre Maurois (Emile Herzog)

Data: 2015-10-06 20:55:54
Autor: gral
Multibank -> mBank

[...]

Wszystkich. Oddzielny loginy, oddzielne konta.
W (zapewne odległej) przyszłości ma być widać wszystko przy jednym logowaniu.
W jeszcze odleglejszej mają scalać.

Trzeba pozamykać duble samemu i wsio.

Data: 2015-10-06 21:23:36
Autor: Wojciech Bancer
Multibank -> mBank
On 2015-10-06, gral <nincs@email.pl> wrote:

[...]

W jeszcze odleglejszej mają scalać.
Trzeba pozamykać duble samemu i wsio.

Duble jak duble, w jednym mam konto wspólne, firmowe i ch* co jeszcze,
a w drugim mam konto osobiste. A migrować ręcznie z Multi na mBank takich rzeczy jak kredyty odnawialne, czy karty, to mi się nie chce szczerze mówiąc. :)

Liczyłem naiwnie, że cały zestaw będzie widoczny pod oboma loginami ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-10-06 21:48:32
Autor: Kamil Jońca
Multibank -> mBank
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

Liczyłem naiwnie, że cały zestaw będzie widoczny pod oboma loginami ;)
Docelowo tak ma być chyba. Ale to niekoniecznie w tym roku.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
There are more things in heaven and earth than any place else.

Data: 2015-10-06 22:47:40
Autor: gral
Multibank -> mBank
W dniu 2015-10-06 o 21:48, Kamil Jońca pisze:
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

Liczyłem naiwnie, że cały zestaw będzie widoczny pod oboma loginami ;)
Docelowo tak ma być chyba. Ale to niekoniecznie w tym roku.

Przecież minęły dopiero 2 lata :D

25.11.2013 - mBank oficjalnie wchłonął marki BRE Bank i MultiBank

Data: 2015-10-07 08:01:16
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Multibank -> mBank
W dniu środa, 7 października 2015 14:28:11 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
> [...]

> ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
> konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont

Wszystkich :(

nie dotyczy bankowosci mobilnej - na jednym urządzeniu mozna miec tylko jeden "bank". Podobnie jak u nas z IKO (pko/inteligo)

Multibank -> mBank