Multibank -> mBank

Data: 2015-10-06 19:00:21
Autor: Budzik
Multibank -> mBank
Użytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ...

Ehlo,

A takie coś mnie powitało niedawno:

-- --
19 października br. serwis transakcyjny mBanku zastąpi serwis dawnego MultiBanku.
-- --

Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont
itd. :)

A moze nie pozenia tylko wszystko zostanie tak jak teraz czyli tu i tu masz osobne konta.
A jedyne co sie zmieni to layout w serwisie multi.
Tak ja bym podejrzewał skoro nie pisza ze to banki się łącza, tylko ze serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

Data: 2015-10-06 21:21:17
Autor: Wojciech Bancer
Multibank -> mBank
On 2015-10-06, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

A jedyne co sie zmieni to layout w serwisie multi.
Tak ja bym podejrzewał skoro nie pisza ze to banki się łącza, tylko ze serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

Jakieś przygotówki do scalenia robią, skoro mi zamknęli SFI w jednym z kont,
tłumacząc właśnie tym, że mam w drugim i że będą scalać. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-10-07 01:47:33
Autor: MK
Multibank -> mBank
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
U?ytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ...

Ehlo,

A takie co? mnie powita?o niedawno:

-- --
19 pa?dziernika br. serwis transakcyjny mBanku zast?pi serwis dawnego MultiBanku.
-- --

Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi po?eni?
[...]

Tak ja bym podejrzewa? skoro nie pisza ze to banki si? ??cza, tylko ze serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

Przecie? to od zawsze by? jeden bank, wiec nie mog? pisa? o
 po??czeniu banków. --
MK

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-10-07 03:00:03
Autor: Budzik
Multibank -> mBank
Użytkownik MK macka@interia.pl ...

Przecie? to od zawsze by? jeden bank, wiec nie mog? pisa? o
 po??czeniu banków.

No pacz pan! Nie wiedziałem :)

Multibank -> mBank