Multibank -> mBank

Data: 2015-10-07 14:28:09
Autor: MarekZ
Multibank -> mBank
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnn182k6.evf.proteus@pl-test.org...

Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont
itd. :)

Wszystkich :(

Data: 2015-10-07 08:01:16
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Multibank -> mBank
W dniu środa, 7 października 2015 14:28:11 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
> [...]

> ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
> konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont

Wszystkich :(

nie dotyczy bankowosci mobilnej - na jednym urządzeniu mozna miec tylko jeden "bank". Podobnie jak u nas z IKO (pko/inteligo)

Multibank -> mBank