Data: 2010-08-03 10:57:55 | |
Autor: MarekZ | |
Multibank kolejne reklamacje | |
Nie tak dawno, po około 140 dniach Multibank w końcu pozytywnie rozpatrzył moje dwie oczywiste reklamacje kartowe. Nie musiałem długo czekać na kolejną.
Otóż podpisałem umowę o kredyt gotówkowy w tej "Ofercie dla Ciebie". Kwota kredytu została przelana na wskazany rachunek. Pobrana została z Multikonta prowizja w wysokości 3%. Dziś przychodzi harmonogram spłaty i Zonk! Rozpisana jest kwota brutto, czyli Multibank ponownie chce tę samą prowizję, tym razem jeszcze oprocentowaną przez 5 lat. Żałość bierze. Niczego tam nie potrafią zrobić dobrze i bez błędów. Pytanie jest takie: ilu nieświadomych klientów tego nie zauważy. Bo w zasadzie ma to chyba znamiona usiłowania wyłudzenia. |
|
Data: 2010-08-03 09:43:24 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Multibank kolejne reklamacje | |
On 2010-08-03, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:
Nie tak dawno, po około 140 dniach Multibank w końcu pozytywnie rozpatrzył moje dwie oczywiste reklamacje kartowe. Nie musiałem długo czekać na kolejną. A to nie jest tak że oni przelali Ci kwotę o którą wnioskowałeś, a dodatkowo jeszcze kwotę jaką miałbyś zapłacić za prowizję? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2010-08-03 11:51:04 | |
Autor: MarekZ | |
Multibank kolejne reklamacje | |
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrni5fp5s.1a28.proteus@pl-test.org...
A to nie jest tak że oni przelali Ci kwotę o którą wnioskowałeś, a dodatkowo Ups, masz rację, rzeczywiście weszła na rachunek docelowy kwota brutto. No niezłą plamę dałem, dobrze że da się chociaż zwalić na ranną porę, bo aż sam jestem zażenowany. :) |
|
Data: 2010-08-03 10:16:34 | |
Autor: xbartx | |
Multibank kolejne reklamacje | |
Dnia Tue, 03 Aug 2010 11:51:04 +0200, MarekZ napisaĹ(a):
Ups, masz racjÄ, rzeczywiĹcie weszĹa na rachunek docelowy kwota brutto. Wichrzyciel, dywersant i bankowy terrorysta! ;) -- xbartx |
|
Data: 2010-08-03 12:15:19 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Multibank kolejne reklamacje | |
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości To co znaczy zdanie "zostało pobrane z multikonta 3% prowizji"? KJ -- http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/ Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie. |
|
Data: 2010-08-03 12:23:30 | |
Autor: MarekZ | |
Multibank kolejne reklamacje | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87hbjcm288.fsf@alfa.kjonca...
Ups, masz rację, rzeczywiście weszła na rachunek docelowy kwota Wszystko przez mój brak doświadczenia z kredytami gotówkowymi i skrzywienie karciano/odnawialne. Biorę 100 zł kredytu. Przelewają mi 103 zł. Pobierają od razu 3 zł jako prowizję. Efektywnie zostaje mi 100 zł. Natomiast w harmonogramie jednak ma występować nadal 103 zł (sprowadza się to do kredytowania prowizji przypisanej do kredytu w wysokości 100 zł). |
|
Data: 2010-08-03 14:45:07 | |
Autor: wromek | |
Multibank kolejne reklamacje | |
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i38l3e$ja9$1srv.cyf-kr.edu.pl... Nie tak dawno, po około 140 dniach Multibank w końcu pozytywnie rozpatrzył moje dwie oczywiste reklamacje kartowe. Nie musiałem długo czekać na kolejną. standard, u mnie jest tak, ze korzystam z limitu kredytowego ale robie obroty: kwota za prowadzenie konta jest pobierana i zwracana po kilku dniach bo spelniam warunki, odsetki place oczywiscie od zwiekszonej bezpodstawnie kwoty wykorzystanego kredytu. nie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki to chleb powwszedni... pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2010-08-04 12:44:51 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Multibank kolejne reklamacje | |
On 2010-08-03, wromek <wromek@> wrote:
[...] Żałość bierze. Niczego tam nie potrafią zrobić dobrze i bez błędów. Pytanie jest takie: ilu nieświadomych klientów tego nie zauważy. Bo w zasadzie ma to chyba znamiona usiłowania wyłudzenia. Nie ma to jak podpiąć się pod wątek, nie przeczytawszy go do końca. ;) nie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki to chleb powwszedni... Zasady naliczania i zwracania opłaty za konto są przecież znane. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2010-08-04 17:43:45 | |
Autor: wromek | |
Multibank kolejne reklamacje | |
Nie ma to jak podpiąć się pod wątek, nie przeczytawszy go do końca. ;) przeczytalem wątek ale skoro już jest znowu wątek o narzekaniu na multi to postanowilem sie przyłączyć. nie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki to no i? oplata powinna byc zwracana od razu a nie po paru dniach jak juz sie naliczy nienalezne odsetki, zle cos kumam? pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2010-08-04 16:01:38 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Multibank kolejne reklamacje | |
On 2010-08-04, wromek <wromek@> wrote:
Nie ma to jak podpiąć się pod wątek, nie przeczytawszy go do końca. ;) Zaczynając od słów "standard". no i? oplata powinna byc zwracana od razu a nie po paru dniachnie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki toZasady naliczania i zwracania opłaty za konto są przecież znane. Na jakiej podstawie twierdzisz, że zwrot powinien być "od razu"? jak juz sie naliczy nienalezne odsetki, zle cos kumam? Owszem. Nie doczytałeś TOiP chociażby. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2010-08-04 23:54:35 | |
Autor: wromek | |
Multibank kolejne reklamacje | |
Na jakiej podstawie twierdzisz, że zwrot powinien być "od razu"? nie wnikam, nie mam czasu na pierdoly, tak nie powinno byc i tyle. |
|
Data: 2010-08-05 08:28:01 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Multibank kolejne reklamacje | |
On 2010-08-04, wromek <wromek@> wrote:
[...] nie wnikam, nie mam czasu na pierdoly, tak nie powinno byc i tyle.jak juz sie naliczy nienalezne odsetki, zle cos kumam?Owszem. Nie doczytałeś TOiP chociażby. Masz czas na pierdoły. Tylko wolisz je pisać. :) Z całym szacunkiem, ale skoro informacja z banku brzmi "do 5 dni roboczych", to jest to "do 5 dni roboczych", a nie "już". -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|