Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Multibank kolejne reklamacje

Multibank kolejne reklamacje

Data: 2010-08-03 14:45:07
Autor: wromek
Multibank kolejne reklamacje

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i38l3e$ja9$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Nie tak dawno, po około 140 dniach Multibank w końcu pozytywnie rozpatrzył moje dwie oczywiste reklamacje kartowe. Nie musiałem długo czekać na kolejną.

Otóż podpisałem umowę o kredyt gotówkowy w tej "Ofercie dla Ciebie". Kwota kredytu została przelana na wskazany rachunek. Pobrana została z Multikonta prowizja w wysokości 3%. Dziś przychodzi harmonogram spłaty i Zonk! Rozpisana jest kwota brutto, czyli Multibank ponownie chce tę samą prowizję, tym razem jeszcze oprocentowaną przez 5 lat.

Żałość bierze. Niczego tam nie potrafią zrobić dobrze i bez błędów. Pytanie jest takie: ilu nieświadomych klientów tego nie zauważy. Bo w zasadzie ma to chyba znamiona usiłowania wyłudzenia.

standard, u mnie jest tak, ze korzystam z limitu kredytowego ale robie obroty:
kwota za prowadzenie konta jest pobierana i zwracana po kilku dniach bo spelniam warunki, odsetki place oczywiscie od zwiekszonej bezpodstawnie kwoty wykorzystanego kredytu.

nie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki to chleb powwszedni...

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-08-04 12:44:51
Autor: Wojciech Bancer
Multibank kolejne reklamacje
On 2010-08-03, wromek <wromek@> wrote:

[...]

Żałość bierze. Niczego tam nie potrafią zrobić dobrze i bez błędów. Pytanie jest takie: ilu nieświadomych klientów tego nie zauważy. Bo w zasadzie ma to chyba znamiona usiłowania wyłudzenia.

standard, u mnie jest tak, ze korzystam z limitu kredytowego ale robie obroty:
kwota za prowadzenie konta jest pobierana i zwracana po kilku dniach bo spelniam warunki, odsetki place oczywiscie od zwiekszonej bezpodstawnie kwoty wykorzystanego kredytu.

Nie ma to jak podpiąć się pod wątek, nie przeczytawszy go do końca. ;)

nie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki to chleb powwszedni...

Zasady naliczania i zwracania opłaty za konto są przecież znane.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-08-04 17:43:45
Autor: wromek
Multibank kolejne reklamacje
Nie ma to jak podpiąć się pod wątek, nie przeczytawszy go do końca. ;)

przeczytalem wątek ale skoro już jest znowu wątek o narzekaniu na multi to postanowilem sie przyłączyć.

nie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki to
chleb powwszedni...

Zasady naliczania i zwracania opłaty za konto są przecież znane.

no i? oplata powinna byc zwracana od razu a nie po paru dniach jak juz sie naliczy nienalezne odsetki, zle cos kumam?

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-08-04 16:01:38
Autor: Wojciech Bancer
Multibank kolejne reklamacje
On 2010-08-04, wromek <wromek@> wrote:
Nie ma to jak podpiąć się pod wątek, nie przeczytawszy go do końca. ;)

przeczytalem wątek ale skoro już jest znowu wątek o narzekaniu na multi to postanowilem sie przyłączyć.

Zaczynając od słów "standard".

nie chce mi sie z nimi uzerac bo nie mam na to czasu ale takie kruczki to
chleb powwszedni...
Zasady naliczania i zwracania opłaty za konto są przecież znane.
no i? oplata powinna byc zwracana od razu a nie po paru dniach

Na jakiej podstawie twierdzisz, że zwrot powinien być "od razu"?

jak juz sie naliczy nienalezne odsetki, zle cos kumam?

Owszem. Nie doczytałeś TOiP chociażby.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-08-04 23:54:35
Autor: wromek
Multibank kolejne reklamacje

Na jakiej podstawie twierdzisz, że zwrot powinien być "od razu"?

jak juz sie naliczy nienalezne odsetki, zle cos kumam?

Owszem. Nie doczytałeś TOiP chociażby.

nie wnikam, nie mam czasu na pierdoly, tak nie powinno byc i tyle.

Data: 2010-08-05 08:28:01
Autor: Wojciech Bancer
Multibank kolejne reklamacje
On 2010-08-04, wromek <wromek@> wrote:

[...]

jak juz sie naliczy nienalezne odsetki, zle cos kumam?
Owszem. Nie doczytałeś TOiP chociażby.
nie wnikam, nie mam czasu na pierdoly, tak nie powinno byc i tyle.

Masz czas na pierdoły. Tylko wolisz je pisać. :)
Z całym szacunkiem, ale skoro informacja z banku brzmi "do 5 dni roboczych",
to jest to "do 5 dni roboczych", a nie "już".

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Multibank kolejne reklamacje

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona