Multibank - listowne wypowiedzenie KK

Data: 2012-11-25 18:55:05
Autor: Marcin
Multibank - listowne wypowiedzenie KK
Witam

Wyslalem do Multibanku wypowiedzenie umowy o KK listem poleconym. Ma ktos doswiaczenie po jakim czasie w systemie KK zostanie zastrezona. Ewentualnie jezeli bedzie cos nie tak w tym wypowiedzeniu to czy bank jakos mnie powiadomi?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-11-26 01:37:31
Autor: Olgierd
W dniu niedziela, 25 listopada 2012 18:55:48 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:

Wyslalem do Multibanku wypowiedzenie umowy o KK listem poleconym. Ma  ktos doswiaczenie po jakim czasie w systemie KK zostanie zastrezona.

Przecież zastrzec kartę (i z niej zrezygnować) możesz w systemie. Zajmie Ci to 2 minuty.

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2012-11-26 10:36:02
Autor: Matt
On Sun, 25 Nov 2012 18:55:05 +0100, Marcin <nomail@nospam.com> wrote:

[...]

Szykuj się na cokolwiek. Ja wypowiedziałem KK w placówce Multi, z  zachowaniem wszystkich terminów, około 3 miesięcy przed końcem okresu  rocznego. Złożyłem rezygnację oraz wziąłem potwierdzenie wpływu. Po  zakończeniu okresu rocznego Multibank pobrał pełną opłatę roczną za kartę.  Dzwonię na infolinię i chcę składać reklamację a kobieta na bezczelnego  twierdzi: skoro bank pobrał opłatę za kartę to znaczy, że tak ma być.  Kobieta z infolinii nie widziała w systemie żadnego wypowiedzenia karty, a  to dla niej oznaczało, że ja musiałem się pomylić i nie złożyłem  wypowiedzenia. Dopiero gdy dodałem, że mam kopię rezygnacji z karty z  potwierdzeniem wpływu w placówce to zgodziła się przyjąć reklamację.

Matt

Multibank - listowne wypowiedzenie KK