Multibank - migracja do mbanku

Data: 2015-06-09 15:56:38
Autor: Kamil Jońca
Multibank - migracja do mbanku

Dziś, papierową pocztą dostałem list w którym jest mowa o tym, że:
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
[...]
Dzisiaj z przyjemnością informuję, że wszyscy klienci dawnego Multibanku
otrzymają do niego (tj. nowego serwisu - przypis mój) do końca 2015
roku.
[...]
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Nie jest dla mnie jasne, jak będą się logować osoby mające zarówno
mbank, jak i multi.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
An infallible method of conciliating a tiger is to allow oneself to be

Data: 2015-06-09 10:48:45
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Multibank - migracja do mbanku
Będzie wybór, chyba że identyfikator Multi w nmB będzie zajęty, ale to dotyczy tylko wąskiej grupy.

Data: 2015-06-10 13:53:12
Autor: J.F.
Multibank - migracja do mbanku
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87d2153rzd.fsf@alfa.kjonca...
[...]
[...]

A nie maja innego numeru klienta ?

Poza tym mbank ma teraz wybor 4 serwisow (czasem automatyczny przez cookie), to moze nadal bedzie ...

J.

Data: 2015-06-10 16:07:55
Autor: RobertS
W dniu 2015-06-10 o 13:53, J.F. pisze:
[...]

i ta akcja ma być przeprowadzona  do grudnia 2015, dobrze kojarzę?

RobertS

Data: 2015-06-10 17:16:39
Autor: Kamil Jońca
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

[...]

MZ (sądząc po ostatniej sr...ce z TOiP, będzie to raczej w sierpniu.
KJ
If you think the problem is bad now, just wait until we've solved it.
-- Arthur Kasspe

Data: 2015-06-10 17:36:19
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-06-10, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

i ta akcja ma być przeprowadzona  do grudnia 2015, dobrze kojarzę?
MZ (sądząc po ostatniej sr...ce z TOiP, będzie to raczej w sierpniu.

IMHO zrobią to etapami, a całość zakończą do grudnia 2015.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-06-10 17:47:01
Autor: RD
On 2015-06-10, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

i ta akcja ma być przeprowadzona  do grudnia 2015, dobrze kojarzę?
MZ (sądząc po ostatniej sr...ce z TOiP, będzie to raczej w sierpniu.

IMHO zrobią to etapami, a całość zakończą do grudnia 2015.

Nie mogę się doczekać, głównie z uwagi na możliwość filtrowania w nowym interfejsie mBanku. Mam tylko nadzieję, że historii z d.Multibanku pozostanie w nowym interfejsie mBanku po "przenosinach".
Jakby podpięli rachunki d.Multibanku pod interfejs mBanku nie miałbym powodów do zastrzeżeń. :)

Data: 2015-06-10 18:11:32
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-06-10, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja też. ;)

Jakby podpięli rachunki d.Multibanku pod interfejs mBanku nie miałbym powodów do zastrzeżeń. :)

Uważaj bo flejm pójdzie jakie to stare interfejsy cudowne ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-06-11 09:37:36
Autor: Marek
Multibank - migracja do mbanku
On Wed, 10 Jun 2015 18:11:32 +0200, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:
UwaĹźaj bo flejm pĂłjdzie jakie to stare interfejsy cudowne ;)

Właśnie miałem napisać, że Multi ma najlepszy interfejs, szkoda mi go będzie.

--
Marek

Data: 2015-06-11 05:28:18
Autor: luc
W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 09:37:38 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
On Wed, 10 Jun 2015 18:11:32 +0200, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:
> Uważaj bo flejm pójdzie jakie to stare interfejsy cudowne ;)

Właśnie miałem napisać, że Multi ma najlepszy interfejs, szkoda mi go będzie.

Szkoda to będzie KK, które jeszcze z bm.pl współpracują...

pzdrwm
luc

Data: 2015-06-11 14:47:29
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-06-11, luc <bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> wrote:

[...]

Właśnie miałem napisać, że Multi ma najlepszy interfejs, szkoda mi go będzie.

Szkoda to będzie KK, które jeszcze z bm.pl współpracują...

Ale one już od dawna nie współpracują?
Mi ta możliwość zniknęła już ponad rok temu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-06-11 07:03:09
Autor: luc
On 2015-06-11, luc  wrote:

[...]

Ale one już od dawna nie współpracują?
Mi ta możliwość zniknęła już ponad rok temu.

Powiedzmy, że zniknęła. W mBanku zniknęła bezpowrotnie...

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Multibank - migracja do mbanku