Data: 2009-06-22 07:35:34 | |
Autor: Mariusz | |
Multibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw to gazety | |
Marcin <unknow@unknown.eu> napisał(a):
Chociaz moze juz w BRE (Multibank i mBank) Tez mi sie tak wydaje - przez 5 lat bylem zadowolonym i bardzo dobrze obslugiwanym klientem, uzywalem kredytow, mechanizmow bilansujacych, kart, platnosci, lokat, kredytow odnawialnych - troche sie tego uzbieralo ale zawsze bylem naprawde swinsko zadowolony z obslugi. Szybko, po ludzku, szczerze i rzetelnie. Ale to co sie dzieje od grudnia 2008 to jakas tragedia - nie udalo mi sie w tym banku zalatwic niczego bez telefonow. Niektore sprawy sa naprawde zalosne - np. mialem ubezpieczenia komunikacyjne, ktore wypowiedzialem. Wszystko jest wypowiedziane i zakonczone, a w systemie dalej pokazuja sie przedluzane ubezpieczenia.... Dzwonilem ze dwa razy - nic sie nie udalo zrobic. Po dwoch i pol miesiacu nagle oba "nieistniejace" ubezpieczenia zniknely... Radosc ma byla wielka. Do wczoraj - oba znowu sie pokazaly... To jakas parodia - to samo mialem z kazda sprawa, od zalatwienia zaswiadczenia o splaconym kredycie dla banku po ostatnio lokaty, przy ktorych dowiedzialem sie od konsultantki ze gdybym do nich zadzwonil, pogadal to przeciez spokojnie dostalbym takie oprocentowanie jak na rynku... Patrzac na ich wyniki z ostatniego okresu to bank ma spore klopoty, tylko nie rozumiem tego ze "lekarstwem" na to ma byc odplyw kolejnych klientow. Mi zostaly jeszcze dwa miesiace - bo musze zakonczyc ubezpieczenia... Jezeli tez uwazaja ze wprowadzenie oplat za konta ze zwrotem cos zmieniaja to chyba sie mocno zdziwia. Choc - to jest Polska, ludzie uzywaja SKOK-ow, Polbankow i innych PKO-bpow, wiec pewnie i tutaj bedzie podobnie. -- |
|