Multibank - odzyskanie wyciągów

Data: 2009-04-05 00:32:10
Autor: Mithos
Multibank - odzyskanie wyciągów
W jaki sposób odzyskać utracone wyciągi z Multibanku (przychodzą one na adres poczty internetowej) w przypadku np. utraty (zniszczenie, kradzież) komputera ? Da się je ponownie "zamówić" w jakiś w miarę tani i prosty sposób ?

--
Mithos

Data: 2009-04-05 00:36:13
Autor: Mithos
Mithos pisze:
[...]

Celem uzupełnienia : po zalogowaniu mam do wyboru opcję "kopia wyciągu". Pytanie tylko czy jest to płatne czy nie :)

--
Mithos

Data: 2009-04-05 08:30:14
Autor: Tristan
Multibank - odzyskanie wyciągów
W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 kwiecień 2009 00:36 (autor Mithos publikowane na pl.biznes.banki, wasz znak: <gr8nfl$gdj$2@news.onet.pl>):

Celem uzupełnienia : po zalogowaniu mam do wyboru opcję "kopia wyciągu".
Pytanie tylko czy jest to płatne czy nie :)

Na 90% płatne. Dostaniesz papierowy. --
Tristan

Data: 2009-04-05 09:39:12
Autor: RobertS
Multibank - odzyskanie wyciągów

Celem uzupełnienia : po zalogowaniu mam do wyboru opcję "kopia wyciągu".
Pytanie tylko czy jest to płatne czy nie :)

a w TOiP o tym nie ma? elektroniczne powinny być bezpłatne, przydałyby mi się do przeniesienia karty...

RobertS

Data: 2009-04-05 12:05:30
Autor: Mithos
Tristan pisze:
Na 90% płatne. Dostaniesz papierowy.

Wg banku dostane taki sam wyciąg jaki normalnie (czyli forma elektroniczna), a ten w TOiP kosztuje 0 PLN.

--
Mithos

Data: 2009-04-05 12:53:08
Autor: Krzysiek
Mithos pisze:
Tristan pisze:
Na 90% płatne. Dostaniesz papierowy.

Wg banku dostane taki sam wyciąg jaki normalnie (czyli forma elektroniczna), a ten w TOiP kosztuje 0 PLN.

Jeśli chodzi o kopię wyciągu miesięcznego KK to ja widzę opłatę 7zł dla każdej karty (XII.13) A to, że dostaniesz na e-mail to swoją drogą. Płacisz za kopię, a wysyłka jest darmowa :)

Data: 2009-04-05 16:54:00
Autor: Ianus

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek@mail.klnet.eu> napisał w wiadomości news:49d88d94$1news.home.net.pl...
Jeśli chodzi o kopię wyciągu miesięcznego KK to ja widzę opłatę 7zł dla
każdej karty (XII.13) A to, że dostaniesz na e-mail to swoją drogą.
Płacisz za kopię, a wysyłka jest darmowa :)

A gdzie była mowa o wyciągu KK? Czytać ze zrozumieniem!

JS

Data: 2009-04-05 13:45:26
Autor: kashmiri
Multibank - odzyskanie wyciągów
Mithos <fake@adres.pl> had the courage to write:
[...]

A na przyszłość rób kopie zapasowe plików - np. skydrive.live.com albo jeszcze lepiej (automatyczny mirror folderów) mesh.com.

k.

Data: 2009-04-05 12:04:14
Autor: Mithos
kashmiri pisze:
A na przyszłość rób kopie zapasowe plików - np. skydrive.live.com albo jeszcze lepiej (automatyczny mirror folderów) mesh.com.

W przypadku kradzieży kopie także "znikają".

--
Mithos

Data: 2009-04-07 23:30:01
Autor: kashmiri
kashmiri pisze:
A na przyszłość rób kopie zapasowe plików - np. skydrive.live.com albo jeszcze lepiej (automatyczny mirror folderów) mesh.com.
W przypadku kradzieży kopie także "znikają".

Skydrive - nieprawda, nic nie znika. Mesh - w przypadku kradzieży laptopa trzeba zmienić hasło online (i zawsze lepiej nie mieć aplikacji mesha uruchomionej automatycznie).

k.

Data: 2009-04-07 16:16:41
Autor: Mithos
Mithos pisze:
[...]

Wyciąg do KK (duplikat) na adres email jest darmowy.

--
Mithos

Multibank - odzyskanie wyciągów