Multibank - podwyzki ida

Data: 2010-06-22 21:49:01
Autor: Marcin
Multibank - podwyzki ida
Witam

W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBanku.html Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-06-22 21:54:14
Autor: MarekZ
Multibank - podwyzki ida
Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvr43m$21f$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli znika najbardziej istotna różnica pomiędzy taryfami Intensive i Classic. Zostają chyba tylko różnice w prowizjach w oddziałach i na Multilinii no i w cenie netkarty gdyby ktoś chciał coś takiego.

Data: 2010-06-22 13:00:05
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 22 Cze, 21:54, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

> [...]

>http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBan...

Czyli znika najbardziej istotna różnica pomiędzy taryfami Intensive i
Classic. Zostaj± chyba tylko różnice w prowizjach w oddziałach i na
Multilinii no i w cenie netkarty gdyby kto¶ chciał co¶ takiego.

Heh - ciekawe, czy te oplaty za debetowke beda tez pobierane od V:(

Czyli lacznie zoplata za konto ok 9-10 pln miesiecznie :/
Drobna przesada przy ich aktualnej ofercie :/
Bedzie sie trzeba chyba ewakuowac :/ A szkoda, bo mimo wielu wad to
jednak moj glowny rachunek od czasow powstania tego banku :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-23 13:02:05
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Tue, 22 Jun 2010 13:00:05 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

[...]

 Podpisuję się pod tym.

 To co, czego teraz warto spróbować? :)
 Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
 Alior czy z powrotem do BZWBK?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 13:07:52
Autor: xbartx
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:02:05 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 PodpisujÄ™ siÄ™ pod tym.

 To co, czego teraz warto sprĂłbować? :) Ĺ»eby byĹ‚o 0-2zĹ‚/mies. za konto z
 kartÄ…, do tego plastik z cashbackiem. Alior czy z powrotem do BZWBK?

W open sprawdź ich konto, względnie DBnet. Co do kk to polbank chyba tylko zostaje, to ich www nie jest takie tragiczne znowu a karta i oferta jest bardzo dobra.

--
xbartx

Data: 2010-06-23 15:27:17
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:07:52 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

 To co, czego teraz warto spróbować? :) Żeby było 0-2zł/mies. za konto z
 kart±, do tego plastik z cashbackiem. Alior czy z powrotem do BZWBK?

W open sprawdĽ ich konto, względnie DBnet. Co do kk to polbank chyba tylko zostaje, to ich www nie jest takie tragiczne znowu a karta i oferta jest bardzo dobra.

 DBnet niedawno otworzyłem jako konto wspólne, ale wył±cznie do zakupów.
Sprawy bankowe klikam głównie wieczorami, a ten bank ma internet czynny
tylko do 15.

 Open mówisz... Nie wiem czy chcę się przeprosić z Getinem ;-)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 15:35:18
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:1rthl6vy8t9vt$.sfhxqzsa4c0k.dlg40tude.net

 Open mówisz... Nie wiem czy chcę się przeprosić z Getinem ;-)

jeżeli moja pani się przeprosiła, ja przymierzam się do przeprosin to i Ty
możesz :) Nie jest Ľle, jedyna obawa to to jak to w getinie bywa, że zaraz
jaki¶ m±drala a'la mBank wpadnie na genialny pomysł popsucia co by nie mówić
dobrej TOiP. :)

Data: 2010-06-23 15:42:02
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 15:35:18 +0200, Valdi napisał(a):

[...]

 A jak to było z tymi kontami, gdzie groziła karna opłata za rozwi±zanie
umowy przed czasem? Przyznam się, że nie ¶ledziłem tematu - to była jaka¶
oferta promocyjna?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 16:07:10
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:jhzpyk0jdwvf.eyhd5826ieol.dlg40tude.net

 A jak to było z tymi kontami, gdzie groziła karna opłata za rozwi±zanie
umowy przed czasem? Przyznam się, że nie ¶ledziłem tematu - to była jaka¶
oferta promocyjna?

była to oferta, która nazywała się egetin, która stanowiła idealny przykład
tego jak dopuszczenie nieodpowiednich osób do działu tworz±cego ofertę
produktów/usług przekłada się na zniechęcenie klientów do banku i... i
rozwalenie dobrej oferty (czasami sobie żartowałem w bardziej ubankowionym
towarzystwie, że getin uczy się standardów podej¶cia do klienta od mBanku -
taka sama amatorka he he).
Potem przyszła refleksja (w getinie) i co¶ poprawili.
Następnie poszli po rozum do głowy i po przez OF stworzyli bardzo przyjemny
rachunek bankowy, który dla kogo¶ kto nie potrzebuje np. SFI czy rachunku
maklerskiego stanowi bardzo przyjemny produkt jeżeli chodzi o podstawowe
usługi bankowe.

Data: 2010-06-23 16:19:17
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:07:10 +0200, Valdi napisał(a):

[...]

 Ok, w takim razie przyjrzę się tamu OF. Choć z tego co tutaj pisz± można
przypuszczać, że OF jest poligonem przed wprowadzeniem tej funkcjonalno¶ci
w samym Getinie?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 16:24:03
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:b1u1h1iq1zk2$.lgkxe58ssb5p.dlg40tude.net

 Ok, w takim razie przyjrzę się tamu OF. Choć z tego co tutaj pisz± można
przypuszczać, że OF jest poligonem przed wprowadzeniem tej funkcjonalno¶ci
w samym Getinie?

można tak przypuszczać, ale osobi¶cie uważam że getin jak i OF przynajmniej
pod względem produktowym będ± się różniły, wystarczy popatrzeć na lokaty
które oferuje OF a jakie bezpo¶rednio Getin swoim klientom.
Wczoraj bodajże na prnews.pl czytałem jaki¶ wspis, że GetinNoble Bank
planuje zaszaleć w bankowo¶ci internetowej. Podejrzewam, że ujednolic± swoje
systemu tj. w getin banku będzie taki sam jaki oferuje swoim klientom OF.

Jeżeli można co¶ radzić - brać póki daj±, a jak ofertę popsuj± to bez
żadnych konsekwencji można się z nimi pożegnać bo w przypadku OF nie ma
głupiego zapisu, że zamknięcie konta przed upływem roku poci±ga za sob±
karne uderzenie po kieszeni :)

Data: 2010-06-24 06:24:20
Autor: xbartx
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:24:03 +0200, Valdi napisał(a):

Jeżeli można coś radzić - brać póki dają, a jak ofertę popsują to bez
żadnych konsekwencji można się z nimi pożegnać bo w przypadku OF nie ma
głupiego zapisu, że zamknięcie konta przed upływem roku pociąga za sobą
karne uderzenie po kieszeni :)

No chyba, ĹĽe siÄ™ ktoĹ› skusi na tego ich GPSa czy co tam dajÄ….

--
xbartx

Data: 2010-06-23 13:58:07
Autor: zlotowinfo
Multibank - podwyzki ida

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomo¶ci news:19gr24aj7ucjo$.1n53aqy1tum8k$.dlg40tude.net...
To co, czego teraz warto spróbować? :)
Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
Alior czy z powrotem do BZWBK?

1. KK polbank era
2. ror mbank
3. ko EB

Data: 2010-06-23 10:12:35
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 23 Cze, 13:58, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

1. KK polbank era
2. ror mbank
3. ko EB

Ogolnie w Multibanku przesada... placic prawie 120 zl rocznie (Ja
comfort+debetowa VE/VC) za praktycznie to samo co mBank daje za darmo.
A na chwile obecna oba ramiona detaliczne BRE nie roznia sie NICZYM.
Po co wiec przeplacac?

Bylem klientem tego banku od samego poczatku (w dodatku jest to glowny
rachunek) i pora sie rozstac.
Zostawie sobie tylko u nich KK.

Aktualny plan przenosin:

1. Rachunek glowny do Aliora (bez karty debetowej, bo i tak placi sie
KK) - wady tego rozwiazania to brak 3 sesji przychodzacej elixiru i
awaryjny system transakcyjny. Plusy to calkowita bezplatnosc.
Do Aliora przeniose tez wszystkie konta walutowe. BTW Alior prowadzi
obsluge kasowa w usd i eur?

2. DBnet - do wyplaty gotowki z bankomatow (wydatki gotowkowe i tak
planuje z gory, wiec dzien wczesniej sie poprostu gotowke przeleje z
Aliora).
Ogolnie bardzo fajna oferta, rachunkiem glownym DBnet nie moze byc
tylko ze wzgledu na toporny i nie on-linowy system tranzakcyjny.

3. mBank - tutaj sie przeniose z MultiBanku z Maklerem + supermarketem
TFI.

4. bank skarbonka czyli OF+Polbank (tutaj bez zmian)

Jakies sugestie?

BTW z Multibanku do Aliora da sie jakos bezproblemowo przeniesc
wszystkie polecenia zaplaty?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-23 21:02:10
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:12:35 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

1. Rachunek glowny do Aliora (bez karty debetowej, bo i tak placi sie
KK)

 Debetówka Aliora daje Ci pewnie uniezależnienie od Visy. Co prawda awarie
nie zdarzaj± się co dzień, ale pamiętam przynajmniej 2-3 przypadki, gdy ich
karty nie działały.

Do Aliora przeniose tez wszystkie konta walutowe. BTW Alior prowadzi
obsluge kasowa w usd i eur?

 Z tego co pisz±, to tak.

2. DBnet - do wyplaty gotowki z bankomatow (wydatki gotowkowe i tak
planuje z gory, wiec dzien wczesniej sie poprostu gotowke przeleje z
Aliora).

 Wtedy pewnie jak na zło¶ć przelew pójdzie dwa dni ;)

BTW z Multibanku do Aliora da sie jakos bezproblemowo przeniesc
wszystkie polecenia zaplaty?

 Chyba wszystkie banki maj± teraz obowi±zek przenie¶ć to wszystko za
Ciebie, je¶li o to poprosisz. Nawet to wypunktowali:

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/konto_z_lokata_nocna
-> Przeniesienie konta

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-24 20:56:00
Autor: Mithos
Multibank - podwyzki ida
W dniu 2010-06-23 19:12, Rafal M pisze:
Bylem klientem tego banku od samego poczatku (w dodatku jest to glowny
rachunek) i pora sie rozstac.
Zostawie sobie tylko u nich KK.

Ja w Multibanku przeszedłem etapy od konta studenckiego po Aquariusa i zrezygnowałem bez żalu. Ani razu nie zatęskniłem.

[...]

Ja mam teraz w Aliorze główny rachunek i nie zauważyłem tej rzekomej awaryjności. Te awarie są po prostu rozdmuchiwane na grupie.

Zwróć uwagę, że ROR Aliora jest oprocentowany 2,5% więc wystarczy trzymać na nim 2000 PLN aby opłata za kartę się zniwelowała.

3. mBank - tutaj sie przeniose z MultiBanku z Maklerem + supermarketem

Ja używam do przelewów. Robię jeden większy przelew z Aliora, a resztę opłacam z mBanku. Tylko dlatego, że mi się nie chce kopiować zdefiniowanych przelewów.

Jakies sugestie?

Zrezygnuj z dbnet, bo tandem Alior + mBank sprawdza siÄ™ doskonale.

Osobiście "zwykły" rachunek w Alior i ichniejszą obsługę stawiam DUŻO wyżej niż Multi Aquariusa. Prawdę powiedziawszy to tak sprawnej (pomijając np. wpadkę z zamianą KK co de facto w końcu się udało i byłem na bieżąco informowany o przedłużaniu się procedury) obsługi nie miałem nigdzie.

--
Mithos

Data: 2010-06-24 14:02:27
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 24 Cze, 20:56, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Zrezygnuj z dbnet, bo tandem Alior + mBank sprawdza się doskonale.

Dbnet jest jeszcze te minimum 3 lata bezplatny, wiec moze sobie robic
za bank do wyplat z bankomatow :)

Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
sie slabe hasla.

Osobi¶cie "zwykły" rachunek w Alior i ichniejsz± obsługę stawiam DUŻO
wyżej niż Multi Aquariusa. Prawdę powiedziawszy to tak sprawnej
(pomijaj±c np. wpadkę z zamian± KK co de facto w końcu się udało i byłem
na bież±co informowany o przedłużaniu się procedury) obsługi nie miałem
nigdzie.

Mam konto w Aliorze tez od poczatku jego istanienia, ale w oddziale
jeszcze nigdy nie bylem ;)
Przetestuje jak bede przenosil sie z MultiBanku.
Orientujesz sie, moze, czy da sie zlecic TYLKO przeniesienie polecen
zaplaty z Multi do Aliora? Reszte (zamkniecie rachunkow itd) chce
zrobic sam.

Mam nadzieje, ze MultiBank nie bedzie sie plul jak zostawie sobie u
nich tylko KK - mam VG na gebe, bez papierow.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-25 01:38:03
Autor: Animka
Multibank - podwyzki ida
W dniu 2010-06-24 23:02, Rafal M pisze:
Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
sie slabe hasla.

Mnie to odpowiada. Takie samo logowanie miałam w ING Banku.

--
animka

Data: 2010-06-25 10:31:50
Autor: witrak()
Multibank - podwyzki ida
Rafal M wrote:

Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
sie slabe hasla.

W KeePass jest do tego ułatwienie - hasła nie trzeba pamiętać, choć trzeba "wyklikać" pozycje pobieranych znaków.

witrak()

Data: 2010-06-25 08:47:35
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 25 Cze, 10:31, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

W KeePass jest do tego ułatwienie - hasła nie trzeba pamiętać, choć
trzeba "wyklikać" pozycje pobieranych znaków.

Jaka to jest opcja? Bo na pewno zwykle wklejanie hasla nie dziala :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-25 22:49:57
Autor: witrak()
Multibank - podwyzki ida
Rafal M wrote:
[...]

w Autotype:
{PICKPASSWORDCHARS}

Niestety, w niektórych przypadkach (np. openonline) trzeba podzielić na dwa ręcznie wybierane zapisy (pierwszy na login, drugi na hasło), bo strona na login i na hasło nazywa się tak samo, więc z automatu nie rozpozna :-(

witrak()

Data: 2010-06-23 14:05:28
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"zlotowinfo" news:hvsssk$pqg$1inews.gazeta.pl

> To co, czego teraz warto spróbować? :)
> Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
> Alior czy z powrotem do BZWBK?

2. ror mbank

a jak tutaj zaczn± klientów obkładać prowizjami? tak na szybko przegl±dam
forum mBanku i widzę, że np. u Pepików już "m±dre głowy" zmieniaj± po
wakacjach toip w mBanku... ciekawy czy Polska też dostanie rykoszetem.

Detalicznie ramię BRE schodzi już definitywnie na psy, szkoda.

Data: 2010-06-23 14:17:00
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:58:07 +0200, zlotowinfo napisał(a):

To co, czego teraz warto spróbować? :)
Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
Alior czy z powrotem do BZWBK?

1. KK polbank era

 Mam mieszane uczucia po tym jak inni bluzgaj± na ich system transakcyjny.
Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
¶rednio mi się widzi do trzymania pieniędzy ;)

2. ror mbank

 Mam tam jakie¶ eKonto, ale nie chcę trzymać w jednym banku konta firmowego
i osobistego. Gdyby, odpukać, bank zechciał zablokować rachunki to poleci
po wszystkich.

3. ko EB

 To też już mam, ale wył±cznie jako skarbonkę. System w codziennym użyciu
do¶ć uci±zliwy (niewygodny token, częste przej¶cia systemu w tryb offline).
Jest to jakie¶ rozwi±zanie, ale brakuje cashbacku.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 12:33:39
Autor: Olgierd
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 14:17:00 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
¶rednio mi się widzi do trzymania pieniędzy
(...)
 Mam tam jakie¶ eKonto, ale nie chcę trzymać w jednym banku konta
 firmowego i osobistego.
(...)
 To też już mam, ale wył±cznie jako skarbonkę.

W ten sposób trudno będzie Ci dogodzić ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-06-23 15:23:42
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 12:33:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

 To ja dobrze wiem, dlatego marudzę ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 15:33:18
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:5gbmyrkszyx0$.19bqq3mgwgqvi$.dlg40tude.net

> W ten sposób trudno będzie Ci dogodzić ;-)

 To ja dobrze wiem, dlatego marudzę ;)

nie bój nic - co¶ znajdziemy :)

Data: 2010-06-23 15:30:36
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:1nmv1spelbf70.4i93pzjn3c1p.dlg40tude.net

> [...]

Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
¶rednio mi się widzi do trzymania pieniędzy ;)

No to może warto przygl±dn±ć się temu co proponuje OF?

Data: 2010-06-23 10:04:05
Autor: Oli
Multibank - podwyzki ida
Marcin napisał:

W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBanku.html

"Dodatkowo od września m.in. konto internetowe Ja w taryfie Comfort kosztować będzie 4,5 zł (obecnie 0 zł)"

No to ĹĽegnaj Multi.
Ludzie z grubymi portfelami nie przyjdÄ…, bo to marne zmiany, a z chudymi odejdÄ….

--
  Oli

Data: 2010-06-23 20:01:51
Autor: Sławomir Szyszło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:04:05 +0200, Oli <OlisadebeF@aol.com> wklepał(-a):

"Dodatkowo od wrze¶nia m.in. konto internetowe Ja w taryfie Comfort kosztować będzie 4,5 zł (obecnie 0 zł)"

No to żegnaj Multi.
Ludzie z grubymi portfelami nie przyjd±, bo to marne zmiany, a z chudymi odejd±.

Durny jest pomysł wprowadzenia tej opłaty za konto "internetowe". Inni teraz
likwiduj± opłaty za konta "internetowe" (np. ING), a ci znowu odwrotnie.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2010-06-24 19:41:21
Autor: crc_error
Multibank - podwyzki ida
[...]

Maja szanse przyciagnac tych ze srednimi portfelami. AQ bedzie darmowe przy wplywach juz od 5k zl (czyli tak jak to bylo kiedys), dodatkowo za darmo wszystkie bankomaty na swiecie. Mysle, ze to nawet dobra oferta dla ludzi majacych wplywy >=5k zl na miesiac.

pzdr.
crc

Data: 2010-06-24 20:39:13
Autor: Marcin
Multibank - podwyzki ida
Witam

W dniu 2010-06-24 19:41, crc_error pisze:

[...]

Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec nie tak calkiem darmowe...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-06-24 21:43:36
Autor: crc_error
Multibank - podwyzki ida

Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec nie tak calkiem darmowe...

Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w PL ale i na swiecie?

Data: 2010-06-24 13:13:18
Autor: mucher
Multibank - podwyzki ida
On Jun 24, 9:43 pm, "crc_error" <n...@email.kp> wrote:
> [...]
> tak calkiem darmowe...

Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w PL

db net - za free (i plusem jest to, ze w niektorych krajach np USA
maja stowarzyszone banki -  dzieki czemu mozna uniknac oplaty
narzucanej przez bankomat).

mucher

Data: 2010-06-24 22:30:23
Autor: Marcin
Multibank - podwyzki ida
Witam

W dniu 2010-06-24 21:43, crc_error pisze:

Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec
nie tak calkiem darmowe...

Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w
PL ale i na swiecie?

Darmowe wyplaty  z bankomatow na swiecie masz chocby w darmowym mBanku. Kursy te same co w Multi bo to  przeciez tez oddzial BRE.
Co prawda w mBanku wyplaty darmowe w PL sa tylko z 4 sieci bankomatow.

Nie wiem za bardzo co feruje konkurencja w sprawie wyplat za granica bo wyjezdzam raczej tylko raz do roku i nie za bardzo mi wtedy bankomaty sa potrzebne. Chcoiaz karty mam przygotowane na wszelki wypadek:)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-06-24 20:58:01
Autor: Mithos
Multibank - podwyzki ida
[...]

Tyle, że ten cały Aquarius to pic na wodę. Obsługa tragiczna, wymiernych bonusów brak. Przeniosłem się z Aquariusa do Aliora i ani razu nie pożałowałem.

--
Mithos

Data: 2010-06-23 13:03:08
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Marcin" news:hvr43m$21f$1inews.gazeta.pl

W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBanku.html

ciekawe kiedy dobrodzieje z mBanku zmieniÄ… swojÄ… toip i strzelÄ… sobie na
dobranoc definitywnie w kolanko.

Data: 2010-06-23 13:13:29
Autor: xbartx
Multibank - podwyzki ida
Dnia Tue, 22 Jun 2010 21:49:01 +0200, Marcin napisał(a):

Witam

W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

Dziwi mnie trochę ta Multi-huśtakwa. Było stosunkowo drogo i trochę już odstawali od rynku, więc zmienili ofertę na bardziej atrakcyjną, by po dosłownie kilku miesiącach (czy może kilkunastu), zrobić ze swojej oferty znowu ogon peletonu. Gdzie tu jakaś logika?

--
xbartx

Data: 2010-06-23 15:31:43
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"xbartx" news:hvt19p$pau$3inews.gazeta.pl

Gdzie tu jakaĹ› logika?

W działaniach detalicznych ramion BRE (multibank oraz mBank) logiki nie
dostrzegam żadnej od bezmała kilku lat.

Data: 2010-06-23 17:07:25
Autor: MarekZ
Multibank - podwyzki ida
[...]

Tutaj szczegóły:
http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/zmiany_tpio?lang=P

Data: 2010-06-25 16:59:59
Autor: news.ipartners.pl
Multibank - podwyzki ida
W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBanku.html

Mi te zmiany odpowiadajÄ…. MoĹĽe wrĂłcÄ™ do Multi :)

Multibank - podwyzki ida