Multibank - podwyzki ida

Data: 2010-06-22 21:54:14
Autor: MarekZ
Multibank - podwyzki ida
Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvr43m$21f$1@inews.gazeta.pl...
Witam

W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBanku.html

Czyli znika najbardziej istotna różnica pomiędzy taryfami Intensive i Classic. Zostają chyba tylko różnice w prowizjach w oddziałach i na Multilinii no i w cenie netkarty gdyby ktoś chciał coś takiego.

Data: 2010-06-22 13:00:05
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 22 Cze, 21:54, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

> [...]

>http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBan...

Czyli znika najbardziej istotna różnica pomiędzy taryfami Intensive i
Classic. Zostaj± chyba tylko różnice w prowizjach w oddziałach i na
Multilinii no i w cenie netkarty gdyby kto¶ chciał co¶ takiego.

Heh - ciekawe, czy te oplaty za debetowke beda tez pobierane od V:(

Czyli lacznie zoplata za konto ok 9-10 pln miesiecznie :/
Drobna przesada przy ich aktualnej ofercie :/
Bedzie sie trzeba chyba ewakuowac :/ A szkoda, bo mimo wielu wad to
jednak moj glowny rachunek od czasow powstania tego banku :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-23 13:02:05
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Tue, 22 Jun 2010 13:00:05 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

[...]

 Podpisuję się pod tym.

 To co, czego teraz warto spróbować? :)
 Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
 Alior czy z powrotem do BZWBK?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 13:07:52
Autor: xbartx
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:02:05 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 PodpisujÄ™ siÄ™ pod tym.

 To co, czego teraz warto sprĂłbować? :) Ĺ»eby byĹ‚o 0-2zĹ‚/mies. za konto z
 kartÄ…, do tego plastik z cashbackiem. Alior czy z powrotem do BZWBK?

W open sprawdź ich konto, względnie DBnet. Co do kk to polbank chyba tylko zostaje, to ich www nie jest takie tragiczne znowu a karta i oferta jest bardzo dobra.

--
xbartx

Data: 2010-06-23 15:27:17
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:07:52 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

 To co, czego teraz warto spróbować? :) Żeby było 0-2zł/mies. za konto z
 kart±, do tego plastik z cashbackiem. Alior czy z powrotem do BZWBK?

W open sprawdĽ ich konto, względnie DBnet. Co do kk to polbank chyba tylko zostaje, to ich www nie jest takie tragiczne znowu a karta i oferta jest bardzo dobra.

 DBnet niedawno otworzyłem jako konto wspólne, ale wył±cznie do zakupów.
Sprawy bankowe klikam głównie wieczorami, a ten bank ma internet czynny
tylko do 15.

 Open mówisz... Nie wiem czy chcę się przeprosić z Getinem ;-)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 15:35:18
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:1rthl6vy8t9vt$.sfhxqzsa4c0k.dlg40tude.net

 Open mówisz... Nie wiem czy chcę się przeprosić z Getinem ;-)

jeżeli moja pani się przeprosiła, ja przymierzam się do przeprosin to i Ty
możesz :) Nie jest Ľle, jedyna obawa to to jak to w getinie bywa, że zaraz
jaki¶ m±drala a'la mBank wpadnie na genialny pomysł popsucia co by nie mówić
dobrej TOiP. :)

Data: 2010-06-23 15:42:02
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 15:35:18 +0200, Valdi napisał(a):

[...]

 A jak to było z tymi kontami, gdzie groziła karna opłata za rozwi±zanie
umowy przed czasem? Przyznam się, że nie ¶ledziłem tematu - to była jaka¶
oferta promocyjna?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 16:07:10
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:jhzpyk0jdwvf.eyhd5826ieol.dlg40tude.net

 A jak to było z tymi kontami, gdzie groziła karna opłata za rozwi±zanie
umowy przed czasem? Przyznam się, że nie ¶ledziłem tematu - to była jaka¶
oferta promocyjna?

była to oferta, która nazywała się egetin, która stanowiła idealny przykład
tego jak dopuszczenie nieodpowiednich osób do działu tworz±cego ofertę
produktów/usług przekłada się na zniechęcenie klientów do banku i... i
rozwalenie dobrej oferty (czasami sobie żartowałem w bardziej ubankowionym
towarzystwie, że getin uczy się standardów podej¶cia do klienta od mBanku -
taka sama amatorka he he).
Potem przyszła refleksja (w getinie) i co¶ poprawili.
Następnie poszli po rozum do głowy i po przez OF stworzyli bardzo przyjemny
rachunek bankowy, który dla kogo¶ kto nie potrzebuje np. SFI czy rachunku
maklerskiego stanowi bardzo przyjemny produkt jeżeli chodzi o podstawowe
usługi bankowe.

Data: 2010-06-23 16:19:17
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:07:10 +0200, Valdi napisał(a):

[...]

 Ok, w takim razie przyjrzę się tamu OF. Choć z tego co tutaj pisz± można
przypuszczać, że OF jest poligonem przed wprowadzeniem tej funkcjonalno¶ci
w samym Getinie?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 16:24:03
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:b1u1h1iq1zk2$.lgkxe58ssb5p.dlg40tude.net

 Ok, w takim razie przyjrzę się tamu OF. Choć z tego co tutaj pisz± można
przypuszczać, że OF jest poligonem przed wprowadzeniem tej funkcjonalno¶ci
w samym Getinie?

można tak przypuszczać, ale osobi¶cie uważam że getin jak i OF przynajmniej
pod względem produktowym będ± się różniły, wystarczy popatrzeć na lokaty
które oferuje OF a jakie bezpo¶rednio Getin swoim klientom.
Wczoraj bodajże na prnews.pl czytałem jaki¶ wspis, że GetinNoble Bank
planuje zaszaleć w bankowo¶ci internetowej. Podejrzewam, że ujednolic± swoje
systemu tj. w getin banku będzie taki sam jaki oferuje swoim klientom OF.

Jeżeli można co¶ radzić - brać póki daj±, a jak ofertę popsuj± to bez
żadnych konsekwencji można się z nimi pożegnać bo w przypadku OF nie ma
głupiego zapisu, że zamknięcie konta przed upływem roku poci±ga za sob±
karne uderzenie po kieszeni :)

Data: 2010-06-24 06:24:20
Autor: xbartx
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 16:24:03 +0200, Valdi napisał(a):

Jeżeli można coś radzić - brać póki dają, a jak ofertę popsują to bez
żadnych konsekwencji można się z nimi pożegnać bo w przypadku OF nie ma
głupiego zapisu, że zamknięcie konta przed upływem roku pociąga za sobą
karne uderzenie po kieszeni :)

No chyba, ĹĽe siÄ™ ktoĹ› skusi na tego ich GPSa czy co tam dajÄ….

--
xbartx

Data: 2010-06-23 13:58:07
Autor: zlotowinfo
Multibank - podwyzki ida

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomo¶ci news:19gr24aj7ucjo$.1n53aqy1tum8k$.dlg40tude.net...
To co, czego teraz warto spróbować? :)
Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
Alior czy z powrotem do BZWBK?

1. KK polbank era
2. ror mbank
3. ko EB

Data: 2010-06-23 10:12:35
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 23 Cze, 13:58, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

1. KK polbank era
2. ror mbank
3. ko EB

Ogolnie w Multibanku przesada... placic prawie 120 zl rocznie (Ja
comfort+debetowa VE/VC) za praktycznie to samo co mBank daje za darmo.
A na chwile obecna oba ramiona detaliczne BRE nie roznia sie NICZYM.
Po co wiec przeplacac?

Bylem klientem tego banku od samego poczatku (w dodatku jest to glowny
rachunek) i pora sie rozstac.
Zostawie sobie tylko u nich KK.

Aktualny plan przenosin:

1. Rachunek glowny do Aliora (bez karty debetowej, bo i tak placi sie
KK) - wady tego rozwiazania to brak 3 sesji przychodzacej elixiru i
awaryjny system transakcyjny. Plusy to calkowita bezplatnosc.
Do Aliora przeniose tez wszystkie konta walutowe. BTW Alior prowadzi
obsluge kasowa w usd i eur?

2. DBnet - do wyplaty gotowki z bankomatow (wydatki gotowkowe i tak
planuje z gory, wiec dzien wczesniej sie poprostu gotowke przeleje z
Aliora).
Ogolnie bardzo fajna oferta, rachunkiem glownym DBnet nie moze byc
tylko ze wzgledu na toporny i nie on-linowy system tranzakcyjny.

3. mBank - tutaj sie przeniose z MultiBanku z Maklerem + supermarketem
TFI.

4. bank skarbonka czyli OF+Polbank (tutaj bez zmian)

Jakies sugestie?

BTW z Multibanku do Aliora da sie jakos bezproblemowo przeniesc
wszystkie polecenia zaplaty?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-23 21:02:10
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:12:35 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

1. Rachunek glowny do Aliora (bez karty debetowej, bo i tak placi sie
KK)

 Debetówka Aliora daje Ci pewnie uniezależnienie od Visy. Co prawda awarie
nie zdarzaj± się co dzień, ale pamiętam przynajmniej 2-3 przypadki, gdy ich
karty nie działały.

Do Aliora przeniose tez wszystkie konta walutowe. BTW Alior prowadzi
obsluge kasowa w usd i eur?

 Z tego co pisz±, to tak.

2. DBnet - do wyplaty gotowki z bankomatow (wydatki gotowkowe i tak
planuje z gory, wiec dzien wczesniej sie poprostu gotowke przeleje z
Aliora).

 Wtedy pewnie jak na zło¶ć przelew pójdzie dwa dni ;)

BTW z Multibanku do Aliora da sie jakos bezproblemowo przeniesc
wszystkie polecenia zaplaty?

 Chyba wszystkie banki maj± teraz obowi±zek przenie¶ć to wszystko za
Ciebie, je¶li o to poprosisz. Nawet to wypunktowali:

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/konto_z_lokata_nocna
-> Przeniesienie konta

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-24 20:56:00
Autor: Mithos
Multibank - podwyzki ida
W dniu 2010-06-23 19:12, Rafal M pisze:
Bylem klientem tego banku od samego poczatku (w dodatku jest to glowny
rachunek) i pora sie rozstac.
Zostawie sobie tylko u nich KK.

Ja w Multibanku przeszedłem etapy od konta studenckiego po Aquariusa i zrezygnowałem bez żalu. Ani razu nie zatęskniłem.

[...]

Ja mam teraz w Aliorze główny rachunek i nie zauważyłem tej rzekomej awaryjności. Te awarie są po prostu rozdmuchiwane na grupie.

Zwróć uwagę, że ROR Aliora jest oprocentowany 2,5% więc wystarczy trzymać na nim 2000 PLN aby opłata za kartę się zniwelowała.

3. mBank - tutaj sie przeniose z MultiBanku z Maklerem + supermarketem

Ja używam do przelewów. Robię jeden większy przelew z Aliora, a resztę opłacam z mBanku. Tylko dlatego, że mi się nie chce kopiować zdefiniowanych przelewów.

Jakies sugestie?

Zrezygnuj z dbnet, bo tandem Alior + mBank sprawdza siÄ™ doskonale.

Osobiście "zwykły" rachunek w Alior i ichniejszą obsługę stawiam DUŻO wyżej niż Multi Aquariusa. Prawdę powiedziawszy to tak sprawnej (pomijając np. wpadkę z zamianą KK co de facto w końcu się udało i byłem na bieżąco informowany o przedłużaniu się procedury) obsługi nie miałem nigdzie.

--
Mithos

Data: 2010-06-24 14:02:27
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 24 Cze, 20:56, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Zrezygnuj z dbnet, bo tandem Alior + mBank sprawdza się doskonale.

Dbnet jest jeszcze te minimum 3 lata bezplatny, wiec moze sobie robic
za bank do wyplat z bankomatow :)

Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
sie slabe hasla.

Osobi¶cie "zwykły" rachunek w Alior i ichniejsz± obsługę stawiam DUŻO
wyżej niż Multi Aquariusa. Prawdę powiedziawszy to tak sprawnej
(pomijaj±c np. wpadkę z zamian± KK co de facto w końcu się udało i byłem
na bież±co informowany o przedłużaniu się procedury) obsługi nie miałem
nigdzie.

Mam konto w Aliorze tez od poczatku jego istanienia, ale w oddziale
jeszcze nigdy nie bylem ;)
Przetestuje jak bede przenosil sie z MultiBanku.
Orientujesz sie, moze, czy da sie zlecic TYLKO przeniesienie polecen
zaplaty z Multi do Aliora? Reszte (zamkniecie rachunkow itd) chce
zrobic sam.

Mam nadzieje, ze MultiBank nie bedzie sie plul jak zostawie sobie u
nich tylko KK - mam VG na gebe, bez papierow.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-25 01:38:03
Autor: Animka
Multibank - podwyzki ida
W dniu 2010-06-24 23:02, Rafal M pisze:
Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
sie slabe hasla.

Mnie to odpowiada. Takie samo logowanie miałam w ING Banku.

--
animka

Data: 2010-06-25 10:31:50
Autor: witrak()
Multibank - podwyzki ida
Rafal M wrote:

Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
sie slabe hasla.

W KeePass jest do tego ułatwienie - hasła nie trzeba pamiętać, choć trzeba "wyklikać" pozycje pobieranych znaków.

witrak()

Data: 2010-06-25 08:47:35
Autor: Rafal M
Multibank - podwyzki ida
On 25 Cze, 10:31, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

W KeePass jest do tego ułatwienie - hasła nie trzeba pamiętać, choć
trzeba "wyklikać" pozycje pobieranych znaków.

Jaka to jest opcja? Bo na pewno zwykle wklejanie hasla nie dziala :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-06-25 22:49:57
Autor: witrak()
Multibank - podwyzki ida
Rafal M wrote:
[...]

w Autotype:
{PICKPASSWORDCHARS}

Niestety, w niektórych przypadkach (np. openonline) trzeba podzielić na dwa ręcznie wybierane zapisy (pierwszy na login, drugi na hasło), bo strona na login i na hasło nazywa się tak samo, więc z automatu nie rozpozna :-(

witrak()

Data: 2010-06-23 14:05:28
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"zlotowinfo" news:hvsssk$pqg$1inews.gazeta.pl

> To co, czego teraz warto spróbować? :)
> Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
> Alior czy z powrotem do BZWBK?

2. ror mbank

a jak tutaj zaczn± klientów obkładać prowizjami? tak na szybko przegl±dam
forum mBanku i widzę, że np. u Pepików już "m±dre głowy" zmieniaj± po
wakacjach toip w mBanku... ciekawy czy Polska też dostanie rykoszetem.

Detalicznie ramię BRE schodzi już definitywnie na psy, szkoda.

Data: 2010-06-23 14:17:00
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:58:07 +0200, zlotowinfo napisał(a):

To co, czego teraz warto spróbować? :)
Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kart±, do tego plastik z cashbackiem.
Alior czy z powrotem do BZWBK?

1. KK polbank era

 Mam mieszane uczucia po tym jak inni bluzgaj± na ich system transakcyjny.
Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
¶rednio mi się widzi do trzymania pieniędzy ;)

2. ror mbank

 Mam tam jakie¶ eKonto, ale nie chcę trzymać w jednym banku konta firmowego
i osobistego. Gdyby, odpukać, bank zechciał zablokować rachunki to poleci
po wszystkich.

3. ko EB

 To też już mam, ale wył±cznie jako skarbonkę. System w codziennym użyciu
do¶ć uci±zliwy (niewygodny token, częste przej¶cia systemu w tryb offline).
Jest to jakie¶ rozwi±zanie, ale brakuje cashbacku.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 12:33:39
Autor: Olgierd
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 14:17:00 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
¶rednio mi się widzi do trzymania pieniędzy
(...)
 Mam tam jakie¶ eKonto, ale nie chcę trzymać w jednym banku konta
 firmowego i osobistego.
(...)
 To też już mam, ale wył±cznie jako skarbonkę.

W ten sposób trudno będzie Ci dogodzić ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-06-23 15:23:42
Autor: Borys Pogoreło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 12:33:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

 To ja dobrze wiem, dlatego marudzę ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-23 15:33:18
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:5gbmyrkszyx0$.19bqq3mgwgqvi$.dlg40tude.net

> W ten sposób trudno będzie Ci dogodzić ;-)

 To ja dobrze wiem, dlatego marudzę ;)

nie bój nic - co¶ znajdziemy :)

Data: 2010-06-23 15:30:36
Autor: Valdi
Multibank - podwyzki ida
"Borys Pogoreło" news:1nmv1spelbf70.4i93pzjn3c1p.dlg40tude.net

> [...]

Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
¶rednio mi się widzi do trzymania pieniędzy ;)

No to może warto przygl±dn±ć się temu co proponuje OF?

Multibank - podwyzki ida