Multibank - podwyzki ida

Data: 2010-06-23 10:04:05
Autor: Oli
Multibank - podwyzki ida
Marcin napisał:

W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryfie_oplat_MultiBanku.html

"Dodatkowo od września m.in. konto internetowe Ja w taryfie Comfort kosztować będzie 4,5 zł (obecnie 0 zł)"

No to ĹĽegnaj Multi.
Ludzie z grubymi portfelami nie przyjdÄ…, bo to marne zmiany, a z chudymi odejdÄ….

--
  Oli

Data: 2010-06-23 20:01:51
Autor: Sławomir Szyszło
Multibank - podwyzki ida
Dnia Wed, 23 Jun 2010 10:04:05 +0200, Oli <OlisadebeF@aol.com> wklepał(-a):

"Dodatkowo od wrze¶nia m.in. konto internetowe Ja w taryfie Comfort kosztować będzie 4,5 zł (obecnie 0 zł)"

No to żegnaj Multi.
Ludzie z grubymi portfelami nie przyjd±, bo to marne zmiany, a z chudymi odejd±.

Durny jest pomysł wprowadzenia tej opłaty za konto "internetowe". Inni teraz
likwiduj± opłaty za konta "internetowe" (np. ING), a ci znowu odwrotnie.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2010-06-24 19:41:21
Autor: crc_error
Multibank - podwyzki ida
[...]

Maja szanse przyciagnac tych ze srednimi portfelami. AQ bedzie darmowe przy wplywach juz od 5k zl (czyli tak jak to bylo kiedys), dodatkowo za darmo wszystkie bankomaty na swiecie. Mysle, ze to nawet dobra oferta dla ludzi majacych wplywy >=5k zl na miesiac.

pzdr.
crc

Data: 2010-06-24 20:39:13
Autor: Marcin
Multibank - podwyzki ida
Witam

W dniu 2010-06-24 19:41, crc_error pisze:

[...]

Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec nie tak calkiem darmowe...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-06-24 21:43:36
Autor: crc_error
Multibank - podwyzki ida

Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec nie tak calkiem darmowe...

Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w PL ale i na swiecie?

Data: 2010-06-24 13:13:18
Autor: mucher
Multibank - podwyzki ida
On Jun 24, 9:43 pm, "crc_error" <n...@email.kp> wrote:
> [...]
> tak calkiem darmowe...

Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w PL

db net - za free (i plusem jest to, ze w niektorych krajach np USA
maja stowarzyszone banki -  dzieki czemu mozna uniknac oplaty
narzucanej przez bankomat).

mucher

Data: 2010-06-24 22:30:23
Autor: Marcin
Multibank - podwyzki ida
Witam

W dniu 2010-06-24 21:43, crc_error pisze:

Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec
nie tak calkiem darmowe...

Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w
PL ale i na swiecie?

Darmowe wyplaty  z bankomatow na swiecie masz chocby w darmowym mBanku. Kursy te same co w Multi bo to  przeciez tez oddzial BRE.
Co prawda w mBanku wyplaty darmowe w PL sa tylko z 4 sieci bankomatow.

Nie wiem za bardzo co feruje konkurencja w sprawie wyplat za granica bo wyjezdzam raczej tylko raz do roku i nie za bardzo mi wtedy bankomaty sa potrzebne. Chcoiaz karty mam przygotowane na wszelki wypadek:)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-06-24 20:58:01
Autor: Mithos
Multibank - podwyzki ida
[...]

Tyle, że ten cały Aquarius to pic na wodę. Obsługa tragiczna, wymiernych bonusów brak. Przeniosłem się z Aquariusa do Aliora i ani razu nie pożałowałem.

--
Mithos

Multibank - podwyzki ida