Multibank się tłumaczy

Data: 2009-07-18 22:06:14
Autor: Mithos
Multibank się tłumaczy
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=44133

MultiBank podjął decyzję o zwrocie środków pobranych z tytułu wprowadzenia 5 maja br. opłaty za kartę debetową Visa Electron do rachunku MultiKonto ja/my w taryfie Active. Decyzja dotyczy opłat pobieranych za użytkowanie karty w maju, czerwcu i lipcu 2009 r.

Chyba sporo osób zbulwersowało się ich zagraniem tj. wprowadzeniem opłaty tylnymi drzwiami. Niestety nie poszli po rozum do głowy i opłata zostaje nadal :

Jednocześnie informujemy, że opłata za kartę debetową Visa Electron do rachunku MultiKonto ja/my w taryfie Active, za sierpień będzie pobierana na początku września 2009 r.

W bonusie dostajemy :

opłata za duplikat karty Visa Electron, Visa Classic, Visa Bussines Electron 15zł

--
Mithos

Multibank się tłumaczy