Data: 2009-07-08 20:01:44 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Kolejny kwiatek z Multibankiem. Staram się o KK Alior na ogólnych zasadach. Jako, że mam jeszcze dwie inne KK, które obciążają moją zdolność to bank musi normalnie mnie zweryfikować. Wszystko pięknie i ładnie tylko, że Multi nie uaktualnił danych w BIK odnośnie moich zamkniętych KK...
Natomiast na zaświadczenie o zamknięciu czeka się 14 dni roboczych i w żaden sposób nie da się tego przyśpieszyć. Doradca Aquariusowy rozkłada ręce i nic nie może zrobić (przecież to jest proste zaświadczenie!) - trzeba czekać. To, że wina jest po stronie banku - zero reakcji. Dodatkowo usłyszałem, że w takim małym oddziale to przeważnie nic się nie da załatwić (dwa stanowiska kasowe, 2 doradców Aquarius, chyba z 4 stanowiska zwykłych doradców - faktycznie mikro placówka). No nic, zamówiłem zaświadczenie zwracając się jednocześnie o niepobieranie opłaty, bo niby czemu płacić za opieszałość banku. Zapewniono mnie, ze otrzymam mail z zarejestrowanym numerem zgłoszenia (na maila, tak jak standardowa reklamacja). Oczywiście maila i zgłoszenia brak. Czyżby po 14 dniach roboczych czekała mnie reklamacja ? Nawet dzisiaj przez chwilę miałem taką myśl aby zamienić taryfę na Comfort i zostawić sobie ten rachunek na jakiś czas. Już nie mam takich myśli :) Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z Multibanku :) Czym się on niby różni od mBanku (poza gorszą ofertą) skoro w oddziale w zasadzie nic się nie da załatwić ? -- Mithos |
|
Data: 2009-07-08 20:13:40 | |
Autor: kredytywkarpaczu1 | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
wg moich doświadczeń, Multibank w każdej placówce
reprezentuje zupełnie inny standard obsługi. Od zera absolutnego (placówka w Jeleniej Górze) po bardzo kompetentną szybką i bezproblemową obsługę (placówka we Wrocławiu, nie pamiętam ulicy, ale na budynku wielki napis "TIMES"). być może, warto poszukać lepszego oddziału -- |
|
Data: 2009-07-08 20:19:01 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
kredytywkarpaczu1@op.pl pisze:
być może, warto poszukać lepszego oddziału Testowałem 5 oddziałów w Warszawie. W rozsądnej odległości nie mam już żadnego. Do zamknięcia rachunku już raczej nie mam czego testować. Początkowo na ul. Domaniewskiej miałem super obsługę ale się skończyło (tam zakładałem rachunek, tam dostałem pierwszą KK). Następnie w budynku TVN pracowała bardzo fajna konsultantka (czy tam doradca w spódnicy) ale od dawna już nie pracuje. Arkadia, Rondo ONZ to dno maksymalne. Na Emilii Plater jest trochę lepiej ale moje dzisiejsze doświadczenia to właśnie ten oddział. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-08 20:22:39 | |
Autor: kredytywkarpaczu1 | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Testowałem 5 oddziałów w Warszawie. W rozsądnej odległości nie mam już żadnego. Do zamknięcia rachunku już raczej nie mam czego testować. bank czy Multibank? :) jakoś czy jakość? :) osoba układająca to hasło nie widziała placówki multibanku w jeleniej górze -- |
|
Data: 2009-07-08 21:18:30 | |
Autor: RobertS | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
bank czy Multibank? :) jakoś czy jakość? :)a co taka tam "jakość"? mnie Multi od kilku tygodni nie potrafi pobrać składki za ubezpieczenie komunikacyjne, polisę mam, potwierdzenie, że działa też, reklamację złożyłem i czekam...to problem techniczny banku i bank nie daje sobie rady -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-07-08 19:31:28 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
On 2009-07-08, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
[...] mnie Multi od kilku tygodni nie potrafi pobrać składki za ubezpieczenie komunikacyjne, polisę mam, potwierdzenie, że działa też, reklamację złożyłem i czekam...to problem techniczny banku i bank nie daje sobie rady Ja dla odmiany mam problem innego rodzaju. Bank mi nie chce naliczyć prowizji za przelewy. Konto e-biznes. Przelewy zewnętrzne. Płatne wg TOiP - 1 zł/szt. A bank pobrać nie chce. I co lepsze, reklamacji w tym temacie też nie chcą za bardzo przyjąć. :) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2009-07-08 21:21:03 | |
Autor: MarekZ | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h32rec$llt$1opal.icpnet.pl...
mnie Multi od kilku tygodni nie potrafi pobrać składki za ubezpieczenie komunikacyjne, polisę mam, potwierdzenie, że działa też, reklamację złożyłem i czekam...to problem techniczny banku i bank nie daje sobie rady No to widze, że nieźle się tak ogólnie Petru w*ebał, że przeszedł z BPH do BRE, BRE ma naprawdę jakiś trudny okres... Z drugiej strony teraz na Maję z BPH milej popatrzeć. |
|
Data: 2009-07-08 21:53:39 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
MarekZ pisze:
No to widze, że nieźle się tak ogólnie Petru w*ebał, że przeszedł z BPH do BRE, BRE ma naprawdę jakiś trudny okres... Myślę, że przy pensji jaką ma jest mu wszystko jedno :) Z drugiej strony teraz na Maję z BPH milej popatrzeć. Za to samo BPH jest już na dnie na jakie spada BRE. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-09 02:53:21 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Natomiast na zaświadczenie o zamknięciu czeka się 14 dni roboczych i w Ale pieczatke + podpis na kopii wypowiedzenia daja od reki? Po co komu takie zaswiadczenie? -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-09 18:30:48 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
Ale pieczatke + podpis na kopii wypowiedzenia daja od reki? Takie wypowiedzenie nie potwierdza absolutnie nic. W ciągu 30 dni można je przecież cofnąć. Tak więc co komu po takim wypowiedzeniu zwłaszcza jak w BIK dany produkt występuje nadal jako aktywny ? -- Mithos |
|
Data: 2009-07-09 19:25:06 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Ale pieczatke + podpis na kopii wypowiedzenia daja od reki? Smiale twierdzenie. W ciągu 30 dni Drugie smiale twierdzenie. Nie mozna samemu cofnac. Mozna sie umowic nieoficjalnie z bankiem na takie "cofniecie", ale obawiam sie ze zaden regulamin itp. o niczym takim nie wspomina. KC takze nie. Tak więc co komu po takim wypowiedzeniu Taka potwierdzona kopia pozwala latwo udowodnic ze sie nie jest wielbladem, i nie potrzeba do tego zadnego wspoldzialania ze strony banku. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-09 20:28:41 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
Smiale twierdzenie. Wypowiedzenie potwierdza złożenie wypowiedzenia, a nie zamknięcie produktu. Drugie smiale twierdzenie. Składasz pismo, iż cofasz wypowiedzenie. Czy w przypadku banku spotkałeś się z sytuacją aby bank odmówił takiego żądania (w sytuacji produktu takiego jak rachunek osobisty/karta kredytowa gdy drugą stroną jest zwykła osoba fizyczna - w rozumieniu banku dobry klient) ? Taka potwierdzona kopia pozwala latwo udowodnic ze sie nie jest Tym niemniej nie potwierdza tego, że produkt kredytowy został zamknięty. W końcu na karcie mogło być np. zadłużenie albo po dokonaniu wypowiedzenia spłynęły jakieś transakcje zdalne i wypowiedzenie nie doszło do skutku. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-10 00:28:34 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Składasz pismo, iż cofasz wypowiedzenie. Czy w przypadku banku Ale to jest tylko i wylacznie wybor banku. Rownie dobrze mozesz przyjsc po dwoch miesiacach i dokladnie tak samo, jesli bank sie zgodzi, mozecie zlikwidowac skutki wypowiedzenia. Samego wypowiedzenia nie mozna formalnie cofnac, mozna tylko spowodowac (przy zgodzie obu stron), zeby nie mialo praktycznych skutkow. Nie mam w zwyczaju "cofac" wypowiedzen, wiec trudno pisac o spotykaniu sie z odmowa. Swoja droga, jak myslisz - jaka jest procedura "cofania wypowiedzenia" przez bank? Obawiam sie, ze w takim przypadku oryginalny kwit wraz ew. z tym "cofajacym" ląduje w koszu. Moze byc ryzykowne jesli klient dysponuje potwierdzona kopia tego pierwszego. Tym niemniej nie potwierdza tego, że produkt kredytowy został "Zamkniecie produktu kredytowego" to nie jest sprawa formalna, a tak w ogole to jest wewnetrzna sprawa banku. Kopia wypowiedzenia pozwala na okreslenie, ze umowa przestaje obowiazywac w konkretnym momencie, i jesli jedna lub obie strony maja po tym momencie jakies roszczenia do siebie, to moga ich dochodzic na normalnych zasadach. Splyniecie transakcji zdalnych lub innych nie powoduje, ze "wypowiedzenie nie doszło do skutku", aczkolwiek moze uniemozliwic zamkniecie rachunkow (bo do tego potrzebne jest zerowe saldo). Bylego juz klienta nie powinno to interesowac (pomijajac uregulowanie roszczen/zobowiazan). Jesli dane w BIKu itp. sa niezgodne z prawda to mozna żądać ich korekty albo np. isc na inna wojne z bankiem podpierajac sie wlasnie potwierdzona kopia wypowiedzenia. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-10 18:29:12 | |
Autor: Ra | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
Mithos <fake@adres.pl> writes:patrz niżej Żadne śmiałe twierdzenie. Co roku wielu z nas składa wypowiedzenie kk, po czym otrzymuje telefon że może jednak opłata nie zostanie pobrana w zamian dalsze użytkowanie karty. Już bez żadnego papierkaW ciągu 30 dni |
|
Data: 2009-07-10 20:13:43 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Ra <aa@aa.com> writes:
Żadne śmiałe twierdzenie. Co roku wielu z nas składa wypowiedzenie kk, To wszystko prawda, ale napisalem ze jest to a) nieformalne, b) srednio bezpieczne dla banku, c) w takim przypadku potwierdzona kopia wypowiedzenia wciaz udowadnia, ze umowa przestala w odpowiednim momencie obowiazywac :-) -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-10 20:36:46 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
To wszystko prawda, ale napisalem ze jest to a) nieformalne, b) srednio Wypowiedzenie udowadnia jedynie złożenie wypowiedzenia. Nie oznacza tego, iż dany produkt kredytowy został zamknięty, czy też tym bardziej iż zdolność kredytowa została przywrócona. Może ono (wypowiedzenie) spowodować rozwiązanie umowy co nie jest jednoznaczne z tym, że nagle cudownie znika dług wobec banku. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-10 21:00:05 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Nie oznacza tego, iż dany produkt kredytowy został zamknięty, czy też Oczywiscie ze nie, przeciez w praktyce nic nie udowania zdolnosci kredytowej. Moze ja co najwyzej uprawdopodobnic. Może ono Wypowiedzenie formalnie rzecz biorac powoduje po prostu rozwiazanie umowy. co nie jest jednoznaczne Oczywiscie ze nie. Zamkniecie rachunkow tez tego nie powoduje, obciazenie moze przyjsc pozniej. Konkretnie: Alior czy kto to tam jest żąda kwitu na rozwiazanie umowy i nie interesuje go potwierdzone przez bank wypowiedzenie? -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-10 21:34:58 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
Konkretnie: Alior czy kto to tam jest żąda kwitu na rozwiazanie umowy Alior chce potwierdzenia zamknięcia rachunku karty ponieważ karta w BIK widnieje jako aktywna. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-10 22:03:19 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Konkretnie: Alior czy kto to tam jest żąda kwitu na rozwiazanie umowy To nieco inna sprawa. Czy mozesz stwierdzic ze moja teza, ta na gorze, jest prawdziwa? Sam nie wiem jak u nich jest, moze byc jakkolwiek. Przyklad: kiedys bank żądał ode mnie potwierdzonego przez US PIT-5 lub rocznego. Dostarczylem im zaswiadczenie z US i takze nie bylo problemow. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-10 22:41:58 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
To nieco inna sprawa. Czy mozesz stwierdzic ze moja teza, ta na gorze, Wypowiedzenie, oczywiście potwierdzone przez inny bank ich nie interesuje. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-12 16:45:15 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Wypowiedzenie, oczywiście potwierdzone przez inny bank ich nie interesuje. Ale, tak zeby na pewno bylo to jasne, pytales ich i tak odpowiedzieli? -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-12 16:51:00 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
Ale, tak zeby na pewno bylo to jasne, pytales ich i tak odpowiedzieli? Nawet zostawiłem im kopię. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-12 18:15:39 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Ale, tak zeby na pewno bylo to jasne, pytales ich i tak odpowiedzieli? Mam wrazenie ze odpowiadasz tak, by w rezultacie nie odpowiedziec. Ale nic to. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-12 19:55:32 | |
Autor: Mithos | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
Mam wrazenie ze odpowiadasz tak, by w rezultacie nie odpowiedziec. Pytałem ich czy takie wypowiedzenie jest honorowane. Odpowiedź Aliorbank : NIE Pomimo tego postanowiłem takie wypowiedzenie im dołączyć (a nuż się pracownik nie zna) do dokumentacji, skoro i tak je miałem przy sobie. Odpowiedź Aliorbank : nie honorujemy czegoś takiego. Potrzebne jest zaświadczenie o zamknięciu karty. Czy teraz wyraziłem się wystarczająco jasno ? -- Mithos |
|
Data: 2009-07-12 23:09:40 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Pytałem ich czy takie wypowiedzenie jest honorowane. Teraz tak. Tylko dlaczego to musialo az tak dlugo trwac to nie mam pojecia. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-07-11 09:00:03 | |
Autor: Ra | |
Multibank - syf raz jeszcze | |
Krzysztof Halasa pisze:
Ra <aa@aa.com> writes:możliwe, ale że to dość powszechne zjawisko to taka umowa mówi tylko że klient złożył dyspozycje i nic więcej inny bank nie może zakładać Taka była główna teza autora |