Multibank - szczyt bezczelności

Data: 2009-05-14 19:52:21
Autor: Mithos
Multibank - szczyt bezczelności
Dzwoni dzisiaj do mnie Multibank (z zastrzeżonego numeru) i informuje mnie, że wobec tego, iż nie wyraziłem zgody na otrzymywanie informacji marketingowych to oni dają mi szansę naprawienia błędu i wyrażenia takiej zgody, bo mają dla mnie jakieś super promocje.

Ciekawy sposób obejścia zgody.

--
Mithos

Data: 2009-05-14 19:59:20
Autor: MK
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:guhlph$tna$2news.onet.pl...
[...]

Takie prawo. Jak mi kiedys Citi chcialo dac zlota karte i mialem zablokowane 'cele marketingowe' to wyslali z wyciagiem informacje i napisali, ze jak chce skorzystac z oferty to musze zadzwonic na Citiphone i wyrazic zgode na przetwarzanie danych w celu tej akcji marketingowej. W Multi jak zablokowalem cele marketingowe to zadzwonili nastepnego dnia, ze nie bede mogl korzystac z ofert. Podziekowalem za troske i powiedzialem, ze na biezaco sledze ich oferte, a jak cos mnie zainteresuje to na pewno sie odezwe. Mimo to ciagle w serwisie transakcyjnym wyskakuja oferty ;). Co jest fajne wystarczy zablokowac zgode na przetwarzanie w Multi, a z mBanku tez nie moga dzwonic ;).

MK

Data: 2009-05-19 07:36:53
Autor: macka
On 14 Maj, 19:52, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Ciekawy sposób obejścia zgody.

Dla uzupelnienia :) Multibank oczywiscie, zgoda cofnieta w Multi z
listopadzie 2008...

Data rejestracji wiadomości

18.05.2009

Temat wiadomości

Oferta specjalnie dla Ciebie?

Treść wiadomości

Chcesz znać nasze analizy, korzystne porady dla inwestorów, nowości z
rynku finansowego? Chcesz otrzymywać oferty promocyjne MutiBanku
dopasowane do Twoich potrzeb?

Wystarczy Twoja zgoda na przesyłanie informacji handlowej drogą
elektroniczną. W prosty sposób możesz ją wyrazić albo odwołać.. Sprawdź
jak wiele możesz zyskać.

 Dowiedz się jak zmienić zgodę

Multibank - szczyt bezczelności