Multibank wysyła reklamy

Data: 2009-09-21 22:43:17
Autor: Mithos
Multibank wysyła reklamy
Niecały miesiąc temu dokonałem skutecznego wypowiedzenia umowy rachunku bankowego w Multibanku. Jednocześnie nie wyraziłem zgody na dalsze przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych przez BRE Bank i podmioty z nim współpracujące (przy okazji zablokowałem sobie marketing z mBank - szkoda). Dzisiaj dostałem sms'em reklamę z Multibanku abym założył sobie jakąś "motolokatę".

Wnioski na temat realizowania zleceń klientów przez BRE niech każdy sobie wyciągnie sam. Jak dla mnie bank jeszcze bardziej zszedł na psy. Kuriozalne jest to, że wcześniej takich sms'ów nie otrzymywałem i nagle jak postanowiłem się z nimi rozstać to zaczynają przysyłać śmieci.

Dla kontrastu : w tym samym czasie wypowiedziałem rachunek karty kredytowej w Citibanku z podobnym zastrzeżeniem dot. przetwarzania danych do celów marketingowych. Nie dosyć, że dostałem pisemne potwierdzenie złożenia dyspozycji (za darmo, listem) to jeszcze bank poinformował mnie, że mój brak zgody przyjmuje i będzie stosował (za darmo, listem).

--
Mithos

Multibank wysyła reklamy