Multibank - zmiany do 1 wrzesnia

Data: 2010-07-27 23:37:06
Autor: Marcin Kozlowski
Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
Wlasnie przyslali, ze od 1 wrzesnia 2010 zmieniaja TOiP.
U mnie dotyczy to konta e-Business Class
- wzrasta oplata za przelew zdefiniowany przez Interner i telefon z 1pln na 1,50 pln
- wzrasta oplata miesieczna z karty debetowe VB electron  z 3 pln do 5 pln.

pozdr
M.

Data: 2010-07-27 22:46:34
Autor: pmlb

"Marcin Kozlowski" <sirm@wp.kropka.pl> wrote in message news:4c4f5184$1news.home.net.pl...
[...]

A p[onoc w Polsce promuje sie od 10 lat przejscie z gotowki na elektroniczny pieniadz...

Data: 2010-07-28 00:20:51
Autor: MarekZ
Użytkownik "Marcin Kozlowski" <sirm@wp.kropka.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c4f5184$1@news.home.net.pl...
[...]

Dla normalnego Business Class: prowadzenie rachunku z 15 zł na 20 zł oraz przelew zewnętrzny z 0,50 zł na 0,30 zł.

Data: 2010-07-28 09:13:18
Autor: Marcin Piekarski
Marcin Kozlowski pisze:
[...]

Multikonto First Class
Przelewy z 0zł na 0,50zł (opłata nie będzie pobierana za pierwsze 100 przelewów w miesiącu)

Data: 2010-07-28 15:27:52
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 27 Jul 2010 23:37:06 +0200, Marcin Kozlowski napisał(a):

Wlasnie przyslali, ze od 1 wrzesnia 2010 zmieniaja TOiP.
(...)

 BTW Multibanku - chyba wprowadzili specjalną procedurę dla uciekających.
Proponują przejście na AQ bez weryfikacji historii wpływów, na
oświadczenie. Rzecz jasna "muszę uzyskać zgodę kierownika i zadzwonię
jutro" (a mi tu jedzie czołg).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-28 09:58:40
Autor: Rafal M
On 28 Lip, 15:27, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

O :) To nie musze robic sztucznych obrotow... ;-)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-28 19:19:21
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 28 Jul 2010 09:58:40 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

[...]

 Mimo wszystko zapytaj w placówce :)
 Jest niezerowa szansa, że to była propozycja akurat tej kierowniczki.

 Ale IMO mają parcie na AQ i to jest zorganizowana akcja (na liście kont na
ich stronie jest on teraz na pierwszym miejscu plus banner na głównej,
placówki są oklejone reklamami AQ...). Trzeba ugłaskać klientów, bo
faktycznie się zwiną masowo.

 Paradoksalnie AQ przy sztucznych przelewach byłby dla mnie tańszy niż
obecne zwykłe konto (bez opłaty 2zł za kartę, bo nią rzadko wyrabiam
wymagany obrót).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 09:36:19
Autor: Rafal M
On 28 Lip, 19:19, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

 Paradoksalnie AQ przy sztucznych przelewach byłby dla mnie tańszy niż
obecne zwykłe konto (bez opłaty 2zł za kartę, bo nią rzadko wyrabiam
wymagany obrót).

AQ jest duzo tanszy... 3 zl miesiecznie za karte, czyli 36 zl rocznie.
A zwykly "ja" to koszt okolicy 100 zl - duza przesada jak na tak
proste konto.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-29 18:41:41
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ad7d7310-da73-4f4f-bc04-2af2d9d4c6b5@d37g2000yqm.googlegroups.com...

AQ jest duzo tanszy... 3 zl miesiecznie za karte, czyli 36 zl rocznie.
A zwykly "ja" to koszt okolicy 100 zl - duza przesada jak na tak
proste konto.

To jest podwyższanie jakości usług według Multi.

U nas każdy myślący klient to klient z segmentu premium, czyli Aquarius. :-)

Data: 2010-07-29 19:59:20
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 29 Jul 2010 09:36:19 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

[...]

 A, faktycznie, stałe 3 PLN od 1 września. Nic to, przełknę tę podwyżkę w
zamian za wypłaty z wszystkich bankomatów.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 16:30:27
Autor: Mariusz
[...]

Dla mnie bez sensu, bo jeśli nie akceptuję zmian i chcę zrezygnować z Multi, to najpierw wyszukuję sobie inny bank i zakładam tam konto. Późniejsza zmiana podejścia Multi nie będzie już miała dla mnie żadnego znaczenia.
Teraz płacę za mkMy 2-4zł za karty, nie mam zamiaru płacić 14,50 za całość co miesiąc. Z przejściem na AQ też nie będę cudował (w sumie potrzebne by było 2*5k wpływu co miesiąc). Oprocentowanie słabe, szkoda tylko wygodnego dostępu do konta przez www.

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2010-07-29 09:38:57
Autor: Rafal M
Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
On 29 Lip, 16:30, "Mariusz" <eme...@niespamujmitu.op.pl> wrote:
szkoda tylko wygodnego
dostępu do konta przez www.

I wlasnie tego mi tylko byla by szkoda :( Jak nie zmienia mi konta na
AQ to sie wyprowadzam od nich.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-07-29 18:05:31
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 29 Jul 2010 09:38:57 -0700, Rafal M napisał(a):

szkoda tylko wygodnego
dostępu do konta przez www.
 I wlasnie tego mi tylko byla by szkoda  Jak nie zmienia mi konta na AQ
to sie wyprowadzam od nich.

Ja już się umówiłem (trzeba podpisać aneks do umowy...)

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-30 00:56:02
Autor: luc
On 29 Lip, 20:05, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> I wlasnie tego mi tylko byla by szkoda  Jak nie zmienia mi konta na AQ
> to sie wyprowadzam od nich.

Ja już się umówiłem (trzeba podpisać aneks do umowy...)

Zmianę z klasycznego AQ na intensywne załatwisz już przez telefon ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-07-29 20:04:56
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 29 Jul 2010 16:30:27 +0200, Mariusz napisał(a):

[...]

 Taki był plan, poszedłem do nich złożyć wypowiedzenie, mając już
zabezpieczone tyły. Ale powiedzmy, że mnie przekonali - za zachowanie
historii i numeru rachunku, dość wygodny system i wszystkie bankomaty bez
prowizji jestem w stanie robić te sztuczne obroty co miesiąc. Zlikwiduję
tylko KK, bo nic specjalnego nie oferuje.

 A VE PayWave z BZWBK sobie zostawię na zabawy w bezstykowe płacenie ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-29 14:28:35
Autor: Marcin Kozlowski
Użytkownik "Marcin Kozlowski" <sirm@wp.kropka.pl> napisał w wiadomości news:4c4f5184$1news.home.net.pl...
Wlasnie przyslali, ze od 1 wrzesnia 2010 zmieniaja TOiP.

a dzis przyszlo info na temat zmian  w rachunkach Ja/My taryfa Active:
1. wprowadzenie bezplatnych ze wszystkich bankomatow w kraju dla
kart debetowych wydanych do rachunkow Ja/My z taryfa Active  - dotyczy
kart VE, VC , MC Debit
2. wycofanie oplaty za wydanei karty debetowej VC
3. zmiana sposobu naliczania oplaty za debetowa VC z rocznej na miesieczna.
Oplata wyniesie 5 zl m-c i nie bedzie zwracana
4. Podnosza miesieczna oplate za glowna i dodatkowa karte VE i MC Debit .
Oplata bedize 5 zl i nie bedize podlegac zwrotowi.
5. usuniete postanowienia o zwrocie oplaty za rachunek z tytulu wplywow
oraz z tytulu posiadania salda dodatniego. Oplata nie bedzie zwracana.
6. Wprowadzenie oplat
monit listowy - 20 zl
monit telefoniczny - 5zl
monit SMS - 1 zl

Dla posiadaczy rachunku MultiMax prowadzaja oplate za wydanie hasel jednorazowych
w wysokosci 5zl

Czas sie naprawde zastanowic czy gdzies nie bedzie taniej.

M.

Data: 2010-07-29 12:44:24
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 29 Jul 2010 14:28:35 +0200, Marcin Kozlowski napisał(a):

[...]

Najlepsze, że bank sobie jakieś listy wysyła, ale na stronie ani mru-mru.

Zmienię sobie Komforta na Aktywne, karty debetowej i tak nie mam. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/
[reklama] dobre foto we Wrocławiu ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-29 16:13:39
Autor: Sławomir Szyszło
Multibank - zmiany do 1 wrzesnia
Dnia Thu, 29 Jul 2010 12:44:24 +0000 (UTC), Olgierd
<no.email.no.spam@no.problem> wklepał(-a):

Najlepsze, że bank sobie jakieś listy wysyła, ale na stronie ani mru-mru.

Zmienię sobie Komforta na Aktywne, karty debetowej i tak nie mam.

No akurat tym razem dali informację o zmianach w aktualnościach:
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci

--
Sławomir Szyszło

Data: 2010-07-29 14:20:18
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 29 Jul 2010 16:13:39 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

[...]

Ach, dawno temu -- aż zapomniałem... zwracam honor kochanemu BRE.

Data: 2010-07-29 18:52:55
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-07-29 14:44, Olgierd pisze:
[...]

A napiszesz dlaczego? Jak to się ma od strony ekonomicznej?
Bo ja odwrotnie: zmieniłem z Active (9,50 zł/m-c) na
Comfort (9,50 zł/m-c).
Konto służy do zleceń stałych, PZ i SFI.

Data: 2010-07-30 06:47:45
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 29 Jul 2010 18:52:55 +0200, Bogdan B. napisał(a):

[...]

Popierniczyło mi się, że Aktywne ma być za darmo ;-) Zmieniłem na Akwarium -- dziwne, że będzie trzeba podpisywać jakieś papiery.

Data: 2010-07-30 08:37:51
Autor: xbartx
[...]

Tak obiektywnie parząc z boku nie będąc ich klientem, to trzeba przyznać, że oni przez ostatni, powiedzmy rok, tyle zmian wprowadzili, że można się pogubić ze 3 razy - normalnie jak akcje na giełdzie góra, dół, góra, dół. Ci którzy wymagają stabilności i jak najmniej zawracania głowy przez bank powinni już chyba dawno opuścić ten okręt.

--
xbartx

Multibank - zmiany do 1 wrzesnia