Multikonto AQ Intensive vs Citigold

Data: 2009-10-23 22:55:29
Autor: RobertS
Multikonto AQ Intensive vs Citigold
jak w temacie, które lepsze zakładając że klient spełnia warunki zwalniające z opłaty (49,50 zł w Multi i 99,95 zł w Citi)?

czy jest jakaś alternatywa dla ww.?

RobertS

Data: 2009-10-23 23:11:57
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbt582$29ts$2@opal.icpnet.pl...
jak w temacie, które lepsze zakładając że klient spełnia warunki zwalniające z opłaty (49,50 zł w Multi i 99,95 zł w Citi)?

czy jest jakaś alternatywa dla ww.?

Ja bym był za Aq.

Lepsza onlajnowość, integracja z elementarną usługą maklerską.

Data: 2009-10-24 09:18:21
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-23, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

jak w temacie, które lepsze zakładając że klient spełnia warunki zwalniające z opłaty (49,50 zł w Multi i 99,95 zł w Citi)?

czy jest jakaś alternatywa dla ww.?

Jak dla mnie, Aquarius:
 - dużo lepszy serwis transakcyjny
 - Citi nie lubi osób z DG

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-24 12:27:30
Autor: Pete
On 2009-10-23, RobertS<bob75@xpostx.pl>  wrote:

[...]

[...]

A w czym się objawia to nielubienie?

W sumie wiele zależy też od tego, czego oczekuje autor.
Citi ma np. darmowe przelewy SEPA.

--
Pete

Data: 2009-10-24 11:35:20
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-24, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

[...]

Jak dla mnie, Aquarius:
  - dużo lepszy serwis transakcyjny
  - Citi nie lubi osób z DG

A w czym się objawia to nielubienie?

Tym, że uzyskanie produktu kredytowego jest niezwykle trudne.

W sumie wiele zależy też od tego, czego oczekuje autor.
Citi ma np. darmowe przelewy SEPA.

A Multi lepsze oprocentowanie dla Aquariusowców.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-24 13:40:58
Autor: MK
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnhe5pld.bmn.proteuspl-test.org...

Tym, że uzyskanie produktu kredytowego jest niezwykle trudne.

Dla klienta goldowego?

A Multi lepsze oprocentowanie dla Aquariusowców.

Oprocentowanie czego? Overdraft dla golda ponizej 11%, jak korzystasz do 7 dni w miesiacu to 0% :). Oprocentowanie lokat jest negocjowalne, wiec raczej nie nalezy sprawdzac zwyklej tabeli oprocentowania. Konto oszczednosciowe w Citi to chyba 6,06%, taka reklama mignela mi przed oczami.

MK

Data: 2009-10-24 12:24:00
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-24, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

Tym, że uzyskanie produktu kredytowego jest niezwykle trudne.
Dla klienta goldowego?

To mówisz, że wystarczy że mi przeleci miesięcznie przez konto 12 tys
i już nie będę miał problemów z procedurami "osobom z DG dziękujemy"? Wydaje mi się, że jednak nie.

A Multi lepsze oprocentowanie dla Aquariusowców.

Oprocentowanie czego?

Choćby kart kredytowych, czy kredytów "w karcie".
Overdraft dla golda ponizej 11%, jak korzystasz do 7 dni w miesiacu to 0% :).

A prowizja za założenie/odnowienie? :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-24 14:58:08
Autor: MK
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnhe5sgl.kr8.proteuspl-test.org...

To mówisz, że wystarczy że mi przeleci miesięcznie przez konto 12 tys
i już nie będę miał problemów z procedurami "osobom z DG dziękujemy"?
Wydaje mi się, że jednak nie.

Jak bedziesz przelewal soebie z jednego konta na drugie tylko na jeden dzien to raczej nie bedzie to wystarczajace. Pewnie uchroni tylko przed oplata za prowadzenie.

Choćby kart kredytowych, czy kredytów "w karcie".

Nawet nie wiem jakie jest teraz oprocentowanie na platynie, bo splacam zawsze w terminie, ale po co korzystac z kredytu na karcie jak sa inne mozliwosci...

A prowizja za założenie/odnowienie? :)

1,75% ale mozna byc zwolnionym :).

MK

Data: 2009-10-24 15:44:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-24, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

Nie muszę. Mam zarówno obroty jak i dochody wystarczająco wysokie by nie musieć tak kombinować. Rzecz w tym, że Citi zechciało mój wniosek o kredyt który _sami mi zaoferowali_ potraktować na zasadzie "nie damy panu. a powodu nie podamy bo w regulaminie stoi że nie musimy."

To nie jest już w tym momencie kwestia minimalnie lepszych warunków,
większej lub mniejszej biurokracji, tylko zaufania do banku. Może mi odpowiedzieć, że to z powodu krótkiego okresu posiadania DG, niewystarczającej
zdolności, ale odpowiedź "nie bo nie" powoduje u mnie utratę zaufania
do takiego banku.

Citi tak zrobił. Multi nie.

Choćby kart kredytowych, czy kredytów "w karcie".

Nawet nie wiem jakie jest teraz oprocentowanie na platynie, bo splacam zawsze w terminie, ale po co korzystac z kredytu na karcie jak sa inne mozliwosci...

Bo np. kredyt w karcie mam ustalony na 9.9%, potrzebuję go na krótko
i nie chcę płacić prowizji za przyznanie.

A prowizja za założenie/odnowienie? :)
1,75% ale mozna byc zwolnionym :).

W AQ mam 0.8%, aczkolwiek nowe umowy chyba mają inny próg.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-24 17:52:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhe687s.uqe.proteus@pl-test.org...

W AQ mam 0.8%, aczkolwiek nowe umowy chyba mają inny próg.

Nowe umowy 1,2% ale na szczęście stare wznawiane albo aneksowane ciągle 0,8%.

Data: 2009-10-24 18:19:12
Autor: MK
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnhe687s.uqe.proteuspl-test.org...

Bo np. kredyt w karcie mam ustalony na 9.9%, potrzebuję go na krótko
i nie chcę płacić prowizji za przyznanie.

No i ok. Skoro masz taka mozliwosc to z niej korzystasz. Najtansze pozyczki w wykorzystaniem KK to APR rzedu 6,25%. Nie mozna jednak powiedziec, ze to standardowa oferta. Pamietaj, ze 9,9 jest tylko przez pierwsze 12 m-cy. U mnie sie wlasnie konczy i zamierzam zamknac KK AQ. Konta sie juz pozbylem :).

MK

Data: 2009-10-24 16:27:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-24, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

Następne pożyczki jakie mam zamiar zaciągnąć i tak są z serii "raty 0%" ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-24 18:34:39
Autor: MK
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnhe6aov.uqe.proteuspl-test.org...

Następne pożyczki jakie mam zamiar zaciągnąć i tak są z serii "raty 0%" ;)

Nie ma  pozyczek na 0%... zaplacisz zdyskontowane odsetki w cenie produktu :).

MK

Data: 2009-10-24 17:27:25
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-24, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

Następne pożyczki jakie mam zamiar zaciągnąć i tak są z serii "raty 0%" ;)
Nie ma  pozyczek na 0%... zaplacisz zdyskontowane odsetki w cenie produktu :).

Polityka marketowa zazwyczaj polegana obniżaniu cen kilku wybranych pozycji,
a przenoszeniu kosztów na te pozostałe produkty. Haczyk polega na tym by
wybrać te właściwe produkty. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-24 20:59:48
Autor: RobertS
[...]

na niektóre towary markety dają ceny dumpingowe, poza tym za te promocje zwykle płacą producenci tych towarów...oczywiście na zasadzie "dobrowolności"

RobertS

Data: 2009-10-24 20:58:18
Autor: RobertS
Multikonto AQ Intensive vs Citigold

Overdraft dla golda ponizej 11%, jak korzystasz do 7 dni w miesiacu to 0% :).

A prowizja za założenie/odnowienie? :)

w pierwszym roku jest gratis, w kolejnym 1,75% min. 50 zł, w Multi prowizja chyba 1,2% min. 40 zł (jeżeli dobrze pamiętam, bo kiedyś mnie namawiali na kredyt w KO, ale o zwolnieniu z prowizji nie było mowy)

RobertS

Data: 2009-10-24 13:46:02
Autor: MarekZ
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbup4g$ehq$1@inews.gazeta.pl...

Oprocentowanie czego? Overdraft dla golda ponizej 11%, jak korzystasz do 7

A dają na podstawie obrotu albo wpływów na rachunek albo salda rachunku?

Data: 2009-10-24 14:44:27
Autor: Pete
W dniu 24.10.09 13:46, MarekZ pisze:
[...]

Nie wiem jak teraz, ale przed kryzysem dawali "na piekne oczy". I to dla konta Citione Direct.

--
Pete

Data: 2009-10-24 14:53:18
Autor: MK
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hbup41$qjj$1srv.cyf-kr.edu.pl...

A dają na podstawie obrotu albo wpływów na rachunek albo salda rachunku?

Mysle, ze to zalezy od kwoty i oczywiscie obowiazkowo dobry score w BIKu. W przypadku goldow jest wieksza elestycznosc niz w przypadku innych klientow...

MK

Data: 2009-10-24 15:11:09
Autor: MarekZ
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbutc3$89$1@inews.gazeta.pl...

Mysle, ze to zalezy od kwoty i oczywiscie obowiazkowo dobry score w BIKu. W przypadku goldow jest wieksza elestycznosc niz w przypadku innych klientow...

BIkSco bliski maksymalnego ale widocznych limitów na ponad 1m. Obstawiam problemy w Citi w ramach procedur poza p/b.

Prowizja 1,75% to jakiś horror ale oprocentowanie dobre.

Data: 2009-10-24 20:55:52
Autor: RobertS
Multikonto AQ Intensive vs Citigold

Konto oszczednosciowe w Citi to chyba 6,06%, taka reklama mignela mi przed oczami.

MK

tak, ale to nie jest oferta dla klientów gold tylko dla wszystkich

RobertS

Data: 2009-10-24 13:22:29
Autor: MK
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:hbukq1$hjn$1news.dialog.net.pl...

W sumie wiele zależy też od tego, czego oczekuje autor.
Citi ma np. darmowe przelewy SEPA.

Dokladnie. Jak ktos korzysta z operacji w oddzialach to tez wszystkie sa gratis. IMHO przewaga Multi jest internetowy serwis transakcyjny.

MK

Data: 2009-10-25 12:22:11
Autor: Jacek Osiecki
On 2009-10-23, RobertS<bob75@xpostx.pl>  wrote:
[...]
[...]

W tym że mając DG nie dostaniesz golda... bo nie.
Przynajmniej tak jest od ok. pół roku.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-25 12:36:01
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-25, Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:

[...]

[...]

Ty to na serio? To mocni są. :D

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-25 13:53:18
Autor: Pete
On 2009-10-23, RobertS<bob75@xpostx.pl>   wrote:
[...]
[...]

Myślę, że to tylko kwestia pieniędzy :)

--
Pete

Data: 2009-10-25 13:03:52
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-25, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

[...]

W tym że mając DG nie dostaniesz golda... bo nie.
Przynajmniej tak jest od ok. pół roku.
Myślę, że to tylko kwestia pieniędzy :)

I tego czy bank uznaje wpływy z DG za "wpływy z tytułu wynagrodzenia". Jak nie to konto się robi "trochę" drogie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-25 16:27:11
Autor: MK
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnhe8j7d.8q5.proteuspl-test.org...

I tego czy bank uznaje wpływy z DG za "wpływy z tytułu
wynagrodzenia". Jak nie to konto się robi "trochę" drogie.

A wplyw za usluge nie jest wynagrodzeniem?

MK

Data: 2009-10-25 16:06:40
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-25, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

I tego czy bank uznaje wpływy z DG za "wpływy z tytułu
wynagrodzenia". Jak nie to konto się robi "trochę" drogie.
A wplyw za usluge nie jest wynagrodzeniem?

Sugerujesz traktowanie ROR jako rachunku bieżącego prowadzonej DG?
Bo jeśli nie, to "obrót" na koncie będzie robiony przelewem pomiędzy
własnymi rachunkami, w żadnym banku nie kwalifikowanym jako 'wynagrodzenie'.

:)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-25 17:58:12
Autor: Pete
On 2009-10-25, MK<macka@interia.pl>  wrote:

[...]

[...]

Citi od pewnej kwoty każdy przelew przychodzący oznacza sam jako wynagrodzenie :)

--
Pete

Data: 2009-10-25 17:20:56
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-25, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

[...]

[...]

Ale jest to w regulaminie, czy po prostu mają spartolony system
i jak ktoś kiedyś zauwayży, to będzie klops? :P

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-25 19:29:41
Autor: Pete
On 2009-10-25, Pete<nobody@nowhere.com>  wrote:

[...]

[...]

W regulaminie nic takiego nie ma. Poza tym limit dla golda, to AFAIR "wpływy" a nie "wpływy z tyt. wynagrodzenia".

--
Pete

Data: 2009-10-25 20:10:15
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-10-25, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

[...]

[...]

W TOIP do Citigold stoi, że wpływy z wynagrodzenia.
Oboje mówimy o koncie, nie o karcie, tak? ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-10-26 08:40:42
Autor: Pete
On 2009-10-25, Pete<nobody@nowhere.com>  wrote:

[...]

[...]

Tak. Zatem muszę się bardziej przyglądać jak w przyszłości Citi będzie księgował te wpływy ;)

--
Pete

Data: 2009-10-27 09:47:48
Autor: RobertS
Multikonto AQ Intensive vs Citigold

W TOIP do Citigold stoi, że wpływy z wynagrodzenia.

ww. nie jest warunkiem koniecznym, nie trzeba przelewać wynagrodzenia do citi, aby dostać ofertę citigold...

RobertS

Data: 2009-10-27 21:45:20
Autor: Pete
W dniu 27.10.09 09:47, RobertS pisze:

W TOIP do Citigold stoi, że wpływy z wynagrodzenia.

ww. nie jest warunkiem koniecznym, nie trzeba przelewać wynagrodzenia do
citi, aby dostać ofertę citigold...

Konto Citigold sam sobie oferujesz. Podpisujesz umowę i (czasem) płacisz.

--
Pete

Data: 2009-10-25 20:17:17
Autor: MK
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnhe8tu6.ht0.proteuspl-test.org...

[...]

Nic takiego nie sugeruje, ale DG jast zwiazane z osoba fizyczna, a zaplata za usluge jest po prostu jej wynagrodzeniem. Oczywiscie w takim przypadku inaczej sa liczone koszty uzyskania przychodu i przy danym typie dzialanosci bank moze uznac, ze koszty jego uzyskania to np. 50% lub nawet 80% otrzymanego wynagrodzenia, co ma wplyw przyznanie produktu kredytowego.

MK

Data: 2009-10-25 13:55:21
Autor: MK
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhe8gnj.epl.joshuatau.ceti.pl...

W tym że mając DG nie dostaniesz golda... bo nie.
Przynajmniej tak jest od ok. pół roku.

Sugerujesz, ze klient citigold nie dostanie karty goldowej? Wydaje mi sie, ze jestes w bledzie.

MK

Data: 2009-10-25 18:19:35
Autor: Mithos
MK pisze:
Sugerujesz, ze klient citigold nie dostanie karty goldowej? Wydaje mi sie, ze jestes w bledzie.

Klient CitiGold to chyba dostaje z automatu platynę (kiedyś tak było) ?

--
Mithos

Data: 2009-10-25 20:09:35
Autor: MK
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hc21b9$m3n$1news.onet.pl...

Klient CitiGold to chyba dostaje z automatu platynę (kiedyś tak było) ?

Wiec tym latwiej chyba o golda :).

MK

Data: 2009-10-26 17:39:11
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 25 Oct 2009 13:55:21 +0100, MK napisał(a):
[...]

Inaczej: Citi po prostu zwykłemu klientowi z DG _nie_ przyzna karty gold.
Nie wiem jak jest z kontem citigold, ale biorąc pod uwagę ich debilne
podejście do DG to może być podobne. Bo jakiś tam prezes gdzieś sobie
poczytał o kryzysie i wymyślił "no to teraz stawiamy na emerytów" :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-27 09:46:14
Autor: RobertS
[...]

Citigold można mieć bez jakichkolwiek zaświadczeń, wystarczy 200kzł aktywów na koncie i zadzwonią/napiszą list, że mają taką ofertę (citigold)
i zapraszają się do zapoznania się z warunkami

czyli nawet będąc bezrobotnym można mieć citigold, natomiast w ofercie NIE MA ani słowa nt. kk (jakichkolwiek)...

RobertS

Data: 2009-10-27 22:14:07
Autor: Mithos
RobertS pisze:
czyli nawet będąc bezrobotnym można mieć citigold, natomiast w ofercie NIE MA ani słowa nt. kk (jakichkolwiek)...

"Klienci Citigold otrzymują bezpłatnie dowolną Kartę Kredytową Citibank oraz karty dodatkowe."

https://www.online.citibank.pl/page.do?content=cg_inne_produkty#karty_kredytowe

--
Mithos

Data: 2009-10-28 11:10:48
Autor: RobertS
[...]

na informacji listownej, którą otrzymałem od citka nie ma o tym ani słowa...

RobertS

Multikonto AQ Intensive vs Citigold