Multimedia Polska: więcej telewizji w internecie - kto ma?

Data: 2012-02-17 19:18:37
Autor: ToMasz
Multimedia Polska: więcej telewizji w internecie - kto ma?
Witam
parę tygodni temu sprawdzałem ofertę multimedia polska. Informacje sprzeczne, regulamin nie jasny. Zażądałem sprostowań, wyjaśnień, nawet postraszyłem rzecznikiem praw. Chyba todało efekt bo w informacji:

http://www.telix.pl/artykul/multimedia-polska-- wiecej-telewizji-w-internecie-3,46471.html

wyraźnie napisali że oferta TV dotyczy tylko tych którzy mają ich internet. czy jest wśród nas ktoś taki? czy mógłby sprawdzić czy owa telewizja przez internet, jest dostępna na komputerze który internet ma od innego dostawcy?

ToMasz

Multimedia Polska: więcej telewizji w internecie - kto ma?