Multimedia a zmiana regulaminow

Data: 2009-07-20 11:40:43
Autor: Przemek
Multimedia a zmiana regulaminow
Witam serdecznie,

ostatnio otrzymałem pismo z firmy Multimedia Polska informujące o zmianie regulaminów w treści tego listu napisano:

"...z uwagi na okoliczność, iż wprowadzenie zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych postanowień umownych, w razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (przyp. aut. czy telewizja kablowa to usługa telekomunikacyjna?) przysługiwać będzie roszczenie odszkodowawcze a także zwrot ulgi przyznanej Abonentowi.."

Proszę o informację czy faktycznie wypowiedzenie umowy w związku z brakiem zgody dotyczącej zmiany regulaminu wiąże się z roszczeniem odszkodowawczym?

Dlaczego w sieciach komórkowych można wypowiedzieć bez kary a Multimedia informuje, że u nich nie można?
Przemek

Data: 2009-07-20 11:47:02
Autor: spp
Przemek pisze:

[...]

Ale właśnie taka zmiana regulaminów (dostosowanie go do obowiązującego prawa) od lipca br. nie może być podstawą do rozwiązania umowy  bez prawa żądania odszkodowania.
Powyższe obowiązuje od ... dwóch tygodni. :(

--
spp

Data: 2009-07-20 13:57:05
Autor: to
spp wrote:

Ale właśnie taka zmiana regulaminów (dostosowanie go do obowiązującego
prawa) od lipca br. nie moĹźe być podstawą do rozwiązania umowy  bez
prawa żądania odszkodowania.
Powyższe obowiązuje od ... dwóch tygodni. :(

I bardzo dobrze...

--
cokolwiek

Data: 2009-07-20 11:36:04
Autor: Rafal M
On 20 Lip, 15:57, to <t...@abc.xyz> wrote:

> [...]
> prawa żądania odszkodowania.
> Powyższe obowiązuje od ... dwóch tygodni. :(

A tak sie podepne do tematu - to obowiazuje tylko i wylacznie "Umow o
swiadczenie uslug telekomunikacyjnych"? Jak jest zwykla "Umowa o
swiadczenie uslug" to dalej jest po staremu (zmiana regulaminu - prawo
do odstapienia od umowy bez kar)?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-07-21 10:16:18
Autor: wombi
Rafal M pisze:
[...]

Tak. Zobacz art.57 Prawa telekomunikacyjnego z 2004 r.

Multimedia a zmiana regulaminow