Multimo - mobilny internet - warto?

Data: 2009-10-05 13:46:00
Autor: Kondziuch
Multimo - mobilny internet - warto?
Mam pytanie do specjalistow.
Ostatnio pojawil sie nowy operator - multimo.
Czy macie jakies doswiadczenia w jakosci uslug tej firmy?
Interesuje mnie net mobilny - 49 pln za 7gb danych miesiecznie.
Umowa bezterminowa. Czyli, ze w dowolnym momencie bede mogl zrezygnowac. Mam swoj modem.

Jak zasieg, szybkosc etc. w tej firmie?
http://www.multimo.pl/internet-mobilny/

Data: 2009-10-05 16:45:20
Autor: Piotr M
Multimo - mobilny internet - warto?
Pewnego razu Kondziuch tak oto obwieścił(a):
Mam pytanie do specjalistow.
Ostatnio pojawil sie nowy operator - multimo.

Multimo to złodzieje.
Doładowujesz konto i nie zawsze księgują środków.
Poza tym internet rwie.
Nieprofesjonalna obsługa.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-06 07:50:36
Autor: Lukasz
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:awicxcraz4wo.jic86cvn5f92.dlg40tude.net...
Multimo to złodzieje.
Doładowujesz konto i nie zawsze księgują środków.
Poza tym internet rwie.
Nieprofesjonalna obsługa.

co, obroty w salonie spadaja?

--
Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
Pozdrawiam!

Data: 2009-10-08 01:57:51
Autor: Jurek Jurek
Multimo - mobilny internet - warto?
Wiesz, dziala to na laczach Orange'a, czyli powinno byc zadowalajace
pod wzgledem technologicznym. Jezeli natomiast mieszkasz poza miastem,
albo czesto sie przemiszczasz to wez orange'a sobie, bo ma cdma. Z tym
ze do cdma bedziesz musial wziac sobie nowy modem (hybrydowy gsm +
cdma), ale warto, bo nie trzeba juz na edge pracowac.

ps byl gdzies na grupach podobny temat, taki male deja vu dla mnie:)

Multimo - mobilny internet - warto?