Multimo - mobilny internet - warto?

Data: 2009-10-04 10:40:29
Autor: Kondziuch
Multimo - mobilny internet - warto?
Ostatnio pojawil sie nowy operator - multimo.
Czy macie jakies doswiadczenia w jakosci uslug tej firmy?
Interesuje mnie net mobilny - 49 pln za 7gb danych miesiecznie. Umowa bezterminowa.
Jak zasieg, szybkosc etc.

http://www.multimo.pl/internet-mobilny/

Data: 2009-10-04 12:38:32
Autor: awiesiek

Użytkownik "Kondziuch" <Rumiren@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha9nlr$7ab$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4478 (20091003) __________

Uszanowanie

Działa wszędzie tam gdzie zasięg ma Orange :-)
http://www.telepolis.pl/news.php?id=16097
Czy warto - to już każdy sam musi skalkulować ,
trochę zależy od zastosowania .

--
awiesiek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4478 (20091003) __________

Data: 2009-10-05 02:31:54
Autor: Jurek Jurek
Multimo - mobilny internet - warto?
Masz tam zasieg orange'a takze powinno dobrze dzialac, bo oni
zasiegowo maja najlepiej. Natomiast jezeli sporo podrozujesz lub
jezdzisz poza miasta, to jeszcze zastanow sie nad wlasciwa oferta
orange. Dlatego ze tylko oni oferuja internet w cdma, czyli troche
nowoczesniej od innych.

Multimo - mobilny internet - warto?