Data: 2017-07-25 16:09:02 | |
Autor: sirapacz | |
Multipla 1,9 jtd - co sądzicie? | |
W dniu 2017-07-25 o 15:55, Jacek pisze:
Kolega chce kupić Multiplę z silnikiem 1,9 jtd. 2X dwumasa? lol :) weź zmień mechanika albo nie kupuj tureckich części:) Ewentualnie naucz się jeździć z innym zakresem niż 1000-1500 obrotów na minutę :) moje doblo ma przejechane bodaj 220kkm (240?) i narazie raz wymienione sprzęgło (choć i tak nie jestem pewien czy to ten miał więc są szanse, że sprzęgło fabryczne. Dwumasa na bank nie ruszana w żadnym aucie). świece żarowe mam fabryczne, a nawet gdyby padły to raczej nie wskazuje na awaryjność silnika tylko świec:) napinacz rozrządu: to poleci tylko jak nie był wyieniony z paskiem LUB pasek został zdecydowanie za mocno naprężony. ale jemu się Multipla podoba (cenowo i ogólnie też). Multipla jest szeroka i fajna jest opcja z 3 siedzeniami obok siebie z przodu. wielkie okna. Poleć mu doblo. 1.9JTD to jeden z najlepszych silników ever. Do padających rzeczy możesz dopisać problemy ze sprzęgłem/wysprzęglikiem oraz czujnik położenia wału (wymieniałem już i podobno te boscha padają regularnie w każdym doblasie). |
|
Data: 2017-07-26 19:37:51 | |
Autor: Jacek | |
Multipla 1,9 jtd - co sądzicie? | |
W dniu 25.07.2017 o 16:09, sirapacz pisze:
2X dwumasa? lol :) weź zmień mechanika albo nie kupuj tureckich części:)Mechanik jest ok. Stwierdził luz 3x większy od dopuszczalnego, hałasy i szarpanie przy ruszaniu. Części były Luk albo Lucas, już nie pamiętam, więc raczej nie tandeta. Ewentualnie naucz się jeździć z innym zakresem niż 1000-1500 obrotów na minutę :)Nie muszę się uczyć, bo mam organiczny wstręt do jazdy z obrotami poniżej 2000. Niemniej podziwiam kolegę, który dojeżdża do pracy Astrą, obrotów 2000 to on z kolei raczej nie przekracza, ale za to ma spalanie w granicach 3,7. moje doblo ma przejechane bodaj 220kkm (240?) i narazie raz wymienione sprzęgło (choć i tak nie jestem pewien czy to ten miał więc są szanse, że sprzęgło fabryczne. Dwumasa na bank nie ruszana w żadnym aucie).Tutaj mea culpa, bo faktycznie przy 90 kkm wymieniono sam pasek a napinacza nikt nie wymieniał aż do rozsypania przy ok 150 kkm. Jacek |
|
Data: 2017-07-26 20:37:50 | |
Autor: sirapacz | |
Multipla 1,9 jtd - co sądzicie? | |
poniżej 2000. Niemniej podziwiam kolegę, który dojeżdża do pracy Astrą, obrotów 2000 to on z kolei raczej nie przekracza, ale za to ma spalanie w granicach 3,7.ale całe oszczędności zje mu naprawa silnika jak go tak będzie męczył napinacz rozrządu: to poleci tylko jak nie był wyieniony z paskiem LUB pasek został zdecydowanie za mocno naprężony.Tutaj mea culpa, bo faktycznie przy 90 kkm wymieniono sam pasek a napinacza nikt nie wymieniał aż do rozsypania przy ok 150 kkm. no przy 150kkm to już mógł strajkować;) |
|
Data: 2017-07-27 09:59:52 | |
Autor: Budzik | |
Multipla 1,9 jtd - co sądzicie? | |
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...
2X dwumasa? lol :) weź zmień mechanika albo nie kupuj tureckich części:)Mechanik jest ok. Stwierdził luz 3x większy od dopuszczalnego, hałasy i szarpanie przy ruszaniu. Części były Luk albo Lucas, już nie pamiętam, więc raczej nie tandeta. No to dlaczego dwumasa poszła 2x? Coś robisz zle :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał, że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche |