Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?

Data: 2017-07-25 18:00:46
Autor: Budzik
Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Kolega chce kupić Multiplę z silnikiem 1,9 jtd.
Ja mam Doblo z takim silnikiem i mu odradzam (awarie: 2x dwumasa, świece żarowe, napinacz rozrządu), ale jemu się Multipla podoba (cenowo i ogólnie też).
Jakie macie opinie o tym wynalazku włoskiej myśli technicznej?

Silnij 1,9jtd - teraz juz takich nie robią.
Ogólnie jednostka nie do zajechania. Egzemplarze po pol miliona jezdza nadal i nic sie nie dzieje. Oszczedne.
Zima niedogrzane - trzeba zasłonic wloty z przodu.

Z przodu masz 3 miejsca z czego srodkowe jest troche mniej wygodne ale bez przesady.
Z tyłu 3 osobne fotele, w razie potrzeb mozliwośc wymontowania kazdego w jakies 30 sekund.
Ja mam akurat wersje beznynowa ale ogólnie bardzo fajne auto - w 6 osób z boxem na dachu bylismy na nartach i udało się spakowac razem z nartami i butami.

Kupujac zwróc uwage na stan tylniej belki - one lubią gnic i wtedy trzeba doliczyc jakies min 1500 do ceny zeby ja ewentualnei wymienic.

Tapicerka w srodku tragedia - te wszystkie elementy plastikowe z taka nagumowana struktura łuszcza sie, czasami kleja - tak po prostu to auto ma.

--
Pozdrawia... Budzik

Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?