Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?

Data: 2017-07-25 08:14:22
Autor: Kris
Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 15:55:14 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
Kolega chce kupić Multiplę z silnikiem 1,9 jtd.
Ja mam Doblo z takim silnikiem i mu odradzam (awarie: 2x dwumasa, świece żarowe, napinacz rozrządu), ale jemu się Multipla podoba (cenowo i ogólnie też).
Jakie macie opinie o tym wynalazku włoskiej myśli technicznej?

Mam od kilku lat i w silniku nic nie ruszane. Poprzednia właścicielka(znam ją) także kilka lat używała)
Dmumasa powinna te 250tys wytrzymać przecież
Auto wygodne, oszczędne, w 6 osób kilka tras po ok 2tys km zrobiliśmy- a raczej gabarytowo z tych większych jesteśmy. Kłopot tylko z bagażem bo bagażnik dla 2 rodzin na dalszą trasę trochę mały. Wcześniej miałem niby 7 osobowego Galaxy ale 5 osób w nim mniej wygodnie jechało jak 6 w multipli. 2 ostatnie siedzenia w galaxy to dla dzieciaków tylko.
W Multi[i do silnika się nie dotykałem, robiłem tylko przy zawieszeniu- końcówka drążka i takie tam. Ceny części niewysokie.

Data: 2017-07-25 10:20:26
Autor: Kris
Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 17:14:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

W Multi[i do silnika się nie dotykałem, robiłem tylko przy zawieszeniu- końcówka drążka i takie tam. Ceny części niewysokie.

Dodam jeszcze że jednak ciężko będzie niezajeżdżony egzemplarz znaleźć

Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?