Multipla pro¶ba o opinie.

Data: 2010-06-10 08:19:24
Autor: maanj
Multipla pro¶ba o opinie.
ja mam 1.6 w marei to ten sam silnik , bierz diesle większy moment
mniej pali nawet sie niezastanawiaj do takiego duzego auta

Użytkownik "Stolat" <cyrax.skasujmnie.@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c107e68$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
Witam przymierzam się do Mulitipli rocznik 2000/2001 maks (oczywi¶cie chodzi mi o zasięg cenowy a nie rocznik).
I teraz mamy dwa silniki 1,9 JTD i 1,6 16V.
Sam ujeżdżam Focusa Mk1 z 1,8 TDCi  i wiem co to diesel.
Z tego co widziałem na mobile.de to tego typu roczniki maj± około 340 kkm w dieslu.
Co¶ kto¶ doradzi, jaki silnik wzi±ć na co zwrócić uwagę.

Pozdrawiam
Michał

Multipla pro¶ba o opinie.